Gå til innhold

Beste spillmusikk


Anbefalte innlegg

Spiller mest tbs. Synes homm4 musikken er blandt det bedre der. Flytter ofte en scout ut til en elv/sjø sånn at jeg har "båtmusikken" tilgjengelig.

 

homm4-musikken er flott, men den setter seg så laaaaaaaaaaangt inni de mest krokete delene av hjerna! spilte det for første gang på seks måneder, det gikk fem minutter før jeg satt og nynna i vei...:p

pluss at den jallinga kan bli litt i meste laget noen ganger...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes soundtracket til GTA: VC (PS2) er Gullfaks-rått. Ellers kan jeg vel ikke glemme gode, gamle, lystige, Mario og alle hannes lystige venner, med de notene som følger med. Og så har vi selvsagt gode gamle Monthy on the Run (gode gamle dager). Kanskje litt mye consoll der, men jeg kommer ikke på annet i farten. Kanskje noen av Bjørn Lynnes Worms-låter?

 

Det verste jeg vet av musikk må vel være The Sims (har en liten søster som sitter å bygger og simmer eller hvafaen det heter døgnet rundt).

Lenke til kommentar
Det verste jeg vet av musikk må vel være The Sims (har en liten søster som sitter å bygger og simmer eller hvafaen det heter døgnet rundt).

Nei, den er kul! Du er sikkert bare lei den. Det er ganske vanlig når man hører noe om igjen og om igjen døgnet rundt.

 

Liker spesielt en som kom med i House Party. Den ligner litt på Pulp Fictions Misirlou! :D

Lenke til kommentar

Heroes of Might & Magic IV musikken er vel noe av det beste jeg har hørt på pc, tok en titt i credit'en til spillet, og la merke til at de som jobbet med musikken var ca dobbelt så mange som de som programmerte, --- Hva gjør en sekkepipe coordinator???

 

Blant andre spill som har super musikk er, StarCraft, Warcraft II og III, Diablo I og II, Black & White, og hvordan kan man glemme de gode gamle Zelda spillene til nintendo.

Lenke til kommentar
og la merke til at de som jobbet med musikken var ca dobbelt så mange som de som programmerte, --- Hva gjør en sekkepipe coordinator???

 

:lol:

 

Har alle dere glemt den ekstreme atmosfæriske musikken i Homeworld. Mer behagelig og atmosfærisk musikk får man ikke.

 

problemet var vel at den ble litt FOR atmosfærisk, jeg ble jaffal veeeldig zzzzzzøvnig av den...

 

]og hvordan kan man glemme de gode gamle Zelda spillene til nintendo.

 

DET kan man ikke... daske lanken til alle som gjorde det, megselv inkludert... vet mange er begeistra for de eldre spillene,men selv er jeg veldig gla i musikken til N64-spilla... :smile: blir så gla av den! :D

Lenke til kommentar

Heroes of Might & Magic IV (!!)

Diablo II

StarCraft

alle Zelda-spillene (unntatt Majora's Mask)

Myst III: Exile (ihvertfall Main Theme'n (det er den eneste jeg har hørt))

 

kommer ikke på flere, men jeg VET det er noen jeg har glemt! :D

 

edit:

Soul Blazer (på super-nintendo)

Diablo I også!

Total Annihilation

Bubble Bobble!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...