Gå til innhold

The Sims ONLINE ilden slukkes


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er nå ute på en stor ferd, og med et rop om hjelp!

Hva om i morgen, du logger deg inn til ditt yndlings spill online, og eierene fortalte deg, beklager GAME OVER! Vel Electronic Arts gjorde nettopp dette, de kutter The Sims Online. Våre venner! Våre hjem! Alt blir borte! En virituell verden blir ødelagt, mens svært mange hjerte fortsatt banker hardt for spillet! Please vis oss deres støtte, deres spill kan bli det neste. Please før dette videre, du trenger ikke å være en ”sim” for å hjelpe. www.playercampaigns.com Alt dette er på grunn av at EA Games ikke ville godta budsjette for spillet for neste år, de føler ikke at de tjener nok penger på dette spillet, fordi de ikke hadde nok kunder som spiller dette. MEN problemet er, EA har aldri gjort nok til å promotere dette spillet ordentlig, og jeg vedder for at mange av dere aldri har hørt om det, men kanskje skulle ønske dere hadde det. Dette er deres sjanse også, greier vi å redde spillet, og om dere har lyst, vil dere oppleve noe helt unikt, The sims ONLINE! Dette er ikke umulig, det har hendt før. Det funker fot Disneys VMK (Virtual Magic Kingdom) Som var avsluttet av Disney. Men spillerene, med hjelp gikk sammen med store underskrifts kampanjer, og de har nå deres egen versjon av spillet til å spille. HER er en link til nyheten vi fikk av teamet som hadde jobbet med spillet.Du kan også signere denne underskrifts kampanjen: Underskrifts kampanje

 

Vi roper ut etter hjelp, please lån oss en hånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så dere må enten a) overtale EA til å fortsette å drifte servere de taper penger på, eller b) starte en donation drive og satse på å kjøpe kildekoden slik at dere kan fortsette selv.

 

Jeg ser ikke for meg at EA går med på noen av delene. Alternativ c) er å akseptere at spill av ulike slag som primært foregår online på et eller annet tidspunkt avvikles av utvikler/utgiver.

Lenke til kommentar
Hva er det som er så bra med spillet da? Tror nok at spillet ikke ble markedsført bra nok ja, men er det virkelig så gøy å spille nå? Hva er det du gjør i spillet forresten?

 

Man gjør det samme som man gør i The Sims spillene. Bare at her kan man jobbe sammen med vennene sine, noe som er svært morsomt, noe som også er gansky nytt i spillet er Custom content, man kan lage egen stole, skulpturer, bilder og bord som man opplaster til spillet. Og mer skulle komme, om ikke EA games bestemte seg for å ikke ville finansiere neste år for teamet som jobbet med spillet. Noe som er svært trist, da det var virkelig store planer for spillet, men det var ikke nok spillere. Og de skiftet navnet på spillet i februar, men heller ikke denne gangen greide de å lansere og promotere spillet. Om vi greier å redde det, vil vi som spillere gjøre alt vi kan får å hjelpe å promotere spillet. Og forhåpenligvis vil EA lære av sine feil, om vi greier dette.

 

HER er en link hvor du/dere kan lese litt om spillet. Det er på engelsk da.

Lenke til kommentar

Forstår ikke... Hvor mye kreves det for å drifte The Sims online? kan ikke være mye, på grense med CS kanskje?

 

Funcom har jo hatt Anarchy Online i 7-8 år nå, og de holder fortsatt på. Og det er til og med en gratis versjon av spillet. De klarer fortsatt å drifte utvikling av Age of Conan.. Hvorfor klarer ikke verdens største(?) utgiver å drifte The Sims Online?

Lenke til kommentar

Dette var trist.

Kjedelig at dedikerte spillere mister sin verden hvor de har en karakter/avatar som de har utviklet over mange måneder, ja kanskje år. At EA trekker pluggen for The Sims Online er mer en uvilje fra deres side. MMOs krever mye penger for å bli utviklet, men vedlikehold koster særdeles lite hvis man har en liten brukerbase.

 

I boken "Synthetic Worlds - The Business and Culture of Online Games" av Edward Castranova 2004 skriver forfatteren:

 

...

Note, for example, that we have only seen a very few of these places close their virtual doors. That is an extraordinary fact in an industry where 95 percent of the titles are expected to fail and disappear within weeks. The trend in MMORPGs is completely different; the world is developed for three to five years, released, and then maintained seemingly forever. A flop in the market is not a world that closes down - with rare exceptions, none of them do that - it is a world that lives on but does not have many subscribers.(8)

 

This pattern can be traced to the unique nature of costs and revenues from world-building: Worlds cost a great deal to make but not as much to run. Meanwhile, most revenue comes from subscription fees after the world is built. As a result, it does not take much in the way of subscription revenue to overcome ongoing operation cost. Once a world is open, then, you might as well keep it open, because ongoing operations bring net revenue to the company.

 

Sistnevnte argument fungerer ikke for EA siden de er så store. De bare gobbler opp nye spillselskaper.

 

(8): The most common outcome is for worlds to be cancelled before release. And of the handful, fewer than five, that have permanently closed after operating for a while, two seemed to fall victim to a strategic decision by EA to back out of the space almost entirely.
Endret av LordjOX
Lenke til kommentar
Dette var trist.

Kjedelig at dedikerte spillere mister sin verden hvor de har en karakter/avatar som de har utviklet over mange måneder, ja kanskje år. At EA trekker pluggen for The Sims Online er mer en uvilje fra deres side. MMOs krever mye penger for å bli utviklet, men vedlikehold koster særdeles lite hvis man har en liten brukerbase.

 

I boken "Synthetic Worlds - The Business and Culture of Online Games" av Edward Castranova 2004 skriver forfatteren:

 

...

Note, for example, that we have only seen a very few of these places close their virtual doors. That is an extraordinary fact in an industry where 95 percent of the titles are expected to fail and disappear within weeks. The trend in MMORPGs is completely different; the world is developed for three to five years, released, and then maintained seemingly forever. A flop in the market is not a world that closes down - with rare exceptions, none of them do that - it is a world that lives on but does not have many subscribers.(8)

 

This pattern can be traced to the unique nature of costs and revenues from world-building: Worlds cost a great deal to make but not as much to run. Meanwhile, most revenue comes from subscription fees after the world is built. As a result, it does not take much in the way of subscription revenue to overcome ongoing operation cost. Once a world is open, then, you might as well keep it open, because ongoing operations bring net revenue to the company.

 

Sistnevnte argument fungerer ikke for EA siden de er så store. De bare gobbler opp nye spillselskaper.

 

(8): The most common outcome is for worlds to be cancelled before release. And of the handful, fewer than five, that have permanently closed after operating for a while, two seemed to fall victim to a strategic decision by EA to back out of the space almost entirely.

 

Tusen takk, den boka vil jeg lese!

Det er virkelig synd, det har du helt rett i. Men vi er mange, selv om vi kanskje er færre en de fleste, og vi vil kjempe denne kampen mot EA. Men vi trenger hjelp.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...