Gå til innhold

De beste LAN Co-Op (pc)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rainbow Six Vegas 1 & 2 bør du prøva;)

QFE!

 

Har bare spilt 2'a, men har bare gode ord å si om det.

 

CO-op delen der du kan være 4 spillere som samarbeider om å drepe terrorister på LAN, må være utrolig artig!

 

Ser ganske bra ut, men jeg er litt usikker på den, får se hvor mye det koster xD

 

Titan Quest er jo som skapt for Co-op. Her finnes det et paar videoklipp + masse info om titan quest:

 

http://www.titanquest.net/

 

Edit:

Ja, det er en Diablo 2 klon, men etter min mening den beste. Spiller det selv for tiden.

 

Diablo 2 var en klassiker, og dette ser meget bra ut. Men når ble dette gitt ut? Og hvor lenge har det vært i butikkene? Har aldri sett dette før.. Ser meget bra ut! :thumbsup:

 

Begynner å bli mange nå :D

 

Men hvis noen har noen fler som budre nevnes, så bare pøs på! Vil ha de beste av de beste :D

Lenke til kommentar
Diablo 2 var en klassiker, og dette ser meget bra ut. Men når ble dette gitt ut? Og hvor lenge har det vært i butikkene? Har aldri sett dette før.. Ser meget bra ut! :thumbsup:

Titan Quest kom ut i sommeren 2006. Addon "Immortal Throne" kom ut i sommeren 2007.

 

Edit:

Titan Quest Gold (Titan Quest + Addon) er tilgjengelig paa steam for en hundrelapp ($19,99)

Endret av Patton
Lenke til kommentar
Baldur`s Gate I/II

Icewind Dale I/II

 

Enjoy

Godt forslag, selv om jeg heller ville ha foreslaatt Neverwinter Nights 1. Baldur's Gate og Icewind Dale er morsomme i LAN, men Neverwinter Nights er mer optimert for multiplayer.

 

Til info:

Neverwinter Nights er et D&D RPG, som er litt mer action-orientert enn sine D&D forgjengere.

 

Jeg kunne ha anbefalt Neverwinter Nights 2 ogsaa, men jeg har bare proevd spillet i single player, og maskina jeg spilte spillet med hadde HW problemer og kraesja stoett og stadig (jeg maatte til slutt kjoepe en ny maskin). I single player er spillet absolutt aa anbefale, sammen med addon "Mask of the Betrayer". Hvis NWN 2 er like stabilt som NWN i multiplayer (kanskje noen her har erfaring?), saa er det loep og kjoep!

Endret av Patton
Lenke til kommentar

Rart at ingen har nevnt det, men BF2 er jo et genialt multiplayerspill på lan.

 

Modder du det med for eksempel austrailianforces eller AIX kan du også spille de store banene mot botter.

 

Vanelig BF2 funker fett det også, men skal du ha co-op mot botter der kan du dessverre bare spille 16 banene.

 

Av de to moddenenevnt ovenfor vil jeg anbefale AIX, der det er mange nye baner, våpen og fly i tillegg til mulighet for opptil 48 botter i både 16, 32 og 64 baner. ;)

Lenke til kommentar
Kan jo nevne Gears of War selv om det kun er for 2 stykker i co-op, men det er sinnsykt fett, det er akkurat passe langt til at det er gøy å runde det flere ganger (holder på med min 3dje, men GTA IV pauser det prosjektet litt :p ) Hvis dere er 4 stykker kan dere jo spillet 2 og 2 for eksempel ;)

 

Visste ikke at det var Co-op del på pc versionen, og andre påstår at det ikke funker over LAN... Kan du bekrefte/avkrefte noe av dette?

 

takk for gode tips! Fortsett med å poste games! Tror ikke jeg har råd til å kjøpe alle med en gang. Men bare pøs på :D

 

Det er co-op der ja ;) Har ikke prøvd det på lan, men har spilt det en god del online i både co-op og matcher. Grunnen til at det ikke funker kan være NAT instillingene til routeren/switchen. Den routeren jeg har i hus har "Strict" settings som jeg ikke får fjerna, så jeg får ikke hosta online kamper ihvertfall, bare hvis jeg disabler NAT totalt, men da funker ingen andre PC-er på nettverket på internett.

Lenke til kommentar
SWAT 4

 

Fine greier! Det er sikkert kjempe bra! han ene kompisen min har det :D

 

Baldur`s Gate I/II

Icewind Dale I/II

 

Enjoy

 

Hmm, de ser litt spesielle ut, er de morsomme? også er de litt gamle, ikke det at det har noe å si, det er jo tross alt gameplayet som teller. Tror ikke jeg finner dem i butikken :/ Spaceworld er dårlige til å beholde gamle titler.

 

Baldur`s Gate I/II

Icewind Dale I/II

 

Enjoy

Godt forslag, selv om jeg heller ville ha foreslaatt Neverwinter Nights 1. Baldur's Gate og Icewind Dale er morsomme i LAN, men Neverwinter Nights er mer optimert for multiplayer.

 

Til info:

Neverwinter Nights er et D&D RPG, som er litt mer action-orientert enn sine D&D forgjengere.

 

Jeg kunne ha anbefalt Neverwinter Nights 2 ogsaa, men jeg har bare proevd spillet i single player, og maskina jeg spilte spillet med hadde HW problemer og kraesja stoett og stadig (jeg maatte til slutt kjoepe en ny maskin). I single player er spillet absolutt aa anbefale, sammen med addon "Mask of the Betrayer". Hvis NWN 2 er like stabilt som NWN i multiplayer (kanskje noen her har erfaring?), saa er det loep og kjoep!

 

Jeg hadde newerwinter nigths 2, med mask of the betrayer. Og jeg likte ikke det, mest fordi det ikke var litt dårlig kampsystem. Likte ikke at man bare kikket, så begynte de å slå på hværandre uten at du kunne gjøre så mye, bortsett fra å kaste en magi eller 2. Men det er mer en smakssak...

 

Rart at ingen har nevnt det, men BF2 er jo et genialt multiplayerspill på lan.

 

Modder du det med for eksempel austrailianforces eller AIX kan du også spille de store banene mot botter.

 

Vanelig BF2 funker fett det også, men skal du ha co-op mot botter der kan du dessverre bare spille 16 banene.

 

Av de to moddenenevnt ovenfor vil jeg anbefale AIX, der det er mange nye baner, våpen og fly i tillegg til mulighet for opptil 48 botter i både 16, 32 og 64 baner. ;)

 

Den AIX modden driver jeg å laster ned nå! Den ser ufattelig bra ut! Gleder meg, anpropo bf2, er det noen som vet om en måte å kunne spille bf2 online med en crack eller mini image. Har mistet min cd når jeg flyttet på hybel. Men jeg har valid serial og alle patchene er installerte. Er det noen hjelp å få? ganske kjedelig å bare game sp..

 

Splinter Cell?

 

Det er jo en klassiker! Og jeg skal se om jeg finner den, er "Chaos Theory" den nyeste?

 

Tja... Utover det du har så vil jeg si at Diablo 2, Sacred, Rune er gode spill til avveksling på LAN

CoD4 er også kos =)

 

CoD4 spiller vi mye, men da på online servere :D

 

Rune så meget fristende ut, men jeg er usikker på om ett spill fra 2000 er på spaceworld :S

 

Mange bra forslag! Takker så mye!

 

 

 

Fint at du legger ved en link, og er du sikker på at dette har en Co-op del? Eller er det i bf stil? Altså at du skyter på Ai?

 

 

mange fine forslag! Skal på spaceworld i Morgen, så nå gjelder det xD

 

Kompisene mine vil også spytte i noen kroner, så jeg tror vi har råd til de fleste spillene, men holder det med 1 kopi av hvær for å spille på LAN?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...