Gå til innhold

De beste LAN Co-Op (pc)


Anbefalte innlegg

Jeg hadde newerwinter nigths 2, med mask of the betrayer. Og jeg likte ikke det, mest fordi det ikke var litt dårlig kampsystem. Likte ikke at man bare kikket, så begynte de å slå på hværandre uten at du kunne gjøre så mye, bortsett fra å kaste en magi eller 2. Men det er mer en smakssak...

Hvis du ikke likte Neverwinter Nights 2 pga. kampsystemet, ville jeg holdt meg unna Neverwinter Nights 1, Baldurs Gate og Icewind Dale. Der er kampsystemet omtrent det samme (D&D style).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE(TAS @ 08/05-2008 : 09:47)

Frontlines:Fuel of war.

 

http://www.gamespot.com/pc/action/frontlin...=result;title;0

 

 

Fint at du legger ved en link, og er du sikker på at dette har en Co-op del? Eller er det i bf stil? Altså at du skyter på Ai?

 

 

mange fine forslag! Skal på spaceworld i Morgen, så nå gjelder det xD

 

Kompisene mine vil også spytte i noen kroner, så jeg tror vi har råd til de fleste spillene, men holder det med 1 kopi av hvær for å spille på LAN?

 

Frontlines: Fuel of war er bare Team deathmatch,men du kan ta baser

Lenke til kommentar

beklager at jeg ikke så det før men elsker coop selv. så kan vel si...

 

Serious sam serien ------ til pc :p sært men morro

Ghost recon Advanced Warfighter ------ Ganske artig coop der om man blir noen.

Og gode gamle half life 1 sin sven coop mod. ------ Dere kan gå gjennom hele story'n sammen + andre maps du laster ned

Unreal tournament 3 ---- ikke noe spesielt, men de har lagt inn ny coop oppdragslinje dere kan spille sammen, men det er nesten som vanlige matcher bare sammen og varierte.

 

 

Der for deg :p Markus... :D

Lenke til kommentar

Rainbow Six: Vegas 2 - Taktisk Co-Op for 2-4 spillere. Ressurskrevende.

 

Rainbow Six 3: Raven Shield - Taktisk Co-Op for 2-4 spillere. UT2 motor.

 

No One Lives Forever 2 - Egne Co-Op missions, muligens ikke så artig om ikke flere har spilt spillet og kjenner settingen.

 

De fleste strategispill går an å spille mot maskin, eller andre motspillere over internett. Red Alert 2 og Age of Empires 2 er klassikere på det området. Det er jo selvsagt også mange nye spill i denne sjangeren.

Lenke til kommentar
Splinter Cell?

 

Det er jo en klassiker! Og jeg skal se om jeg finner den, er "Chaos Theory" den nyeste?

 

Nei, det nyeste Splinter Cell er Double Agent, men har ikke lik Co-op modus som i Chaos Theory. Etter min vurdering er Chaos Theory mye bedre sammen med en venn :)

Lenke til kommentar
Warcraft 3 og Command & Conquer 3 + expansion. drittbra spel begge 2

 

det er din mening. men vær så snill kom med noen forslagi innlegget ditt.

 

 

Warcraft 3 er uansett noe av det morsomste på lan./ normal/Dota/Td/Survival det har alt

 

til og med mario kart

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...