Gå til innhold

Hjelp til valg av hjemmepc/gaming pc fra 10-15k


Anbefalte innlegg

Ja, nå er det på tide med en ny pc for meg. Min gamle pc sier snart hade.

 

Jeg har tenkt til å kjøpe en pc etter konformasjonspengene som jeg regner med blir 10-15.000 +/-

 

Bruk:Skal surfe på nett, se filmer, musikk, skrive på den, altså vanlig hjemmebruk. Har også tenkt til å game på den, med spillene Counter-Strike 1.6/Source og kanskje litt mer krevende spill som Age of Conan.

 

Har sett litt på denne pcen http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10309 , men sliter litt med å finne de riktige konfigurasjonene, så setter veldig pris på hjelp :)

 

Noen krav jeg har:

*4GB minne, og Windows Vista Ultimate 64-bit Norsk

*Helst god lagringsplass. Noe med 500GB ser bra ut. (Kanskje en rask systemdisk og en til ellers?)

*En nokså rask pc, og ville ha vært fint hvis den ikke bråket så mye.

 

 

Jeg trenger alt. Det vil si; Selve PC-en, skjerm, tastatur, skjerm, mus, høytalere og musematte.

 

Jeg har sett på: Mus: Logitech G5 Laser Mouse 2007, USB

Skjerm: Samsung 22" LCD Syncmaster 226BW TCO99 Black, 1680x1050, 2ms, VGA/DVI, 1000:1

Tastatur;Logitech Wave Keyboard USB, ledning

 

Resten vet jeg ikke helt. De tingene er ikke et must, men har god erfaring med musen, skjermen ser bra ut, og tastaturet liker jeg designet på.

 

 

Vet noen om Komplett.no har en butikk? Mamma liker ikke helt å handle på nett, men er fint at på komplett.no kan du konfigurere PC-en selv.

 

Har noen handlet der? Er det egentlig trygt, og er det god service?

 

Holder denne posten oppdatert

 

 

Takk for alle svar :)

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Komplett.no har en butikk, viss du er så heldig å bo i Sandefjord.

Derimot Netshop, og da NetShop oslo, har en butikk i oslo.

Dessuten er det mye billigere der enn på komplett, og det går an å konfigurere.

Gå inn på nettsiden til netshoposlo.no

Lenke til kommentar

Noen som har noen ide om: "Ja, nå er det på tide med en ny pc for meg. Min gamle pc sier snart hade.

 

Jeg har tenkt til å kjøpe en pc etter konformasjonspengene som jeg regner med blir 10-15.000 +/-

 

Bruk:Skal surfe på nett, se filmer, musikk, skrive på den, altså vanlig hjemmebruk. Har også tenkt til å game på den, med spillene Counter-Strike 1.6/Source og kanskje litt mer krevende spill som Age of Conan.

 

Har sett litt på denne pcen http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10309 , men sliter litt med å finne de riktige konfigurasjonene, så setter veldig pris på hjelp

 

Noen krav jeg har:

*4GB minne, og Windows Vista Ultimate 64-bit Norsk

*Helst god lagringsplass. Noe med 500GB ser bra ut. (Kanskje en rask systemdisk og en til ellers?)

*En nokså rask pc, og ville ha vært fint hvis den ikke bråket så mye.

 

 

Jeg trenger alt. Det vil si; Selve PC-en, skjerm, tastatur, skjerm, mus, høytalere og musematte.

 

Jeg har sett på: Mus: Logitech G5 Laser Mouse 2007, USB

Skjerm: Samsung 22" LCD Syncmaster 226BW TCO99 Black, 1680x1050, 2ms, VGA/DVI, 1000:1

Tastatur;Logitech Wave Keyboard USB, ledning

 

Resten vet jeg ikke helt. De tingene er ikke et must, men har god erfaring med musen, skjermen ser bra ut, og tastaturet liker jeg designet på."

 

?

 

 

Og, syns ikke de hadde noe særlig PC-er på netshoposlo, og syns siden var litt rotete og stygg. Og bor i Oslo, så antar det er kanskje litt langt til Sandefjord :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...