Gå til innhold

Hvor mange forlater LOTRO for Age Of Conan?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Skulle gå fra Wow til conan, men gikk heller fra wow -> lotro :)(hadde det fra før)

 

Håper lotro har litt mer "sjel" enn aoc.

 

 

Ja, det skal jeg love deg det har! Svært stemningsfullt spill dette her. Spillet passer meg godt siden jeg liker å bare chille og levle og skille crafting osv. og ikke tenker på å "komme meg til levelcap og raide og pvp".

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Spiller LOTRO selv for tiden, tok en conan pause etter jeg nådde lvl 40 der.

 

Vet ikke hva det er med AOC, men det er noe jeg ikke klare sette fingeren med og like dette spillet helt.

 

Jeg lar di patche spillet litt mer så ser jeg.

 

LOTRO er et veldig koseligt spill, ingen spill som slår dette på atmosfæren og det systemet med "books" di adder for kjekk PVE er helt topp.

 

Eneste jeg har og utsette på LOTRO er en ting, det er at jeg føler kampsystemet er litt tregt, ellers et kjempespill.

Lenke til kommentar

Kommer nok til å gå fra AoC til Lotro jeg og... Orker ikke å spille ett mmo som er så uferdig som det Aoc er.. Begynte å spille Lotro nesten ved release og hadde samme meningen om det, så gleder meg til å se hva som har skjedd i lotro verdenen :D

 

Også en offtopic her:

 

Er det en server som i hovedsak består av folk fra skandinavia?

Lenke til kommentar

Samme her, gikk fra AoC til Lotro. Spiller på Evernight servern nå og noober rundt i Bree på huntern min :D

Helt herlig så langt, merker godt at spillet har vært oppe å gående på serveren en stund.

 

Edit: Viktig start info trenges: Er det noen IRC kanaler jeg bør holde meg på? Norske LOTRO sider?

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar

Nå har jeg lest 3 sider med mye piss, og noe ekte.

Jeg vil ikke velge mellom aoc og lotro.

Jeg spiller både lotro og aoc, men jeg mener at graffiken på aoc er litt bedre(etter mine øyner) Lotro har jo ikke så mye buggs som aoc, men jeg er veldig sikker på at lotro også hadde litt problemer med buggs når de slapp ut lotro.

Jeg liker begge spillene, men jeg er hovedfanboy til aoc!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er til dels enig med manidress, men jeg derimot foretrekker Lotro fremfor de to spillene. Jeg gikk fra Lotro til Aoc tilbake til Lotro, og nå spiller jeg begge siden jeg kjenner folk på begge spillene. Om jeg må velge blir det nok Lotro siden det er ett så HYGGELIG spill og slettes ikke brutalt (noe som ikke trenger å være negativt) og er ganske enkelt en fryd å spille. Det eneste jeg foretrekker med AoC er PvP systemet, men rent loremessig ville ett slikt PvP system ikke fungert i Lotro med mindre de fra starten av hadde gitt muligheten for å spille ond i den åpne verdenen (som Horde og Alliance på World of Warcraft bare med Free Peoples og the Shadow).

Lenke til kommentar

Er helt enig i at AoC ser mye bedre ut enn LotRO, men til hvilken pris? Bare systemkravene alene er mye høyere, og i tillegg er sonene så små jeg følte meg innestengt hele tiden. Slikt sett foretrekker jeg helt lart LotRO med en åpen verden. Nesten hele spillet er én stor sone. :) (riktignok også denne verden er del inn i mindre soner, men du merker ikke til det unntatt om du ser på kartet).

 

Når det gjelder bugs har jeg spilt LotRO siden launch og omtrent ikke opplevd bugs i det hele tatt. Noen få er det jo, men de aller, aller fleste er ganske ubetydelige eller enkle å unngå. Spesielt questen "Gift for north" hadde problemer med en dør som nektet å åpne seg i begynnelsen, men som oftest var det nok å restarte questen.

 

Men på en annen side er det ganske merkelig å sammenligne LotRO og AoC som spill. Begge to er MMORPG'er, men der stopper likhetene. AoC fokuserer mye på brutal kamp og store pupper, men LotRO fokuserer mye mer på å ta ting med ro og ikke stresse. Tror neppe de fleste AoC-spillerne setter seg ned med en fiskestang i en times tid for å få et trofé å henge på veggen. :p

Lenke til kommentar

Siden jeg er en IRL venn med Wartom, og vi er så og si de eneste i vår vennegjeng som spiller AoC så har vi bestemt oss for å ta en pause fra AoC og jeg skal teste Lotro. Han er allerede godt etablert(så vidt jeg vet) og kjenner en del folk ingame i Lotro.

 

AoC har for min del vært en fryd å spille, men jeg skal teste ut Lotro. Tradeskilling skal visst nok være mye bedre i lotro enn AoC, og jeg har blitt hekta på tradeskilling i det siste.

Tradeskilling i AoC er litt skuffende, så jeg håper lotro er sterkere her.

 

PvP har aldri vært min greie, selvom jeg liker det av og til. Føler meg bare svak i PvP, mens jeg er mye sterkere i PvE.

 

Så da gjenstår det bare å se om lotro er fengende. AoC skal definitivt spilles igjen, men jeg får ta livet med ro og teste litt forskjellig.

 

For all del, ikke se på dette som noen avskjed til AoC, for det er det ikke.

Lenke til kommentar

Har spilt AOC siden lanseringen, men begynner å bli litt lei av hele spillet. Så nå tenker jeg på om jeg skal gå over til LOTRO. Det høres mye mer ut som mitt type MMORPG for å si det sånn :)AOC ble aldri det samme som WOW for meg, så da blir det bedre med LOTRO som er mer likt det...

 

Edit: Da var LOTRO kjøpt inn, har allerede betalt for en mnd til med AOC. Så det blir nok min siste måned med det. Blir godt å gå inn i middle earth for første gang :)

Endret av master_al
Lenke til kommentar
Alle atm kommer nok til å komme seg over til AoC.. en del av oss iallefall. Men jeg tro nok det kommer til å snu seg når Mines of Moria kommer ut.. Da blir det storm tilbake til gode gamle middle earth ;)

 

Mange går fra Lotro til AoC men kommer tilbake etterhvert. Andre kommer fra andre spill som WoW etter å ha blitt lei. Mange kommer fra WoW til AoC og deretter til Lotro. Kjekt for oss hær :thumbup: Jo flere jo bedre. Kommer nok enda en flokk etter Mines of Moria expansionen.

Lenke til kommentar

Har stoppa betaling for AoC for en stund siden. Jeg synes ikke Funcom fortjener en eneste krone etter at man har blitt level 80 rett og slett. I tillegg synes jeg det blir drøyt når quests har vært bugga helt siden 17. mai. Noen uker - greit nok, men flere måneder blir for dumt. LotRO er et herlig spill så langt (lvl 20 + litt crafting) og er en fin erstatning for meg.

Lenke til kommentar

Spilte Lotro siden release, og digga det fra første stund.

Var mitt første MMO, og var helt hekta.

Så tok det kanskje 8 månder, innen da hadde jeg blitt 50, skaffa fult rift, full crafted, full helegrod, og alle epic våpnenen som var bra til en tank. Hadde main tanka alle bossene og ble GM i crafting. Da mista jeg intereresten, spesielt da Dev teamet sa det ikke ville komme noe nye raids før moria. som da var mer en ett halt år siden.

 

Trodde AoC Skulle bli mit nye MMO. Var igrunnen lei av raids, og ville gjøre 100 % pvp.

Digga det på førsten, men ble skuffa etterhvert.

Skal gi conan en siste sjannse med pvp patchen, funker det ikke da heller blir det lotro!

 

Blir helt casual da. Har masse friends på Snowbourn. De fleste i det hel norske kinshipet majestic. et utrolig kult kinship med kule og hjelpsomme kinmates.

Opfordrer alle til å joine. Er ikke noe HC guild, så lenge du logga på litt i uka, er sosial og kan snakke norsk er man velkommen.

Lenke til kommentar

hehehe, etter hva jeg erfarer går strømmen andre veien iforhold til topic :)

Som mange av dere sier, så er det deiligt å skifte spill og komme tilbake til Lotro. Har selv hatt en 5 mnd. pause, dog fra all MMO gaming. Å komme tilbake til LOTRO var en sann fryd, og det var utroligt mye nytt(ikke alt like positivt.)

 

Jeg personligt har høye forventninger til MoM og ser lyst på LOTRO tilværelsen min på Snowbourn.

 

Så, om dere skal velge å gå tilbake til/begynne med LOTRO er det ett bra valg.

Valg av server kan også være lurt og sjekke, ettersom det er litt forskjell på dem.

 

Mest skandinaviske/norske spillere finner du nok på Snowbourn, Eldar og Laurelin vil jeg tro.

 

Majestic på Snowbourn kan meddele at vi står med åpne armer for alle slags type spillere, om det så er HC or Casuals :)

 

PS: Hvem er du ingame AtleBer :)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...