Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase - BMW E30 320iS '90 - update (17.11.11) E39 solgt, 2 "nye" biler kjøpt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Har ikke skjedd mye her. Venter på at lakkering skal bli klar. Hellakkeringen er selvfølgelig i originalfarge. Med en såpass sjelden bil så taper den seg bare i pris hvis man bytter farge.

 

Flott. Originalfarga var/er jo knallfin, så det er jo bare fint. Du får legge ut et bilde eller 3 når den er ferdig lakkert da :)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Dårlige nyheter her. Lakkereren har ikke fått tid til å begynne på bilen min ennå, så da blir det nok å vente til neste sesong. Mulig jeg bare skal fortsette å se litt på felger. Felgene fra forrige sesong er forøvrig til salgs. De har ikke gått mange mil ;) Lurer på om jeg skal dra å kikke på disse felgene i 17" etterhvert: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16911314

Lenke til kommentar

De svarte felgene som jeg lurer på å selge ja. Blir nok ikke svarte neste gang, tror det passer bedre på rød eller hvit bil. Jeg setter på de 5-eikede felgene fra side 1 i stedet nå. Tror faktisk ikke de blir så ille nå som bilen er senket.

Endret av rakanishu
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Blir ikke noe styling som sagt tidligere nei. Ellers har det ikke skjedd så utrolig mye med bilen i år. Fått på røde justerbare koni bak og kjørt med 15" hele sesongen. Bilen har blitt mye brukt i år frem og tilbake til jobb i Oslo-trafikken, og blitt parkert på gata, men den har holdt seg rimelig greit. Nå er den levert til lakkering av litt småtteri, og retting av fremskjerm og bakluke. Mulig det blir gjort mer neste sesong.

 

Her er noen bilder fra kjøring på Våler for ett par uker siden:

3916745498_ed39045293_b.jpg

3916869358_c6a1fbf212_b.jpg

do1i5o2gym1eqgzq9wgh.jpg

plastboks.jpg

 

Jeg har også kjøpt meg en ny bruksbil nå. Savner E28'n litt allerede, men det er helt klart en oppgradering av komfort og automatgir er digg å ha i kø hjem fra jobb hver dag. Det ble 5-serie igjen med en '98 E39 520iA.

 

IMG_2536.jpg

IMG_2541.jpg

IMG_2544.jpg

IMG_2881.jpg

IMG_2884.jpg

 

Planer med denne er senking, face-lift lykter og ta vekk hengerfestet

Endret av rakanishu
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Flott bruksbil, synd M5 E39 ikke er i Forza 3 også! :D

 

Angående de felgene du har tenkt på i 18", de har Sharif også. Er vel mest sannsynlig derfra de på finn kommer. Sharif er billigere.. Har selv tenkt å gå for disse på min (forhåpentligvis) kommende MB C230 Kompressor. :)

Endret av FrodeA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...