Gå til innhold

AoC: aoc starter 17 mai i EU, lvl cap er også borte!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kilden er typen i Game sjappa. Men jeg ser jo det samme som dere og kan ikke se noe som understøtter det han sier. Mulig han forvirrer starten med den sale and download info'en som står på kodekortet.

Skrevet (endret)

Lurer veldig på når vi kan starte nedlasting .. Og hvorfra noen som vet når det blir? håper det blir 12.00 om 20 min ca. men tviler.

Foresten. jeg er redd pcen skal klikke under en så lang nedlasting på 15 gb. så jeg må starte på nytt. noen som har noe forslag eller program som gjør så jeg kan starte fra der det glapp om det glipper?

Endret av neoman
Gjest medlem-105082
Skrevet

Det er godt mulig at man først laster ned en Age of Conan Download programvare, hvor man for så laster ned Age of Conan gjennom det programmet. Da vil det sannsynlighvis lagres og starte der du avsluttet det sist. Ren spekulasjon selvfølgelig fra min side.

Skrevet
Det er godt mulig at man først laster ned en Age of Conan Download programvare, hvor man for så laster ned Age of Conan gjennom det programmet. Da vil det sannsynlighvis lagres og starte der du avsluttet det sist. Ren spekulasjon selvfølgelig fra min side.

Hei jeg lurer på fra hvilken side vi skal laste spillet,der hvor vi registrerte cd key eller på fileplanet.Er lit usiker hvor jeg skal lete etter download:)

Skrevet

Hvor får vi startet nedlastingen egentlig? Når den tid kommer. Får vi tilsendt en link via mail?

Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

Det komemr til å ligge en link der hvor du registrerte kontoen din, som viderefører deg til nedlastingen. Altså på register.ageofconan.com.

Endret av medlem-105082
Skrevet (endret)

Så beta- serverne er nede fram til klokka 20.00 i kveld da?'

Etter patchen er ENDELIG oppstarten av spillet problemfri for min del, går mye mye fortere..

Endret av braxboy
Skrevet

Fankens tullinger som sa at man måtte være level 13 for å bli boostet opp til 20!

Jeg som kunne ha laget chars av alle classene, men nå så har jeg bare 4 classer OMG.

Skrevet
Hva menes med lvl cap? :p

Cap er et annet ord for topp. Når de sier levelcap mener de den øverste/høyeste levelen man kan oppnå.

F.eks. på Open Beta var levelcap på lvl13. Ingen spillere kom over lvl 13.

I WoW er levelcap på 70. Ingen kommer over level 70.

Og i AoC Retail blir levelcap 80. :)

Gjest medlem-105082
Skrevet

Jeg får nå logget inn. Er ikke noe problemer her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...