Gå til innhold

Beste spillmusikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hørt veldig mye bra spill-musikk når jeg tenker etter! Har en liten liste jeg liker veldig godt:

 

Intro til Quake 3 Arena (Front Line Assembly), og MDK 2, når hunden skal fly oppover den sinnsykt høye katedralen.. Hitman 2 som det ble nevnt her, like god musikk i 1'ern også vel å merke! Die Hard Trilogy til PlayStation har endel gode låter. Og gode gamle Turrican til Amiga hadde en skikkelig slager!

Lenke til kommentar

Den beste musikken må vel være i gode gamle Wolfenstein 3D! men også musikken i SC er helt konge, den passer perfekt til spillet! men man kan heller ikke glemme musikken til gamle spill som Pizza,Keen og Winter games! jeg synes gamle spill har en veldig bra musikk, man blir fort lei den men den ruler de første minuttene!! :D

Lenke til kommentar
Liker musikken i Red Alert 2

 

Ja, den er heftig. Nå har ikke jeg sett så mye Generals, men har de puttet inn litt hardrock der også, eller? Rock/hardrock og musikk med fart i passer virkelig inn i slike spill, ass. :D

 

hehe, det er akkurat det de ikke har gjort...:lol:

 

USA-themet er sånn skikkelig kul filmmusikk (tenk Amerika redder verden + film, så finner du noe som likner), Kina-musikken er noe slags kinesisk-inspirerte greier, mens GLA-musikken er den mest irriterende jalla-gaulinga jeg har hørt i et spill noensinne! jeg er ganske enig med en som sa at Generals virkelig setter seg som mål å herse med taliban og saddam m.m...:lol:

 

selv synes jeg musikken i WC3 er veldig bra, siden jeg ikke har gått lei den ennå...;) jeg spiller nesten daglig, og da gjerne mange kamper, og likevel synes jeg den passer like godt inn hver gang...:) særlig liker jeg orc-musikken, de trommene og den herlige marsjen passer shaitbra til svære hærer med taurens og grunts som tramper inn i basen til folk og lager fullt mayhem...:)

Lenke til kommentar

Serious Sam (FE og SE) har kongerå musikk. GTA3 har også kul musikk (og man kan legge til mere kul musikk hvis man vil), bare irriterende et det ikke støtter playlists. Andre spill jeg husker for musikken er Stunts, Test drive 3, Wolf3d/Doom/Duke3d (egentlig kjip musikk i seg selv, men veldig stemningsskapende i selve spillet), jeg har for meg at Traffic Department 2192 også hadde bra musikk. For ikke å si Tyrian, digg jukeboks-funksjon i setupen også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...