Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lada - generelt pålitelig bil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, får av og til litt lyst til å kjøpe en Lada Samara til å ha som vinterbil, og gjerne herje littegranne på bane med den også.

Men hvordan er det med deler og sånt til disse bilene? Er det vanskelig å oppdrive? Og er dette generelt pålitelige biler?

:rofl:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heisann, får av og til litt lyst til å kjøpe en Lada Samara til å ha som vinterbil, og gjerne herje littegranne på bane med den også.

Men hvordan er det med deler og sånt til disse bilene? Er det vanskelig å oppdrive? Og er dette generelt pålitelige biler?

Hvorfor ikke kjøpe en Bugatti Veyron? :lol:

Skrevet

For å være seriøs:

Har ikke erfaring med Samara, men broren min hadde en Lada i 1500-serien. Bil som er lettere å skru på skal du lete lenge etter. Noe som er bra da den ikke gikk hele tiden. ;)

Skrevet

Det må da være enklere og skaffe noe mer kurant, det er årevis siden det ble solgt Lada så jeg regner med det kan være så spm så med leveringstiden på deler.

Samara er jo bare en ordinær fremhjulstrekker, du burde heller finne en av de gamle eller en Niva skal du ha "sikkelig" Lada.

Skrevet

Lada Samara er en pålitlig bil.

vet om noen som hadde en slik, tror ikke han hadde noe problemer med den mens han hadde den.

men igjen da, det er lada, jeg liker dem ikke ihvertfall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...