Gå til innhold

Slutta med wow - Hva skal jeg bruke tiden min til nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takker for alle svar:) mange gode forslag:)

Har brukt en del tid på skateboard, snowboard før, men de jeg brukte å skate ilamme flytta for noen år siden, så er ikke noe jeg føler for å bruke mye tid på. Skater litt nå og da, og det trives jeg med:)

Ei jente hadde vært fint å ha, men vet ikke helt hvordan jeg burde gå frem:s Er egentlig en ganske sjenert person. Har hatt god kontakt med flere jenter men har aldri turt å ta steget videre ifra å være venner osv.

Vil egentlig si at jeg er blitt litt nerdete av meg, så hvis noen har noen tips til hvordan jeg kan bli kvitt dette "nerd-imaget" hadde jeg blitt glad:p

På forhånd takk, og jeg setter pris på de som har tatt/tar seg tid til å svare meg:)

Skrevet

Kjenner meg så utrolig igjen i din situasjon. Satt selv og spilte så og si alt av tid jeg hadde fremfor PC-en, raidet 5-6 ganger i uka og hadde det moro. Men så kom videregående skole, samt at noen venner sluttet (som var enda verre enn meg, og da snakker vi high rank PVP). Da var det plutselig ikke så gøy lengre. Jeg slutta sommeren 2007, og klarte meg cirka 2 måneder til jeg falt for fristelsen å spille delvis igjen (da kompiser startet opp igjen), har stort sett klart å holde meg igjen etter det.

Nå føler jeg at jeg har full kontroll :)

Skrevet
Kjenner meg så utrolig igjen i din situasjon. Satt selv og spilte så og si alt av tid jeg hadde fremfor PC-en, raidet 5-6 ganger i uka og hadde det moro. Men så kom videregående skole, samt at noen venner sluttet (som var enda verre enn meg, og da snakker vi high rank PVP). Da var det plutselig ikke så gøy lengre. Jeg slutta sommeren 2007, og klarte meg cirka 2 måneder til jeg falt for fristelsen å spille delvis igjen (da kompiser startet opp igjen), har stort sett klart å holde meg igjen etter det.

Nå føler jeg at jeg har full kontroll :)

merkelig det der, jeg og trengte den pausen ( 6måneder) for å kunne kontrollere spillinga.

Skrevet

Er i samme båt, har gitt meg med wow, og befinner meg i et vakuum.

2 uker etter at jeg har gitt meg har det gitt utslag i følgende ting:

Jeg har begynt å bygge ny terrasse

Jeg har begynt å trene igjen

Jeg har funnet ut at sola er min venn

Jeg har funnet ut at det er mye rart en kan bruke pcen til

Jeg har begynt å lese bøker igjen

Jeg har tatt kontakt med venner igjen

jeg har fått en ny giv i samlivet med kona...hehe

Jeg er oftere glad, og spiser sunnere.

Med andre ord. lev livet, ikke kast det bort på lilla pixler.

Livet har så mye å by på, carpe diem :)

Skrevet

Hvis du har sluttet med WoW og nå bare sitter å kjeder deg uten å vite hva du skal gjøre, så hvorfor ikke bare starte å spille igjen. Må da være bedre enn å kjede seg.

Skaff deg litt selvkontroll, og gjør noe annet en gang i blandt.

Skrevet
Hvis du har sluttet med WoW og nå bare sitter å kjeder deg uten å vite hva du skal gjøre, så hvorfor ikke bare starte å spille igjen. Må da være bedre enn å kjede seg.

Skaff deg litt selvkontroll, og gjør noe annet en gang i blandt.

Selvkontroll er lettere en som sagt, noen greier det, andre ikke. Men nå har jeg tatt et valg, og hvis du hadde lest de andre postene, hadde du forstått at å begynne med wow igjen ikke er et alternativ for meg, siden jeg ikke greier å kontrollere hvor mye jeg spiller. Kan ikke si at jeg synes wow er så spessielt artig heller, men før jeg slutta merka jeg at jeg bare MÅTTE logge på får å se hvem andre som var på osv.

Men nok om det, dataspill, begynne med wow osv. er ikke et alternativ for meg bare så det er sagt!

Jeg har begynt å trene litt å dette er en fin måte å bruke tiden sin.

Har også dratt både gitaren og skateboardet, og synes det er artig iblant:)

Takker for svar og håper på flere:)

Skrevet

Bare prøv å komme deg ut av huset. Tving med deg vennene dine (Nerder eller ikke) ut på fotballbanen f.eks. Trene er noe som kan hjelp med å ta tiden.

Det aller, aller letteste om du skal miste WoWsuget, er jo å ha en kjæreste å bruke tiden på, men det er jo ikke alltid det er så lett å fikse.

Lykke til! Har selv sittet i samme båt :)

Skrevet (endret)

Det beste etter man har slutta med WoW er vel å sitte mye for seg selv, gjerne helt alene i et mørkt rom, med dyster goth metal surrende på steroen.

Neida, men sånn litt mer seriøst, så bør du spørre deg selv hva du vil med livet ditt..

Alt er vel egentlig ok, så lenge du har det bra å det ikke gå ut over noen. (hint hint) ruse seg er en fin hobby.

Endret av Black&White
Skrevet

Jeg støtter trenings forslaget, det å trene regelmessig, gjerne styrke om du vil bli sterkere og litt større gjør at du får veldig mye bedre selvtillitt og utrolig mye mer energi.

Merker selv når jeg sitter inne hele tiden så har jeg null lyst eller energi til å gjøre noe som helst. Bare kom deg i aktivitet så ordner resten seg. Om du har konsoll så er jo Gta 4 en finfin måte å slå ihjel et par timer før du legger deg på kveldene, eller se noen serier.

Dexter, Lost, Smallville, Scrubs, That 70 show osv er jo alle underholdende serier. Anbefaler Scrubs om du ikke har sett det før, genial serie :)

Ellers er det jo det som andre folk har sagt, nye venner om de gamle bare vil spille WoW hele tiden.

Skrevet

Begynn med dop, her har du uante muligheter å teste. Og timene flyr når man har det gøy. Eneste ulempen er at det er så dyrt her i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...