Gå til innhold

AoC: «Conan» er utsolgt !

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forkant av den storstilte lanseringen av norske Funcoms «Age Of Conan» er samlerutgaven av spillet nå helt utsolgt på gigantiske Walmarts netthandel - og spillet er på toppen av bestselgerlisten på Amazon.com

Dette ser bra ut ;) Men, de kommer til å få et luksusproblem her synes jeg, ikke sikkert de har nok "power" Funcoms servere hånderer omlag 600.000 spillere ved lansering. :love:

gleder meg ! :dribble:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Funcom beregnet med 600.000 intill de så preorder salgstallene. Så blir det justert opp hvis de viser seg å være for høye, så det går nok fint ;)

Skrevet

Med tanke på at spelet ikkje er lansert endå, så er dette litt utrulig. :)

Håper vi slepper server-trøbbel under lanseringa..

Skrevet

Det vil nok være en del server crasher, og de vil generelt være nede en del for små patcher og slik. Det samme var jo i WoW i starten. Husker serverne crashet en del.

Skrevet (endret)

Uhm, jeg kom med denne nyheten til våkne nerder på axemen irc her tidligere idag. Og første som ble sagt er jo at dette naturligvis ikke er sant.

Bare ta en titt på Amazon.com og se salgslistene. Til og med WAR selger mer enn AoC. AoC ligger på 28plass. Litt av en "overdrivelse" av N24/vg å komme med den påstanden :D

Og legg merke til at det bare er Wallmart sine CE som er utsolgt, imponerende i seg selv. Men CE skal jo være litt limited og da.

Endret av kvitrafn
Skrevet
Funcom driver nå MMOer allerede, så de har vel kontroll på den biten. :)

Håper dei har lært noko frå det i alle fall. Men så tviler eg litt på at AO har hatt så stor pågang i forhold til det (forhåpentligvis) Age of Conan får :) Så det gjenstår berre å sjå.

Skrevet
Uhm, jeg kom med denne nyheten til våkne nerder på axemen irc her tidligere idag. Og første som ble sagt er jo at dette naturligvis ikke er sant.

Bare ta en titt på Amazon.com og se salgslistene. Til og med WAR selger mer enn AoC. AoC ligger på 28plass. Litt av en "overdrivelse" av N24/vg å komme med den påstanden :D

Og legg merke til at det bare er Wallmart sine CE som er utsolgt, imponerende i seg selv. Men CE skal jo være litt limited og da.

1: Age of Conan: Hyborian Adventures

2: Age of Conan: Hyborian Adventures Collector's Edition

3: Warhammer Online: Age of Reckoning Collector's Edition

4: CoD4...

Skrevet (endret)

Hmm, det var da rart. Jeg sjekket før jeg postet. Postet på E24 om dette og.

Edit; Og var ikke ment noe som at selv om jeg er i axemen så vet jeg bedre, var heller at jeg dreit meg ut på samme greiene.

Men det var vel denne som lurte meg da. Og seff så burde jeg vel heller sett på PC-spill lista og ikke lista for alle konsoller. Til mitt forsvar så stod det ikke at det var "toppen av bestselger listen til Amazon.com, men bare for pc spill", i artikkelen :p

HMM

Endret av kvitrafn
Skrevet (endret)

Personlig tror jeg WAR kommer til å selge en del mer.

Det er nok mest på grunn av at det appelerer til flere spillere og har en Lore som passer flere. I tillegg har de ikke 18 års aldersgrense.

Endret av Robinvi
Skrevet

Det er nok mest på grunn av at det appelerer til flere spillere og har en Lore som passer flere. I tillegg har de ikke 18 års aldersgrense.

Ser ikke ut til at aldersgrensen har stoppet noen på AoC så mange sålangt da. ;)

Skrevet

Ser ikke ut til at aldersgrensen har stoppet noen på AoC så mange sålangt da. ;)

Nei, det er nok langt ifra hovedgrunnen til at WAR kommer til å selge mer. Men at det har en liten innvirkning er jeg sikker på.

Skrevet

Skal man tro dette, kan det jo nesten virke som at de allerede vurderer å måtte oppgradere serverparken sin.

After the overwhelming positive feedback we received for phase 1, we had to change the approach for naming the servers a little bit. Basically, we need more names for servers than we initially had planned. :)

I så tilfelle kan det jo virke som at de selger ganske så bra.

Ser forøvrig at AoC går litt ned på VS listen på Amazon, sterk kniving der. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...