Gå til innhold

Må man være en badass for å spille AoC?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger merke til mange steder f.eks. på age of conan forumet, at veldig mange virker som litt brutale personligheter, noe lignende som horde-spillere i WoW, altså ikke noen pusegutter som liker romantiske komedier, blomster og solnedganger, men heller fortrekker øl og nevekamp. Så tror du man vil havne litt utenfor i spillet dersom man er snill og grei og høflig? Er det mulig at den "brutale atmosfæren" vil gjøre til at spillerne også blir mer brutale? Jeg selv spilte nesten bare alliance og female nightelves i WoW og likte å være snill og grei og gjerne heale og hjelpe andre med spørsmål de hadde o.l. Blir det mindre rom for denslags i AoC? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

Age of Conan er brutalt. Hyboria er brutalt. Dette er ikke noe World of Warcaft kos.

Endret av medlem-105082
Skrevet (endret)
er horde spillere i wow badass? :hmm:

Jeg skjærer jo selvsagt alle over en kam, men ja, tror man er litt mer badass dersom man velger en male orc warrior med grønn hud og huggtenner, enn dersom man velger en female gnome mage med rosa musefletter. Ser ikke for meg noen personligheter som kan minne om Conan som sitter og spiller sistnevnte character.

Endret av Bellicus
Skrevet

Jeg kommer til å være snill å grei og vise normal folkeskikk. Noe anna ville jo bare være på tryne...MEN....når jeg møter en fiende i pvp så er all bets off...mohaaaaaa.

Whats best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and to hear the lamentation of the women!

Skrevet (endret)

Det som er kult med AoC er at man kan drepe folk som er plagende :D

Hvis jeg er utenfor byen og ser en liten noob som sier "40 gold for bow plzzzz" så kapper jeg av han hodet.

'badass latter' :evil:

Endret av DNA
Skrevet

Intresant spørsmål Bellicus.

Spilte for det meste horde med mine 4år i wow, og hører på stort sett bare blackmetal musikk.

Synset AoC er et spill mitt i blinken for meg! :yes:

Er eg brutal som person? neh.

Liker ikke øl, tar helder et glass hvitvin eller champis på kvelden/til middagen.

Er ikke typen til og komme i konflikter i det virkelige liv helder så.

Nei tror ikke eg må være badass for å spille AoC. Men Onlinespill kan vell vare en annen måte og få ut frustrasjonen på kansje?

Skrevet
Jeg skjærer jo selvsagt alle over en kam, men ja, tror man er litt mer badass dersom man velger en male orc warrior med grønn hud og huggtenner, enn dersom man velger en female gnome mage med rosa musefletter. Ser ikke for meg noen personligheter som kan minne om Conan som sitter og spiller sistnevnte character.

Tror ikke jeg. Mange velger female gnome mage med rosa fletter på kødd.

Skrevet

Definer badass ;)

Nei men uansett, spelte night elf druid i WoW. Er ein rolig person, sjølv om eg hater å tape. Hjelper ofte ut folk visst dei spør fint, og oppfører meg med normal folkeskikk :) Trur nok at det alltid vil vere behov for hjelpsomme sjeler i sånne spel.

Skrevet

Jeg regner med det er lurt å være "badass" sånn at du ikke gir deg og er glad i slashe hoder hvis du spiller barbarian, assasin o.l

Skrevet

Ingen kommer til å spille healer, eller female, i AoC. Det er rett og slett ikke brutalt nok. :devil:

Fra spøk til alvor - jeg er ganske snill, og jeg skal spille AoC. :)

Skrevet

Jeg er kronisk snill, og jeg skal spille female healer i AoC :p

Men min ToS kan bite fra seg om hun ikke liker skuldre hårene på han karen som sjekker henne opp ;)

Skrevet
er horde spillere i wow badass? :hmm:

Tull, jeg var rosa gnome og var en jævel stort sett hele tiden.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...