Gå til innhold

De beste LAN Co-Op (pc)


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg og noen venner skal ha ett lan til helgen, og vi liker stortsett de samme spillene. Men nå ønskes det noe nytt i handlekurven ;)

 

Så jeg spør dere, hvilke LAN spill er de beste?

 

Kriterier:

 

* Bør ha en Co-Op del.

* Støtte fler en 2 spillere

* Helst en slags Co-Op campaign

* Det er fint om ikke alle roper over seg med f. eks. CSS, CS 1,6 og WC III, vi har dem allerede ;)

* Til pc

 

Takker så mye for ALLE forslag som oppfyller disse kriteriene :D

 

Mvh

Legolin

Endret av Legolin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville heller anbefalt Sacred, eller Sacred 2 dersom du liker 3d isteden....selv likte jeg 2d versionen bedre (den første) hvis du liker rpg ala Diablo spillene.

 

De er litt mer character byggende enn Diablo og penere i grafikk, men like overfladisk...dvs det er ultra "hack'n Slash" med masse loot.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Ville heller anbefalt Sacred, eller Sacred 2 dersom du liker 3d isteden....selv likte jeg 2d versionen bedre (den første) hvis du liker rpg ala Diablo spillene.

 

De er litt mer character byggende enn Diablo og penere i grafikk, men like overfladisk...dvs det er ultra "hack'n Slash" med masse loot.

 

Ehhh, Sacred 2 har vel ikke kommet ut? Jeg finner bare info om at det kommer ut i slutten av det året her.

 

Har dessverre ikke noen anbefalinger til OP om bra CO-OP spill. Kommer bare på Baldurs Gate 2, men det e jo et rimelig sært og gammelt spill :p

Lenke til kommentar
Dere kan jo prøve WoW? Det er morro å spille sammen på LAN :p

 

Ehem, tror ikke det :nei: Vi har spilt det, men er ganske leie nå...

 

har du prøvd Dungeon Siege 1? evt. 2'eren? elskbart hack n' slash RPG med genial co-op. :new_woot:

 

Meget bra! :thumbsup: Så litt på dem på nettet, og det så meget bra ut! Det skal jeg prøve! Hvor mange kan spille co.op på det?

 

Ville heller anbefalt Sacred, eller Sacred 2 dersom du liker 3d isteden....selv likte jeg 2d versionen bedre (den første) hvis du liker rpg ala Diablo spillene.

 

De er litt mer character byggende enn Diablo og penere i grafikk, men like overfladisk...dvs det er ultra "hack'n Slash" med masse loot.

 

Takker for forslaget! Og det skal jeg kjøpe :thubsup:

 

Men du har rett i at sacred 2 er kommet ut, bare ikke til pc :(

 

Er det noen fler forslag? Mye bra!

Lenke til kommentar

Synergy Mod er en co-op modifikasjon av HL2, som lar dere spille sammen gjennom deler av HL2-historien.

The main objective in Synergy, is for all players to complete the given objectives for each level; Escape, Assault, Defend, etc. You work together as a team to finish the level.
Lenke til kommentar
* Bør ha en Co-Op del.

* Støtte fler en 2 spillere

* Helst en slags Co-Op campaign

* Det er fint om ikke alle roper over seg med f. eks. CSS, CS 1,6 og WC III, vi har dem allerede ;)

* Til pc

 

Kun 2 fete spill jeg vet om som støtter alle kriteriene der. Det ene er Swat 4, og det andre er Armed Assault. Armed Assault blir nesten som krigsspillenes "GTA", en hel verden med masse shit du kan kjøre, alt fra båt, heli, tanks, biler, motosykkel osv. Kan enten spille på lag mot AI-folk, eller dele dere i grupper eller hva enn dere vil. Eneste greia er at du må antakligvis laste ned maps som egner seg best til dette, ellers lage dine egne, tror ikke spillet har sånne maps, men fullt mulig å få tak i/lage selv

Lenke til kommentar
Age of Empires

Swat 4

Little Fighter 2 :p

 

Swat 4 skal jeg kjøpe :D Det er sikkert kult :D

 

Synergy Mod er en co-op modifikasjon av HL2, som lar dere spille sammen gjennom deler av HL2-historien.
The main objective in Synergy, is for all players to complete the given objectives for each level; Escape, Assault, Defend, etc. You work together as a team to finish the level.

 

Den skal testes!!

 

Sykt mange bra forslag!

 

Håper det kommer fler!

Lenke til kommentar
* Bør ha en Co-Op del.

* Støtte fler en 2 spillere

* Helst en slags Co-Op campaign

* Det er fint om ikke alle roper over seg med f. eks. CSS, CS 1,6 og WC III, vi har dem allerede ;)

* Til pc

 

Kun 2 fete spill jeg vet om som støtter alle kriteriene der. Det ene er Swat 4, og det andre er Armed Assault. Armed Assault blir nesten som krigsspillenes "GTA", en hel verden med masse shit du kan kjøre, alt fra båt, heli, tanks, biler, motosykkel osv. Kan enten spille på lag mot AI-folk, eller dele dere i grupper eller hva enn dere vil. Eneste greia er at du må antakligvis laste ned maps som egner seg best til dette, ellers lage dine egne, tror ikke spillet har sånne maps, men fullt mulig å få tak i/lage selv

 

Jeg fikk ikke arma til å funnke sist jeg prøvde det, fant ut at jeg hadde for mye RAM ( 4. GB), så da la jeg det vekk på hyllen :/ Men kan sjekke om det er kommet noen patch eller noe, så kan jeg prøve det. Høres ufattelig bra ut!

 

Selv om det ikke er støtte for fler enn 2 spillere MÅ jeg bare nevne det :p

 

Splinter Cell: Chaos Theory

 

Utrolig artig co-op :)

 

Ja! Det er jo ufattelig bra! Hadde helt glemt det! Har det jo på hyllen rett vedsiden av meg :D Men takk for at du sa det!

 

Rainbow Six Vegas 1 & 2 bør du prøva;)

 

Okei ;D Skal sjekke kovrene når jeg kommer til spaceworld :D

 

ER det slutt på co-op spillene nå? Eller har dere enda fler? Hadde vært rått! Har MANGE timer som skal brukes til spilling :D

Lenke til kommentar

Kan jo nevne Gears of War selv om det kun er for 2 stykker i co-op, men det er sinnsykt fett, det er akkurat passe langt til at det er gøy å runde det flere ganger (holder på med min 3dje, men GTA IV pauser det prosjektet litt :p ) Hvis dere er 4 stykker kan dere jo spillet 2 og 2 for eksempel ;)

Lenke til kommentar
Kan jo nevne Gears of War selv om det kun er for 2 stykker i co-op, men det er sinnsykt fett, det er akkurat passe langt til at det er gøy å runde det flere ganger (holder på med min 3dje, men GTA IV pauser det prosjektet litt :p ) Hvis dere er 4 stykker kan dere jo spillet 2 og 2 for eksempel ;)

 

Visste ikke at det var Co-op del på pc versionen, og andre påstår at det ikke funker over LAN... Kan du bekrefte/avkrefte noe av dette?

 

takk for gode tips! Fortsett med å poste games! Tror ikke jeg har råd til å kjøpe alle med en gang. Men bare pøs på :D

Lenke til kommentar
Kan jo nevne Gears of War selv om det kun er for 2 stykker i co-op, men det er sinnsykt fett, det er akkurat passe langt til at det er gøy å runde det flere ganger (holder på med min 3dje, men GTA IV pauser det prosjektet litt :p ) Hvis dere er 4 stykker kan dere jo spillet 2 og 2 for eksempel ;)

 

Visste ikke at det var Co-op del på pc versionen, og andre påstår at det ikke funker over LAN... Kan du bekrefte/avkrefte noe av dette?

 

takk for gode tips! Fortsett med å poste games! Tror ikke jeg har råd til å kjøpe alle med en gang. Men bare pøs på :D

 

Har selv spilt det på LAN, funker fett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...