bandreas Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Noen som har funnet noen bugs o.l. enda? Jeg vil ikke kalle det her en bug, men noen ganger da jeg er ferdig med et oppdrag, men fortsatt har politiet i helene, skal Niko på død og liv ringe og "fullføre" oppdraget. Når har gjør det går han og det er ikke mulig å løpe. Har blitt busta et par ganger pga det, og det er litt irriterende. Ellers er det rart at de enda ikke har klart å få det å plukke opp en motorsykkel til å se ok ut Noen som har noe artig å dele?
Wiciwato Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Har egentlig ikke funnet noe særlig bugs. Veldig bra! Men det er jo selvfølgelig noen små noen. Som når jeg skal gå på en scooter som ligger nedslengt, så begynner jeg å kjøre sidelangs bakken
Captain Slow Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Kan vel kalle dette en liten bug. En bil dukka bare opp inni sånne "byggetingstativgreier". Husker ikke hva det heter Sånne jernstenger som blir satt opp, og lager sånne plattformer som byggerne kan stå på. Uansett, så var det en bil som bare "poppa" opp der når jeg kjørte mot huset greia sto ved. Også engang da jeg kræsja i en bil, så var det ingen sjåfør inni den, men to sek så dukka han opp, kanskje ikke en bug akkurat. menmen. Ubetydelige småting i et herlig herlig spill. GTA IV
TCi Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Ikke hendt så veldig mye, men litt. - Et oppdrag kom jeg bort i hoppetasten. Da hoppet Nico opp og tok tak i bærestolpen på en bygning, og hengte seg fast midt i den. Og der stod han fast og dinglet. - Politi som plutselig dukker opp er litt plagsomt. Faktisk noe som henger igjen etter GTA3. Det at biler genereres tilfeldig og dukker opp plutselig. En gang jeg skulle ta en bil, kysten var klar, knuste vinduet og hoppet inn. Og plutselig stod det en politibil rett bak klar til å skyte, med betjentene bak dørene. - Flere ganger opplevd at bilen blir kastet i været når du kjører sakte over objekter. Fått opplevd å få bilen kastet opp i salto og landet på taket av det. - Også en ting i fra GTA3. Måtte bryte av flere oppdrag grunnet trafikken korker seg opp. Også måtte gi opp mange drosjeferder på grunn av det. Veldig irriterende når du skal f.eks. følge biler, og de ikke fortsetter. - Bilene i "garasjen" blir ikke lagret. Mest på det første tilholdstedet. Ikke opplevd dette på det andre ennå.
bandreas Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Skrevet 2. mai 2008 Ikke hendt så veldig mye, men litt. - Politi som plutselig dukker opp er litt plagsomt. Faktisk noe som henger igjen etter GTA3. Det at biler genereres tilfeldig og dukker opp plutselig. En gang jeg skulle ta en bil, kysten var klar, knuste vinduet og hoppet inn. Og plutselig stod det en politibil rett bak klar til å skyte, med betjentene bak dørene. - Flere ganger opplevd at bilen blir kastet i været når du kjører sakte over objekter. Fått opplevd å få bilen kastet opp i salto og landet på taket av det. - Bilene i "garasjen" blir ikke lagret. Mest på det første tilholdstedet. Ikke opplevd dette på det andre ennå. De der har jeg faktisk hatt selv og, når jeg tenker meg om Spesielt lagt merke til hvordan bilen min får lyst til å ta salto når jeg har 2 eller flere stjerner på meg kjører på en vannhydrant i normal fart og vips, gli litt på taket...
Landeplagen Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Jeg vil ikke kalle det her en bug, men noen ganger da jeg er ferdig med et oppdrag, men fortsatt har politiet i helene, skal Niko på død og liv ringe og "fullføre" oppdraget. Når har gjør det går han og det er ikke mulig å løpe. Har blitt busta et par ganger pga det, og det er litt irriterende. Da kan man legge på ved å trykke på B (eventuelt firkant?).
Eremal Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Da kan man legge på ved å trykke på B (eventuelt firkant?). Eller ned på d-pad (skip call) En ting jeg har funnet er at Patrioten du skal hente for Steve står parkert helt inntil en hot-dog stand, om du kjøper hot-dogs derfra, vil ikke Niko komme til plassen hvor han må stå for å bestille, og ender med å løpe fram og tilbake inn i evigheten.
bandreas Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Skrevet 2. mai 2008 Jeg vil ikke kalle det her en bug, men noen ganger da jeg er ferdig med et oppdrag, men fortsatt har politiet i helene, skal Niko på død og liv ringe og "fullføre" oppdraget. Når har gjør det går han og det er ikke mulig å løpe. Har blitt busta et par ganger pga det, og det er litt irriterende. Da kan man legge på ved å trykke på B (eventuelt firkant?). Da kan man legge på ved å trykke på B (eventuelt firkant?). Eller ned på d-pad (skip call) En ting jeg har funnet er at Patrioten du skal hente for Steve står parkert helt inntil en hot-dog stand, om du kjøper hot-dogs derfra, vil ikke Niko komme til plassen hvor han må stå for å bestille, og ender med å løpe fram og tilbake inn i evigheten. Vet jo at man kan det, men det holder noen ganger med 2 sekunder med gange før jeg blir busta. Poenget var at det skulle være mulig å snakke i telefonen og løpe samtidig
Kennet_H Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Ver gang jeg skal ta taxi til den ene burger shoten så stopper taxien i en lyktestolpe laaaangt unna:P
BaronSlask Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Ver gang jeg skal ta taxi til den ene burger shoten så stopper taxien i en lyktestolpe laaaangt unna:P Da trykker du bare på X på PS3 (eller tilsvarende for Xbox) og skipper til destinasjonen.
Jan Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Container som ristet noe enormt når en mission-AI-mate gikk på den. Parkeringsplassen lagrer ikke biler. Missions ødelagt av personer man skal redde dør av seg selv. (faller, blir krasjet i etc) Fiender står på en totalt idiotisk posisjon og kommer aldri ut.
Tomtruck Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Jeg var inne på et lager på en shoot-out og gikk i cover bak en steinblokk, der lå det to karer som hadde fått smakt bly ala-carte, og mens jeg skyter på andre mådderf...rs, reiser plutselig en av de døde seg og bare labber av gårde
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Har funnet en, er vel kanskje kun på Multiplayer, har ikke testa på SP. Når du rygger med motorsykkelen, så legger den armen sin slik som han ville gjort med en bil. Ikke noe kritisk, men litt grafisk stygt. Ellers, om du blir påkjørt, så legger man på, som er kjipt om man vil snakke seg ferdig(ja, vet det ikke har innvirkning på progressen, såfremt man svarer.) Sistnevnte tilfelle vet jeg ikke om er en bug, men det kan jo nevnes.
Skalle Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Når jeg skulle på andre date med Kate så var Niko og Kate rimelig dritings begge to, så skulle jeg stjele en bil og få henne hjem. Det som skjedde var at hun ble stående i løse lufta og ikke rørte på seg. Så jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre utenom å skyte noen, for da går som oftest datene i vasken. Så jeg gjorde nå det. Etterpå fikk jeg melding av Kate om at hun trengte å få litt avstand til Niko og at hun ville ikke ha noen telfoner. Stakkars Niko. Bugen snøyt han for litt fitte
rvenes Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Krasja med motorsykklene... plutslig blei alt oppned! sjekk bilde i spoiler
Eremal Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Gode gamle blue-hell eksisterer visst fortsatt, det er svart nå though. Kræsja i t-banen med en bil, og ble slengt over på det andre t-banesporet hvor jeg ble truffet av et anna tog, og pressa gjennom skinnene (uten å daue). Falt 15-sec i et sort intet, og respawna på veien ovenfor hvor jeg ble truffet av t-banen.
Captain Slow Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Men er det ikke bra da, at Rockstar kan fikse på alt dette med en patch? Hurra for konsoller med internett.
LasVeggis Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 Vet ikke om det var bug, men på det missionet da jeg skulle inn i en strippeklubb og drepe tre stk. ; første gang jeg prøvde missionet, måtte jo jeg overhøre samtaler for å finne de, men andre gangen, da kjørte jeg motorsykkel helt inn i strippeklubben, og så kom plutselig to strippere mot meg og begynte å slå meg. Da kom security folkene, og drepte stripperene (?), og de jeg skulle drepe ble merket på kartet. Måtte i tillegg bare drepe to av de
dannad Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 På Cluckin' Bell bruker det å stå en gjeng med et par, tre stykker i inngangspartiet i restauranten som plutselig forsvinner når jeg entrer restauranten, og etter tre sekunder dukker de opp igjen slik at de på nytt kan forsvinne. Da Niko og Michelle var på date i bowlinghallen, døde Michelle da hun skulle ut gjennom svingdørene - de traff visst henne? Det stod på skjermen at hun var død. Men hun var visst ikke død nok, hun reiste seg opp igjen og snublet seg vei ut gjennom døra og så datt i bakken da hun kom seg ut. Og da var det ikke mye mer jeg kunne gjøre enn å bare dra derifra. Etter 30 min med spilling får jeg en beskjed fra Michelle om jeg ikke kan hente henne på sykehuset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå