Gå til innhold

– Iphone får GPS og blir tykkere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det skal nevnes at Apple selv er like hemmelighetsfulle som de alltid er rundt kommende produkter, og ikke har bekreftet noe av informasjonen.

:lol:

Hva var så morsomt?

Det var bare en utrolig bra setning. Jeg mener, de kunne skrevet: "men offisiellt er Apple så hemmelighetsfulle som de uoffisiellt sier at de er til enhver blog på nettet, slik at de i fortrolighet kan bekrefte at det hele er et uoffisiellt rykte". Men den andre varianten var jo mye bedre.

Lenke til kommentar
''Iphone får GPS og blir tykkere '':wallbash:

Lær deg å skrive ''iPhone'' du Marius S.Eltervåg.

I begynnelsen var jeg enig med deg, men amobil har tross alt rett da.

 

På norsk skriver vi egennavn med stor forbokstav og resten små bokstaver. Enkelt og greit. Hvem er vel Apple som tror de kan komme her å endre skrivemåten vår?

Nå er det vel faktisk slik at egennavn kan skrives akkurat slik eieren av navnet vil? Siden eieren av navnet iPhone er Apple, og Apple velger å skrive navnet med liten i og stor P, så er det slik det skal skrives.

Lenke til kommentar

GPS og bedre kamera er uintressant for meg. Jeg har veldig skjeldent behov for gps, og hvis jeg skal ta bilder bruker jeg helst et (D)SLR. Det samme gjelder egentlig 3g også, har trådløstnett hjemme, på skola, på korpsøving og hoss de fleste vennene mine.

 

Gi meg derimot 64+ gb lagring, og jeg kommer til å kjøpe en med en gang. Så slipper jeg å drasse rundt med telefon og en iPod Classic.

 

Og ja: "Iphone", "Ipod" og "Imac" er veldig irriterende for meg i allefall. Norsk rettskrivning gjelder ikke (utenlandske) navn så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Når Apple har så dårlig fantasi at de er nødt til å bruke ord som allerede står i ordboka som varemerke - så kan det vel være det samme. Dessuten fins vel ikke iPhone i noen norske kataloger enda.

 

..Jeg syns forsåvidt at vi skal døpe fenomenet til Apple ipoon (lang o), før vidunderet offisiellt kan bli bekreftet å ha kommet til Norge. :p

Lenke til kommentar

Synes iPhone (Iphone) er en stilig telefon med mange fikse funksjoner. Skjermen er god og klar, og du styrer med touch. I tillegg har den mulighet for å koble seg opp mot trådløse nettverk.

Det som gjør at jeg derimot ikke ønsker en iPhone er størrelsen. Den er alt for stor. Så hvorfor lansere en _enda_ større telefon synes jeg er litt merkelig.

 

Kjører på med min syltynne W880i.

Lenke til kommentar

Fremdeles er det en del som mangler på iPhone, synes jeg. Batteriet burde kunne skiftes, radio er fint, taleopptaker (innebygget mikrofon), bedre kamera er allerede nevnt, synkronisering mot annet enn bare iTunes, og operatørlåsen bør fjernes fra firmavaren. Hvis dette var på plass, ville jeg sett nærmere på den.

 

Men bevares, det er mye bra med iPhone også. Det er riktig vei å gå med mobiltelefoner. Derfor håper jeg de andre kommer etter snart og lager gode alternativer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...