Gå til innhold

"GTAIV for PC very Doubtful"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bah. Jeg har ikke råd (eller TV) til å kjøpe konsoll. Jeg vil ha det på PC *sutre*

 

Svaret de fikk fra Rockstar når de spurte om det blir en PC-utgave:

 

Rockstar's UK arm has handed CVG a "no comment" in response to reports that a PC version of GTA IV will release toward the end of the year.

 

In January we reported that French retailers had been cited as the source for an October 2008 release for the sequel on PC, and yesterday German e-tailer City Disc had a PC version down for November.

 

City Disc has now amended its listing to give an October 30, 2008 release, and translated accompanying text now apparently reads: "The release date for GTA 4 for PC has not yet been confirmed by the Publisher, Take 2. The release date is not guaranteed and is open to change."

(Thanks to Evo Gamer for the tip off and the translation).

 

As we pointed out before, it took GTA III and its sequels around six to eight months to make the leap to the mouse and keyboard crowd, so a late 2008 release for GTA IV on PC would be in keeping with tradition. But it doesn't officially exist. Yet.

 

Stuart Bishop

 

http://www.computerandvideogames.com/artic...21&site=cvg

Lenke til kommentar
Håper det kommer. Føler det ikke passer på konsoll. Ikke spesielt imponert over 360-utgaven. Mulig jeg skaffer meg det på ny om det kommer på PC.

 

GTA spela har alltid vore betre på data, pga tastatur-mus.

 

Men det er større sjanse enn før at GTA får ein PC release iogmed at GTA4 har multiplayer ?

 

 

Og Mass Effect, Assassin's Creed var også "console only" for ei tid før det omsiders fekk ein release på data.

 

Grunnen til at Rockstar, og utviklarane til dei andre spela som var "kun til konsoll" sei at spelet ikkje kjem på data er fordi at dei vil selje meir av produktet og konsollane dei er på(før dei heile har roa seg ned og dei kan annonsere ein PC release). Svært godt salstriks i alle fall.

Endret av AshtraY
Lenke til kommentar
Håper det kommer. Føler det ikke passer på konsoll. Ikke spesielt imponert over 360-utgaven. Mulig jeg skaffer meg det på ny om det kommer på PC.

 

GTA SA er helt jævligt på pc da, knotete kontroll, kjedelig å bruke pilene til bilkjøring og det verste av alt, trenger en god maskin for å spille GTA IV den dagen det kommer til pc

Dere som sier alltid pcversjonen er best karakter sett, da må dere sjekke synet deres engang til vær så snill!! For eks Assassins Creed er dårligere på pc en til 360, samma og med 6måneders utvikling og 6 nye oppdrag som gjør spillet enda mer linært!

 

Synes GTA er likksom typisk konsollspill noe som passer meg bra ;)

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Håper det kommer. Føler det ikke passer på konsoll. Ikke spesielt imponert over 360-utgaven. Mulig jeg skaffer meg det på ny om det kommer på PC.

 

GTA spela har alltid vore betre på data, pga tastatur-mus.

 

Men det er større sjanse enn før at GTA får ein PC release iogmed at GTA4 har multiplayer ?

 

 

Og Mass Effect, Assassin's Creed var også "console only" for ei tid før det omsiders fekk ein release på data.

 

Grunnen til at Rockstar, og utviklarane til dei andre spela som var "kun til konsoll" sei at spelet ikkje kjem på data er fordi at dei vil selje meir av produktet og konsollane dei er på(før dei heile har roa seg ned og dei kan annonsere ein PC release). Svært godt salstriks i alle fall.

Dem 2 har aldri vært konsoll only da :ph34r:. Det gjekk lenge med for eks AC som var kun til PS3, men så bekreftet Ubisoft att det kommer til 360 og pc. Og Microsoft kan gjør hva dem vil med spillene med å lansere Mass Effect på 360 og pc

Lenke til kommentar

Etter mye om og men er jeg veldig sikker på at GTA IV kommer til PC. Det har florert rykter om en potensiel PC-utgave siden januar, og det at Rockstar ikke har bekreftet eller avkreftet ryktene betyr trolig at de går for "tradisjonen" som går ut på å vente med å annonsere PC-utgaven til de har melket mest mulig kjøp av konsollutgavene først. Spillet blir nok annonsert en gang mellom juni-august, og vil etter alt å dømme ha utgivelse før jul. Men intill videre kan vi bare spekulere i dette. :)

 

Førsteinnlegget mitt i denne tråden er nok basert på rykter, og de er i tillegg en nokså upopulær side som heller ikke har en kilde å vise til.

Lenke til kommentar
Etter mye om og men er jeg veldig sikker på at GTA IV kommer til PC. Det har florert rykter om en potensiel PC-utgave siden januar, og det at Rockstar ikke har bekreftet eller avkreftet ryktene betyr trolig at de går for "tradisjonen" som går ut på å vente med å annonsere PC-utgaven til de har melket mest mulig kjøp av konsollutgavene først. Spillet blir nok annonsert en gang mellom juni-august, og vil etter alt å dømme ha utgivelse før jul. Men intill videre kan vi bare spekulere i dette. :)

 

Førsteinnlegget mitt i denne tråden er nok basert på rykter, og de er i tillegg en nokså upopulær side som heller ikke har en kilde å vise til.

 

Dette skal stemme da det har alltid kommet en pcversjon 6-8 måneder etter konsollversjonen av for eks GTA SA. Dette kommer garantert til å gjelde med GTA IV

Makan til spill, må bare oppleves!

Lenke til kommentar

Det burde de!

 

De burde ikke få fansen like sur som Lucas Arts har klart å gjøre sin fan. Det å skape et firma basert på PC-versjoner, og alltid lage PC-utgaver av de beste spillene, for så å bryte Indiana Jonas og Star Wars tradisjonene med å gå over til alle konsoller, og ikke PC er helt latterlig.

Lenke til kommentar
Det burde de!

 

De burde ikke få fansen like sur som Lucas Arts har klart å gjøre sin fan. Det å skape et firma basert på PC-versjoner, og alltid lage PC-utgaver av de beste spillene, for så å bryte Indiana Jonas og Star Wars tradisjonene med å gå over til alle konsoller, og ikke PC er helt latterlig.

 

Ja jeg synes det er latterligt av Lucas Arts. Sjekket tothegame.com og sjekket Star Wars spillene, og fy så mangen det var til pc

Men med Star Wars Force Unleashed så kommer det til alt utenom pc, litt merkelig da resterende Star Wars spillene har funnet gleden på pc i gamle dagene!

 

Viss dette skjer med pcspillerene att Rockstar boikotte med å ikke lage pcversjon av GTA IV, kommer den fanskaren til Rockstar til å klikke.

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Bah. Jeg har ikke råd (eller TV) til å kjøpe konsoll. Jeg vil ha det på PC *sutre*

 

Du har penger til en PC god nok til å kjøre et spill som dette her men har ikke 1500kr for en 360?

 

De som kjøper en god PC, kjøper da ikke PC-en kun for å spille GTA IV. Dessuten er det mange, som f.eks meg, som synes at PC rett og slett er bedre å spille på enn konsoll. Dessuten er modifiseringsmulighetene langt større enn på konsoll.

Lenke til kommentar
Håper det kommer. Føler det ikke passer på konsoll. Ikke spesielt imponert over 360-utgaven. Mulig jeg skaffer meg det på ny om det kommer på PC.

 

GTA SA er helt jævligt på pc da, knotete kontroll, kjedelig å bruke pilene til bilkjøring og det verste av alt, trenger en god maskin for å spille GTA IV den dagen det kommer til pc

Dere som sier alltid pcversjonen er best karakter sett, da må dere sjekke synet deres engang til vær så snill!! For eks Assassins Creed er dårligere på pc en til 360, samma og med 6måneders utvikling og 6 nye oppdrag som gjør spillet enda mer linært!

 

Synes GTA er likksom typisk konsollspill noe som passer meg bra ;)

 

Så bruk en joypad da, hvor mange ganger må det gjentaes før du forstår at det er mulig å bruke noe annet enn tastatur på PC om man vil. At du mener en AC-versjon med bedre grafikk og flere oppdrag er dårligere for stå for din egen regning, men om det er slik du tenker kan fort GTA 4 bli dårligere på PC også.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...