Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

"unike", sportslige, praktiske biler?


Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter "sportslige"/"fancy" biler som ikke nødvendigvis er alt for rånete, men kraftige. Eksempler er Mitsubishi Eclipse, Skyline, Corvette, Nissan 200SX, mitsubishi evo3/4.. Det er fint hvis bilen er praktisk, og litt større enn blant annet 200sx/eclipse osv, men ikke en nødvendighet.. (Bilen skal kunne registreres i Norge, altså ikke skyline..)

 

Noen forslag? =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du en prisklasse? Foretrekker du bakhjulstrekk, eller sverger du til feks 4wd?

Når du sier praktisk, mener du 4 dører eller 4 seter?

 

Har vel en maks på ca 300 000kr. 4wd er fine grejer det, men går også greit med bakhjulstrekk. Med praktisk mener jeg vel 4 seter, gjerne sånn at det også er mulig å sitte bak(noen biler er VELDIG små bak).

Lenke til kommentar
Jeg er på jakt etter "sportslige"/"fancy" biler som ikke nødvendigvis er alt for rånete, men kraftige. Eksempler er Mitsubishi Eclipse, Skyline, Corvette, Nissan 200SX, mitsubishi evo3/4.. Det er fint hvis bilen er praktisk, og litt større enn blant annet 200sx/eclipse osv, men ikke en nødvendighet.. (Bilen skal kunne registreres i Norge, altså ikke skyline..)

 

Noen forslag? =)

 

Audi RS4/RS6

Subaru Impreza GT /WRX

BMW M3/M5

Endret av Sluquet
Lenke til kommentar
Mazda rx8 :D

For den er det jo jævlig god plass baki veit jeg.

 

Veit du det, eller er det noe du tror? Dinside.no har testet bilen og de skrev følgende:

 

"Bagasjerommet er volumstort men litt rart i formen, den plassen som imponerer er baksetepassasjerenes. Inngangen er svært forenklet av dørenes form, og hvis forsetepassasjerene tar litt hensyn er det fullt mulig for to voksne å bli med på tur."

Lenke til kommentar
Er faktisk litt plass baki.. utrolig morsom og tøff bil med wankel motor :D Top gear sa at den var blant top 3 han hadde kjørt...

og at bakdørene egentlig var en forferdelig design feil (kan kun åpnes når frontdørene er åpne, lite heldig i en nødsituasjon)

men fet bil ellers ;)

 

men ja ville gått for s eller rs modellene til audi jeg.

Lenke til kommentar
Er faktisk litt plass baki.. utrolig morsom og tøff bil med wankel motor :D Top gear sa at den var blant top 3 han hadde kjørt...

og at bakdørene egentlig var en forferdelig design feil (kan kun åpnes når frontdørene er åpne, lite heldig i en nødsituasjon)

men fet bil ellers ;)

 

men ja ville gått for s eller rs modellene til audi jeg.

 

Finn en rs modell audi til under 300 000 ,-

Lenke til kommentar
Er faktisk litt plass baki.. utrolig morsom og tøff bil med wankel motor :D Top gear sa at den var blant top 3 han hadde kjørt...

og at bakdørene egentlig var en forferdelig design feil (kan kun åpnes når frontdørene er åpne, lite heldig i en nødsituasjon)

men fet bil ellers ;)

 

men ja ville gått for s eller rs modellene til audi jeg.

 

Finn en rs modell audi til under 300 000 ,-

den var rett over 300.000

men ja det er nok litt vanskelig ja

Lenke til kommentar
Er faktisk litt plass baki.. utrolig morsom og tøff bil med wankel motor :D Top gear sa at den var blant top 3 han hadde kjørt...

og at bakdørene egentlig var en forferdelig design feil (kan kun åpnes når frontdørene er åpne, lite heldig i en nødsituasjon)

men fet bil ellers ;)

 

men ja ville gått for s eller rs modellene til audi jeg.

 

Finn en rs modell audi til under 300 000 ,-

den var rett over 300.000

men ja det er nok litt vanskelig ja

 

fine biler det derre der.. men ville heller sett etter en litt eldre bmw m3 eller m5 istede for audien.. men står på det jeg sa isted.. kjøp Mazda rx8 :D driit feite biler med 1,3 liter wankel motor som bare gjør den enda kulere :D

Lenke til kommentar
Er faktisk litt plass baki.. utrolig morsom og tøff bil med wankel motor :D Top gear sa at den var blant top 3 han hadde kjørt...

og at bakdørene egentlig var en forferdelig design feil (kan kun åpnes når frontdørene er åpne, lite heldig i en nødsituasjon)

men fet bil ellers ;)

 

men ja ville gått for s eller rs modellene til audi jeg.

 

Finn en rs modell audi til under 300 000 ,-

den var rett over 300.000

men ja det er nok litt vanskelig ja

RS2, som er en meget kompetent bil, får man da for en del mindre enn 300.

Er bare og følge med på dem som kommer til salgs, dukker sikkert opp noen godbiter utover året.

Lenke til kommentar
RS2, som er en meget kompetent bil, får man da for en del mindre enn 300.

Er bare og følge med på dem som kommer til salgs, dukker sikkert opp noen godbiter utover året.

 

De få RS2'ene du skulle klare å finne til "en del mindre enn 300" har som regel gått herifra til månen flere ganger, er tukla med eller er i dårlig stand. For noen år siden lå RS2'ene lavere i pris men det begynner nå å bli ganske få av de til salgs og prisen har faktisk gått opp. Da jeg var på jakt etter RS2 rundt 2000-2001 så lå de på 270-280.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...