Gå til innhold

AoC: aoc starter 17 mai i EU, lvl cap er også borte!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig er nedlastingen i gang! Ble litt skuffet i morges når jeg fant ut at PC-en hadde restartet mens jeg sov. Men i løpet av dagen skulle alt være nedlastet :dribble:

Skrevet (endret)
...Men i løpet av dagen skulle alt være nedlastet :dribble:

Skal du sitte og hamre på login-screenen i 5 dager da? ;)

Edit. Leif

Endret av Dj_Matsern
Skrevet (endret)

Er vi sikre på at lvl cap er borte i Early Access?

"Early access level is restricted to level 20" - Fra en på AoC forumet (ikke mod).

EDIT: Nvm, ser at folk flamer han litt lenger ned :p

Endret av Swaxxo
Skrevet

har det blitt satt ut noe tidspunkt får når på 17.mai conan kommer ut?

Hadde egentlig hvert digg om det var litt på kvelden, så jeg kan være ute i byen litt uten å "gå glipp" av noe :)

Skrevet

Jeg blir veldig overrasket (og ganske imponert) om jeg kan logge meg på klokka 19.01 og spille :p

Kommer ihvertfall til å sitte klar fra klokken 18, med et godt lager av ulike energikilder, så får vi ser om jeg får spille før 24.00 :p

Skrevet

jeg tenker det er klart for meg å spille når jeg kommer hjem etter en runde ute med kompisene =) men fra 3 og utover er det vel spill til du stuper! :)

Skrevet
Jeg blir veldig overrasket (og ganske imponert) om jeg kan logge meg på klokka 19.01 og spille :p

Kommer ihvertfall til å sitte klar fra klokken 18, med et godt lager av ulike energikilder, så får vi ser om jeg får spille før 24.00 :p

I verste fall håper jeg det er oppe å går tidlig søndag.

Gjest medlem-105082
Skrevet

Jepp. Her skal det kjøpes inn energikilder til 17. Mai. Blir ingen natt på meg i hvert fall. :)

Skrevet

Jeg skal finne frem min viking hjelm i plast som er kjøpt i lekebutikken og litt fluesopp så blir det nok jævla bra uansett om serverene kneler eller ikke! :D

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja ja spillet begynte ca. 22:30 den 17 i europa og starter for alvor 23 (fredag).

Spillet ble lansert i dag i USA. Har vært noe nede tid på early axx. men jeg har så langt en lvl20 og en lvl 36 =) (må jo jobbe også hehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...