Gå til innhold

[GTA]Jeg fikk problemene....


Anbefalte innlegg

Jeg skulle til å spille IV i dag så kom den til " Loading - A long way to fall" og nothing mer. Så jeg sletta Game Dataen og installerte på nytt men ingenting skjedde. Leste på nett og så at hvis man deaktiverte Internet på PS3 så virker det ...og gjett hva som skjedde . DET VIRKA. Håper vi får en patch av Rockstar som fikser dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk problemene jeg også! Har prøvd alt bortsett fra å deaktivere internett.. Du bare dro ut tp kabelen eller?

 

EDIT: Der ja... Nå har jeg sitti og prøvd ditt og datt sia 9 i dag tidlig! Også er det bare å deaktivere internett så fungerer det igjen! Nesten på grensen til latterlig :p hehe Hvis dette er løsningen på alle Liberty City's problemer tipper jeg en patch er rett rundt hjørnet.

Endret av Farskaka
Lenke til kommentar

Skjedde det samme med meg rundt 11 tiden i dag. Men jeg tok bare en restart av konsollen så funket det. Det virker som, siden folk anbefaler å skru av internettet til PS3en, at spillet prøver å få kontakt med rockstar sine servere eller lignende, ved oppstart, og er det noe galt der, så vil den bare stå å loade i det uendelige.

Lenke til kommentar
Jeg skulle til å spille IV i dag så kom den til " Loading - A long way to fall" og nothing mer. Så jeg sletta Game Dataen og installerte på nytt men ingenting skjedde. Leste på nett og så at hvis man deaktiverte Internet på PS3 så virker det ...og gjett hva som skjedde . DET VIRKA. Håper vi får en patch av Rockstar som fikser dette.

Gjorde nettopp det oppdraget og lagde en backup helt uten videre.

Lenke til kommentar

Phew! Var altså ikke bare jeg som hadde problemer i dag. Først hang det seg mens det loade et save game. Så hang det seg etter et par minutters spill.

 

Fikk en feilmelding da jeg reboota konsollen andre gang om at det var oppstått et problem og at jeg var logga av PSN. Ser ut som spillet henger seg hvis det ikke får kontakt med nettet når det prøver. Det sender jo over noe data en gang i blant, bl.a. til Social Club. Men det bør jo ikke henge seg da.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

hele online delen er hull i hue spør du meg. ikke no lobby system, hver gang man disconecter eller bare går ut av et spill så blir man slengt tilbake i singleplayer.

men spiller jo ingen rolle når man må deaktivere internett for å spille i det hele tatt!

flott :wallbash:

Lenke til kommentar
Begynner å lure på om jeg skal kvitte meg med PS3-versjonen av GTA IV, og kjøpe meg 360-versjonen på grunn av disse problemene. Men har noen 360-eiere også disse problemene? Og det funker altså å deaktivere internett (altså fra hovedmenyen på PS3en)?

 

Ta det med ro, dette problemet gjelder begge konsollene...

Lenke til kommentar
Begynner å lure på om jeg skal kvitte meg med PS3-versjonen av GTA IV, og kjøpe meg 360-versjonen på grunn av disse problemene. Men har noen 360-eiere også disse problemene? Og det funker altså å deaktivere internett (altså fra hovedmenyen på PS3en)?

 

Ta det med ro, dette problemet gjelder begge konsollene...

 

Problemet med at spillet fryser når det loader gjelder nok utelukkende for PS3. Jeg ser at noen har problemer med at også xbox 360-versjonen fryser til tider, men det er ikke noe jeg har opplevd med min falcon xbox 360 (arcade, uten harddisk).

Lenke til kommentar
Begynner å lure på om jeg skal kvitte meg med PS3-versjonen av GTA IV, og kjøpe meg 360-versjonen på grunn av disse problemene. Men har noen 360-eiere også disse problemene? Og det funker altså å deaktivere internett (altså fra hovedmenyen på PS3en)?

 

Ta det med ro, dette problemet gjelder begge konsollene...

 

Problemet med at spillet fryser når det loader gjelder nok utelukkende for PS3. Jeg ser at noen har problemer med at også xbox 360-versjonen fryser til tider, men det er ikke noe jeg har opplevd med min falcon xbox 360 (arcade, uten harddisk).

 

Men du er ikke alle, det må du ikke glemme. Alikevel, det er flest PS3 eiere som opplever dette.

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Har sett mange PS3-folk klaga over at frameraten var dårlig..har ikke merka noe til det på 360'n, alt er smooth hele tiden. Ikke for å lage noe "min konsoll vs din konsoll" krangel, men sånn er det.

 

 

Om du leser diverse tråder så vil du se at dårlig framerate blir rapportert likt på begge konsoller. Selv har jeg ingen problemer med dette på min PS3. Uansett er dette OT i forhold til posten, så vi gir oss med dette og tar evt. diskusjonen videre i følgende dedikerte tråd:

 

Frame rate i GTA IV

Endret av langtongting
Lenke til kommentar

Har spillt GTA4 i ca 15 timer, men da jeg skulle starte det opp nå nettopp, så bare loader det (før jeg starter). Har prøvd å skru den av og på, men står bare "Loading - Photo Shoot" hele tiden. Stått sånn i ca 10 min nå. Noen andre som har hatt lignende problem??

Lenke til kommentar
Har spillt GTA4 i ca 15 timer, men da jeg skulle starte det opp nå nettopp, så bare loader det (før jeg starter). Har prøvd å skru den av og på, men står bare "Loading - Photo Shoot" hele tiden. Stått sånn i ca 10 min nå. Noen andre som har hatt lignende problem??

Står vel et eller annet sted her på forumet og etter det jeg har lest må du bare restarte ps3 eller bare logge av psn

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...