Gå til innhold

Hvor mange forlater LOTRO for Age Of Conan?


Anbefalte innlegg

Hei.

Lurte på hvor mange her som forlater LOTRO for AOC?

Hvis Conan virkelig er verdt det så skal jeg ikke hindre dere men tenk dere om før dere hopper over til Conan.

Jeg syns hvertfall at Conan hittill har vært basert på løgn fra Funcom, "never seen before" combatsystem, pvp og grafikk(LøGN)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kommer til å prøve Age of Conan, Warhammer Online, Warhammer 40k Online (foreløpig ETA neste sommer), Chronicles of Spellborn og fuglene vet hva annet folk lager nå om dagen. Om jeg spiller hele prøvemåneden i et av disse uten å røre LotRO vil jeg nok forlate Middle-Earth, men jeg kan nok ikke si mer enn det. Litt vanskelig å forlate et spill jeg elsker for et spill som ikke har kommet engang. ;)

Lenke til kommentar
Hei.

Lurte på hvor mange her som forlater LOTRO for AOC?

Hvis Conan virkelig er verdt det så skal jeg ikke hindre dere men tenk dere om før dere hopper over til Conan.

Jeg syns hvertfall at Conan hittill har vært basert på løgn fra Funcom, "never seen before" combatsystem, pvp og grafikk(LøGN)

forklar hvorfor det er løgn? for det du skriver der er bare fjas, useriøst drittpreik. Når du kommer med slike påstander må du backe dem opp med fakta, lykke til!

Lenke til kommentar

vel jeg har spilt MMORPG spill i snart 5 år og kan med sikkerhet si at alt dette vaset rundt : Never seen before " er tull.

kampsystemet er gammelt, ja det er tatt direkte fra andre spill som har samme system(bruk av mus til å styre sverd osv)

grafikken er gammel teknologi(oblivion, lotro, crysis osv)

pvp systemet er utdatert, de brukte noe ganske likt i Guildwars.

 

så at det er så nyskapende som funcom skal ha det til er jeg sterkt i tvil om.

Dette med at man spiller singeplayer de første 10-20 levelene hadde de i Guildwars å.

akkurat samme opplegg, 10-20 første level var kun Singeplayer.

Endret av Olanru
Lenke til kommentar

nå er bare 1-5 singelplayer, mens 5-20 er alle generelle quests online/muliplayer. der desteny quests er singelplayer, som mange elsker, bare se hvor mange det er som vil ha flere singelplayer dungeons i lotro.

 

Grafikken er gammel? sammenligne det med singelplayer konsollspill blir bare dumt, og det vet du. Grafikken i AOC på release motoren er det beste man ser per dags dato i noe mmo. Betaen kjører en eldre klient det er gammelt nytt. For å stress teste serverene maks..

 

Pvp systemet utdatert, mener du minigames? Mounted combat? sieges? world pvp?

Si meg ett mmo med samme combatsystem eller veldig lignende? man styrer ikke sverdet i aoc med musa heller, har du i det hele tatt prøvd spillet? for virker ikke sånn med all den delvis og helt feilaktige infoen du kommer med.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Uavhengig av Christevens ukulige optimisme og Olanru sin overdrevene pessimisme, har jeg tenkt å gjøre meg opp min egen mening.

 

Jeg kommer i alle fall til å teste AoC en god stund.

 

A) fordi jeg har tro på produktet.

B) fordi jeg synes det er riktig å investere i en norsk storsatsing.

 

Dessuten kommer ikke lotro med noe vidre bidrag før Mines of Moria likevell.

Lenke til kommentar

Prøver Conan jeg og.

Trådstarter ble du kasta ut av beta'en eller noe sånt? virker som du har noe veldig imot dette spillet.

Syntes heller ikke noe om å prøve å få andre til å ikke starte med spillet.

alle har sin egen mening...heldigvis...

Lenke til kommentar
Dette med at man spiller singeplayer de første 10-20 levelene hadde de i Guildwars å.

akkurat samme opplegg, 10-20 første level var kun Singeplayer.

 

Da feilet du miserabelt som GW spiller.. Slutt whininga og la oss som vil begynne med AoC spille det... "Hvorfor slutte med WoW for å spille LOTRO?" LOTRO byr heller ikke på noe nytt, men folk spiller det..

Lenke til kommentar

Jeg er også skeptisk til Conan men jeg skal prøve det og hvis det er bra så begynner jeg.

Om jeg slutter på LoTRo for å Begynne på Conan? Aldri!

Men jeg synes det er litt dumt hvis folk begynner å spille Conan bare fordi det kommer fra en norsk produsent denne/disse personene er i mine øyne idioter.

Spill de spillene dere liker!

Er enig med Olanru på noen punkter og veldig uenig på noen av de andre.

Hvorfor slutte på WoW for å begynne på LoTRo? Det er enkelt spillet er 100 kanskje 1000 ganger bedre!

Ingen burde dømme spillet før det kommer ut, vent til det kommer ut.

Og en ting til Conan må tåle å få litt kritikk dem kan ikke bare få ros.

 

Jeg for min del håper Conan er så bra som ryktet sier WoW har sittet på Kronen alt for lenge og sikkert sittet og flirt av konkurentene sine, håper virkelig dem får seg en på trynet og blir felt fra kronen.

Men det er veldig usannsynlig når LoTRo sviktet svikter sikker Conan også :(

 

Mvh Codeboss

Endret av Codeboss
Lenke til kommentar
Hvorfor slutte på WoW for å begynne på LoTRo? Det er enkelt spillet er 100 kanskje 1000 ganger bedre!

 

100 kanskje 1000 ganger bedre? ja vel, kanskje du kan nevne 10 ting som er bedre i LotRO enn WoW da?

 

Etter min meining så er WoW bedre enn LotRO men etter 2 år med WoW så er eg dritt lei og nå etter ett år med LotRO så er eg dritt lei det og, eg berre håper AoC vil vera lika gøy som WoW ein gang var :)

Endret av X672
Lenke til kommentar
Hvorfor slutte på WoW for å begynne på LoTRo? Det er enkelt spillet er 100 kanskje 1000 ganger bedre!

 

100 kanskje 1000 ganger bedre? ja vel, kanskje du kan nevne 10 ting som er bedre i LotRO enn WoW da?

 

Etter min meining så er WoW bedre enn LotRO men etter 2 år med WoW så er eg dritt lei og nå etter ett år med LotRO så er eg dritt lei det og, eg berre håper AoC vil vera lika gøy som WoW ein gang var :)

 

Viss ikke Age of conan setter smak kan du alltids prøve Wahammer oline til høsten :)

Lenke til kommentar
Viss ikke Age of conan setter smak kan du alltids prøve Wahammer oline til høsten :)

 

Har vert med i general beta ei stund men har ikkje prøvd noko endgame enda og det er der eg liker meg best :)

 

Men at eg prøver Warhammer Online nokon dager tviler eg ikkje på :)

Lenke til kommentar

kanskje jeg overdrev litt.....

10 ting?

Grafikk,

Gameplay (etter min mening),

Variasjon i questene,

Historien,

PvP (liker bedre pvpen i LoTRo),

Community,

Liker også områdene bedre,

Jeg synes det virker mer "ferdig" en WoW,

At du ikke blir så lett avhengig,

Craftingen.

 

Kanskje du synes noen av disse er bedre i WoW men dette er min mening.

Mvh Codeboss

Lenke til kommentar

Da Lotro kom ut i fjor kjøpte jeg det og sluttet å spille wow(som jeg har spillt siden Desember 2005). Spillte Lotro i ca 4 måneder og hadde da en Captain lvl50, Hunter lvl42 og Guardian lvl21.

Var også i en bra Kin, men syntes ikke spillet var så bra etter å ha kommet til maks lvl så jeg gikk tilbake til wow som jeg spiller nå.

Det jeg likte minst var combatsystemet, når man trykker på noe i wow så skjer det noe med en gang men i Lotro så er det en liten treghet som gjør at gamplay føles litt tregere og det likte jeg ikke. Og så syntes jeg det tok evigheter å levle professions og da kom jeg nesten til maks i Armoursmith(husker ikke om det var det det heter) Men når AoC kommer starter jeg med det og slutter med wow igjen. Så vil tiden vise om AoC lever opp til forventningene men skal ihvertfall prøve det en god stund, er det ikke bra nok så blir det vel tilbake til wow igjen men håper at jeg blir i AoC lenge.

Lenke til kommentar

Kjem til å spille AoC fram til moria, Grunnen er ganske enkel:

Eg er lei, trenger meir å gjere på.

Eg har levla 2 chars til 50, ein til 30.

Mainchar har alt av det beste gear, og traits.

Har gjordt alle instancer for mange ganger, ingenting er utfordring lenger.

Ettenmoors blei øydelagt etter Book 12 både monster og freep.

Er vel egentlig utrulig lei av LOTRO slik som det er nå, men gleder meg veldig mykje til Moria

Lenke til kommentar
Kjem til å spille AoC fram til moria, Grunnen er ganske enkel:

Eg er lei, trenger meir å gjere på.

Eg har levla 2 chars til 50, ein til 30.

Mainchar har alt av det beste gear, og traits.

Har gjordt alle instancer for mange ganger, ingenting er utfordring lenger.

Ettenmoors blei øydelagt etter Book 12 både monster og freep.

Er vel egentlig utrulig lei av LOTRO slik som det er nå, men gleder meg veldig mykje til Moria

 

Føler, og skal gjøre akkurat det samma.

Lenke til kommentar
Jeg for min del håper Conan er så bra som ryktet sier WoW har sittet på Kronen alt for lenge og sikkert sittet og flirt av konkurentene sine, håper virkelig dem får seg en på trynet og blir felt fra kronen.

Men det er veldig usannsynlig når LoTRo sviktet svikter sikker Conan også :(

 

Mvh Codeboss

 

Sitte på kronen? Det er vondt, det. :lol: Du mener nok sitte på tronen eller sitte med kronen. ;)

 

Men så vidt jeg vet gjør Aoc som alle andre MMORPG'er og gir deg første måned gratis. Hvorfor ikke bare spille den måneden og se om du liker det før du sier opp abonnementet ditt i et annet MMORPG du spiller jevnlig? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...