Clappy Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Hei. Jeg bestemte meg for å slutte med wow for noen dager siden, fordi jeg mener at jeg ikke kunne kontrollere hvor mye tid jeg brukte på spillet. Ble bestandig sånn at jeg tenkte: "Nå spiller jeg et par timer også stikker jeg ut en tur", men det endte bestandig med at jeg spilte til langt utpå natten. Men nå har jeg da altså slutta, men merker nå at jeg bruker mye tid på å gjøre absolutt ingenting:( Noen som har noen forslag til hav jeg kan gjøre? De fleste vennene mine er wow-slaver de også, så er ikke mye jeg kan finne på med dem. Jeg har heller ikke interesse for å starte med et nytt spill. Setter stor pris på forslag:) Ps: Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste dette innlegget
dadiadi Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Man kan jo alltids skaffe nye venner og variere fritiden med... Er du glad i idrett er jo det en mulig løsning
-Shark- Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Nå kan du gjøre mye fornuftig nå. Eks: -Trene -jobbe- tjene penger -være med venner -ute i sola -En hobby du kan bruke tid på?
Poseboen Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 (endret) Spill wow men bestem deg rett og slett for å spille mindre. bruk eventuelt Parental control. Og som nevnt tidligere skaff deg forpliktelser som jobb og lignende. Har du en jobb du må gå på gir det deg ikke no valg annet enn å gå ut. Endret 4. mai 2008 av Hamaestra
DeadManWalking Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Livet har mye å by på, kos deg. Ha det kjekt, utforsk og lek deg litt. Det er viktig! Nei, å sitte inne og spille Wow er ikke å leke.
Alpakasso Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Lære deg å spille et instrument? (: Hvis ikke: Lekser, lekser og lekser!
Clappy Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Skrevet 4. mai 2008 (endret) Takker for alle svar jeg har fått til nå(Alltids interessant med flere). Skal definitivt prøve å gjøre mer på fritida:) Men er bare en ting jeg vil ha klart: Å fortsette å spille wow er ikke et alternativ for meg siden jeg som sagt IKKE kan kontrollere spillingen min. Det koster også en del å spille så vil likke betale 100kr i måneden for et spill jeg bare spiller 2 timer i uka osv. Skolearbeid er jeg heller ikke noen stor fan av, men det er jo et alternativ:p Bor forresten i en liten by og har flere ganger prøvd å skaffe meg en jobb eller lignende uten resultater:( Men takker for forslagene allikevel:) Setter pris på alle svar og alle som gidder å ta seg tid til å hjelpe meg:) Endret 4. mai 2008 av RanaSkater
Xarus Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Hva med å starte å trene? All wowspillinga har sikkert gjort deg litt dvask
AnaXyd Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Kjøp deg en bil! Utrolig hvor mye tid man kan legge i dette! (Og ikke minst penger... )
Maltas Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Hva med å gjøre det du alltid har hatt lyst til å gjøre men aldri hatt tid til. Lag deg et nytt prosjekt som å lære et språk, spille et instrument, begynne med en en idrett eller noe. Hvis alle vennene dine spiller wow, så skaff deg noen nye i tillegg, og helst noen som ikke spiller wow. Det vil hjelpe på abstinenser. Det er ikke sunt å (bare) snakke om wow med andre som spiller når du har sluttet.
elf_man Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Hvis du er en mindre sosial person, som jeg selv er, er bøker er fantastisk ting å bruke tid på. Selvfølgelig bruker jeg mye tid på WoW og jobb, men bøker tar også en stor del av dagen min. Det som er så flott med bøker er at det er til syvende og sist du som bestemmer, ikke selve handlingen, men hvordan steder og folk ser ut og lignende. Mange i utganspunktet kjedelige dager har sklidd raskt forbi med en spennende bok i hendene Hvis du faktisk vil ut og gjøre noe finnes det jo en myriade med aktiviteter du kan ta fatt i, bare fantasien din som begrenser deg. Lykke til!
øl_i_tastaturet Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Prøv å få deg en kjæreste? Det tar bort en del av suget til å spille om du blir gla' i bærta. Regner med du kanskje har skatet før? Med tanke på brukernavnet ditt. Start med det igjen?
Tmz Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Jeg hadde samme problem som deg, alle vennene mine spilte mye wow og gadd sjeldent å bli med ut osv. Det jeg gjorde var at jeg skaffa meg litt flere venner , i tillegg til at jeg startet på fotball. Jeg fikk også samla hele "vennegjengen" igjen å dro igang et par fester osv og siden den gang har jeg aldri hatt noen problemer med å ha noe å gjøre. Alle de som før bare ville sitte inne å spille wow er alltid med ut i helgene osv nå. Mange av de spiller fortsatt endel, men da har jeg bare noen andre kompiser jeg kan være med. Ellers vil jeg anbefale å begynne å jobbe, det er dyrt å være sosial
Moonshield Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Jeg har sluttet med WoW og begynt med fotball. :!:
Blåbær Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Jeg tenker at Age of Conan kommer snart ut. Tror det spillet blir skikkelig bra!
Rekluse Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Ikke start å spill AoC eller lignende du er ennå like nerd da. Du kan spille til sommerferien også plutselig starter ferien, og da er du så bleik at du må gå til stranda og bade. Men, men kjæreste blir du bare dratt til butikker så du blir akkurat like usosial.
hishadow Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Jeg tenker at Age of Conan kommer snart ut. Tror det spillet blir skikkelig bra! /signed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå