Gå til innhold

Marvel med fire nye filmer! Blant annet vår egen tordengud-Thor.


Dotten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner ikke til planer for en Green Arrow film, men det har vært mange rykter om en Smallville spin-off med Green Arrow. (husk han var en viktig karakter ganske lenge i en sesong og nylig kom tilbake i en episode). Dessuten dukket Green Arrow, AquaMan, Cyborg og Impulse (en ung versjon av The Flash) opp i en episode og dannet en supergruppe. De fikk til og med Clark med seg, så han er teknisk sett ennå et medlem. Alt de manglet var et navn, men "It has to be something with Justice, as it's what we do." ;) Om det ikke blir noe av den JLA-filmen eller en ren Green Arrow spin-off er det en sjanse for at vi får en JLA spin-off. Dessverre er ingenting bekreftet ennå, men kontrakten til de fleste i Smallville gikk ut etter sesong 7. Riktignok er neste sesong bekreftet, men når Smallville mister popularitet trenger de nok noe annet i stedet. Kanskje Clark endelig får på seg den drakten og blir et fulltids medlem i JLA? Det er lov å håpe. :)

 

Og hvorfor nevnte du ikke X-Men Origins: Wolverine? :dontgetit: Planlagt premieredato er 1ste mai neste år, så vi trenger ikke vente så lenge. Og ja, selvsagt er det Hugh Jackman i hovedrollen. Som om noen tvilte på det. :p

 

http://www.imdb.com/title/tt0458525/

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Wolverine er ikke en Marvel Studios film. De har ikke filmrettighetene til X-Men, Spider-Man samt et par andre av sine helter. De solgte de. Marvel Studios er et nytt filmselskap som hadde Iron Man som sin første film. Så derfor nevner jeg ikke Wolverine, da det ikke er en Marvel Studios-film. :)

 

Ellers, Thor vil visstnok først bli introdusert i Iron Man 2. Så Lost i dag og syntes Josh Holloway virkelig kunne passet som tordenguden. Film med Ant-Man er fortsatt under utvikling i tillegg, men ingen dato er satt for den.

 

http://movies.ign.com/articles/871/871576p1.html

Lenke til kommentar
Kjenner ikke til planer for en Green Arrow film

 

David Goyer skrev en film hvor Green Arrow ble satt i fengsel sammen med fiendene sine og uten våpnene sine.

 

Ellers, Thor vil visstnok først bli introdusert i Iron Man 2. Så Lost i dag og syntes Josh Holloway virkelig kunne passet som tordenguden. Film med Ant-Man er fortsatt under utvikling i tillegg, men ingen dato er satt for den.

Kan virkelig ikke se for meg han som Thor. Nå er det vel uansett Kevin McKidd som skal spille ham og etter å ha sett Rome (og for så vidt Dog Soldiers) tror jeg han er et godt valg.

Lenke til kommentar
Film med Ant-Man? Hm... tja... Før eller etter han ble superhelt? Likte den første historien om ham, der han blir forminsket og drar inn i en maurtue. Er ikke så veldig interessert i Ant-Man som superhelt. Og holder han seg til Ant-Man, eller blir han Giant Man og Yellowjacket også? Og hva med Wasp?

 

de burde ta med litt konemisshandlig også ...

 

 

DADADAM!

Lenke til kommentar
Kan virkelig ikke se for meg han som Thor. Nå er det vel uansett Kevin McKidd som skal spille ham og etter å ha sett Rome (og for så vidt Dog Soldiers) tror jeg han er et godt valg.

 

Det er ingen som er castet som Thor sist jeg sjekket, Kevin McKidd er bare et rykte. Et rykte jeg ikke liker noe særlig, selv om jeg var stor fan av han i Rome. Han blir for litt for pinglete. Holoway strekker seg nær 1.90, spiller godt og ligner noenlunde (og mer enn McKidd). :)

 

whisper.jpg

 

Sean Bean er en annen av mine favoritter. Eller Karl Urban, om man skal fortsette i LOTR-sporet.

Lenke til kommentar
Hva er det som blir vist etter credits på iron man da? Fikk ikke sett det, alle skal jo ut når filmen er ferdig...

 

 

klikk spoiler for det du gikk glipp av :)

 

 

Stark kommer hjem og finner nick fury på lab`en sin..der Nick (i samuel l. jacksons skikkelse) opplyser Stark om sitt neste projekt..The avengers! så det skulle vel være noe og se fram til :)

 

Lenke til kommentar
PATETISK!! bare Thor kan løfte Mjolnir ..

 

Alle som finnes verdig kan løfte Mjolnir. Så langt gjelder det Captain America, Beta Ray Bill, Odin, Wonder Woman og Eric MAsterson. Supermann (Avengers/JLA #4) har også gjort det, men han fikk lov av Thor. Kravet for at man skal makte å løfte den er at man finnes verdig. Ergo, det er ikke bare Thor som kan løfte Mjolnir :)

Lenke til kommentar
David Wenham (Faramir) fra LOTR ville bli en bedre Thor enn Sean Bean, tror jeg. Han er kjekkere og lysere. Sean Bean virker som en litt mere mørk og skummel heltetype.

 

Jeg hadde virkelig sansen for Wenham i LOTR (spesielt extended, mye bra med han som ble kuttet). Men Thor er en litt sinna og autoritær mann.

 

Se filmen hos Youtube

 

Dette hadde forresten vært litt kult:

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...