Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

spm til jentene, det å komme i munn


Gjest -Nysgjerrig-

Anbefalte innlegg

Gjest -Nysgjerrig-

Jeg bare lurte på en ting, jeg har hørt venner av meg har sagt at kjærestene dems liker at de kommer i munnen dems etter samleie. At det tar en stund ut i forholdet selvfølgelig men at jenta blir ekstra opphissa av det..

 

Kan ikke dere svare på dette, jeg er veldig nysgjerrig på hva dere vil si :)

 

Er det fordi de ser at gutten blir maks tilfredsstilt, eller er det av egen nytelse? Kanskje en lett blandling?

 

 

Glad for svar

 

Mvh Nysgjerrig gutt på 22år

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest -Nysgjerrig-

Takk for all respons, morsomt å se hvor forskjellige folk er. Eks kjæresten min gjorde det men tror hun gjorde det mest for at jeg skulle få mest mulig nytelse =)

 

Hørt mange som har dårlig erfaring for de synes det smaker vondt, stemmer det med at ananas og citrus frukter hjelper ? Noen som har noe erfaring som vil gi noen tips angående hva slags matinntak som gir en bedre smak osv?

 

Mvh Nysgjerrig=)

Lenke til kommentar
Gjest Toomuch?

Dama mi er redd for å gjøre det, fordi hun sier jeg kommer så jævli mye. Når jeg kommer spruter jeg vel rundt 5-7 ganger. Er det for mye for en stakkars jentemunn?

 

Jenter, hva tror dere?

Lenke til kommentar
Ting man spiser/drikker skal visstnok sette litt smak ja. Kaffedrikkere kan f. eks. ha en litt nasty smak på spruten. :)

 

Dette er sant. Ligg unna melkeprodukter som gir dårlig smak. Spis heller ting som inneholder sitrus som skal gi en "frisk" smak:P (I den grad sæd kan smake friskt. Hvordan er forresten konistensen på det? Frister ikke å putte det i egen munn for å finne det ut.)

 

Dama mi ville nok aldri ha tatt spruten i munnen. Hun er ikke helt fan av "the nasty side". :cry:

Lenke til kommentar
Gjest Jente, 19

Skriver anonymt pga. slekt og venner som..tja..sikkert ikke vil vite om denne siden av meg. Man vet aldri hvor folk leser. XD

 

Jenter er jo noen ville noen, men du klarer ikke å overbevise meg om at flertallet liker å få spruten i munnen etter en runde. :)

Jeg digger det. ;)

 

Hørt mange som har dårlig erfaring for de synes det smaker vondt, stemmer det med at ananas og citrus frukter hjelper ? Noen som har noe erfaring som vil gi noen tips angående hva slags matinntak som gir en bedre smak osv?

 

Mvh Nysgjerrig=)

Ananasjuice funker bra, er min erfaring. Men det har ikke så mye å si at det er noe å tenke konstant på. Jeg svelger rett ned uten å smake for mye på det, selv om smaken er elsk. Vet ikke hvordan andre gjør det, men..

 

Dama mi ville nok aldri ha tatt spruten i munnen. Hun er ikke helt fan av "the nasty side". :cry:

Du burde prøve å overtale henne. ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...