SpillFyr123 Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 For dere som har spilt det eller bare har en mening. Syns dere at GTA IV fortjener å bli GOTY ? Jeg syns det.
Rescue me Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Er enda lenge igjen av 2008 så det kan godt komme et bedre spill .
Snurreleif Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 (endret) Ikke at jeg tror det har noe å si, men "Brütal Legend"(tror det er i år i alle fall) kommer, "Dead Space" kommer, og "Gears of War II" kommer, og disse har jeg i alle fall store forventninger til! Personlig tror jeg nok ikke at disse vil bli like store eller like bra gjennomført som GTA IV, men man vet aldri. Uansett synes jeg det er dumt å ta en sånn diskusjon nå, da vi ikke er halveis inne i året en gang, Age of Conan kommer jo også om man skal ta med alle konsoller/typer medier. edit: skriveleifer. Endret 2. mai 2008 av NiXx
Nielsen75 Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Her er det veldig fort gjort å svare ja, men jeg vil vente med det til jeg er godt i gang med "Star Wars: The Force Unleashed", når det kommer så langt. Det ser mektig bra ut.
Snurreleif Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 (endret) Dessuten bruker vel høst perioden å være den store medie-release tiden? Så jeg vil ikke en gang begynne å spekulere før ute i Oktober, da bruker man som regel å ha oversikt på hvilke spill som har kommet ut, og om det enda er noen tittler som kommer som kan skremme de forrige. Men GTA IV er en klar kandidat ja, hvis det skulle være et "dårlig spill" i dette året, ville vi ha sett frem til århundrets spill år! edit: skriveleif. legger også med en liste over Spill som skal komme ut i 2008 Det er vel rundt 400 spill på den lista så.. go figure. Endret 2. mai 2008 av NiXx
Stonemeister Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 GTA er årets klart beste spill. Til nå. Det kommer så utrolig mye annet, men jeg tror at GTA har lagt inn en solid søknad, for å si det sånn.
Kennet_H Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 For min egen del kan jeg si at GTA IV lett er årets spill!
Bruker-104685 Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 GTA IV er den hotteste til å bli GOTY i 2008, men får nok motstand fra Gears 2 og MGS4 vil jeg tro!
Bruker-104685 Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Alan Wake anyone? Har ikke sett noe konkret fra spillet, så Alan Wake er i glemmeboken nå Kan ikke dømme det spillet til GOTY da , når jeg ikke vet noenting om Alan Wake
Snurreleif Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 (endret) Til nå er jo GTA IV det beste, men igjen, synes det er alt for tidlig å si noe konkrèt, det er tross alt en ganske lang liste med spill som kommer. Prototype kommer vel også, og det ser jo imponerende ut. Prototype Info Trailer Endret 2. mai 2008 av NiXx
Skalle Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Det skal ihvertfall mye til å toppe de kritikkene som GTAIV har fått, det er nå helt sikkert. Når det gjelder Age of Conan så har jeg ikke så mye troen på det etter jeg hørte en venn av meg fra Finland si at det var ikke noe særlig. Han fikk være med på betaen. Men det er jo smakssak så klart. Men Gears 2 er vel det spillet jeg gleder meg aller mest til og som hvis svarer til forventningene kan nok bli årets spill for meg tror jeg. Men frem til den tid er det tre tomler opp for GTAIV
Fenixen Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 (endret) Når det gjelder Age of Conan så har jeg ikke så mye troen på det etter jeg hørte en venn av meg fra Finland si at det var ikke noe særlig. Han fikk være med på betaen. Men det er jo smakssak så klart. smaken er som baken, jeg synest age of conan er konge, men ikke noe årets spill kandidat.. blir aldri like gjennomført som gta.. Endret 2. mai 2008 av Fenixen
Eremal Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 (endret) Hvis Rockstar finner på å gi ut noen DLCer til GTAIV, vil jeg dømme det til tiårets spill. Endret 2. mai 2008 av Eremal
asad Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 For min del er det et av de beste spillene jeg noengang har spilt, så , goty 2008, absoluttt.
Snurreleif Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 (endret) Spill jeg tror kan bli store i 2008: Alan Wake Banjo-Kazooie 3 Fallout 3 pluss, "Fable 2", Farcry 2, Haze, Ninja Gaiden II, Siren - New Translation, Sims 3, Spore og de øvrige nevnte. Nå skal det jo nevnes at GTA IV er ryktet å være tidenes dyreste spill (og faktisk er den dyrere enn Ringenes Herre produksjonen hvis tallene stemmer), og der har de jo en soleklar fordel. Det jeg ser etter i "GOTY", er et spill som bryter litt med det monotome i sjangeren den representerer. Nå kan man jo umulig ta en direkte sammenligning mellom f.eks Spore og GTA IV, men Spore ser ut til å ha et kjempe potensiale, og er noe virkelig nytt og familievennlig, noe jeg tror dette året vil trenge (Sims 3 kommer jo også). Det blir feil synes jeg, å sammenligne størrelsen med et spill som GTA IV, mot f.eks et lineært grøsserspill som DeadSpace kommer(?) til å bli, derfor må man se lengre enn "ja, men GTA har større by omglol". Selvfølgelig skal man bedømme etter spille-frihet osv, men man jo ikke glemme at lineære FPS spill, har etter min mening slått veldig mange av GTA titlene, og igjen etter min mening, er det mest banebrytende GTA spillet 3rn, (og nå 4rn?), siden det brakte et genuint gjeng spill inn i 3D, og ga spillerne en veldig stor frihet man ikke hadde sett i samme tids alder/setting (Morrowind hadde vel allerede kommet ut på den tiden, men dette er jo en RPG serie og bør tas annerledes). Derfor synes jeg det blir veldig transynt å si allerede nå at GTA IV ER og VIL være 2008's beste spill, når vi ikke engang vet hvor banebrytende de øvrige spillene vil bli. For all del, så langt har GTA IV skyvd alle andre spill til side, men vi er enda i Mai folkens, etter erfaringer vil vel Høsten være den endelige sluttspurten. Endret 2. mai 2008 av NiXx
Fenixen Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 at jeg kunne glemme fallout.. Fallout blir årets spill! uansett hvor dårlig det blir så er det årets spill i mine øyne ! noe så fantastisk som fallout 1 og 2 må bare gi en helt fantastisk oppfølger
Snurreleif Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Alan Wake anyone? Har ikke sett noe konkret fra spillet, så Alan Wake er i glemmeboken nå Kan ikke dømme det spillet til GOTY da , når jeg ikke vet noenting om Alan Wake Hadde jeg bare husket hvor jeg fant de ingame screenshotsene av Alan Wake skulle jeg ha linket de, ser utrolig vanvittig stemningsfullt og visuelt pent ut. Hvis du tar hvor pent GTA IV ser ut i by setting, og setter det til en skog setting i stedet, har du første inntrykket til Alan Wake. Tviler på at det vil innfri etter forventningene men når GTA IV kommer og innfrir forventningene til et såpass hypet spill så er de vel lov og håpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå