Gå til innhold

Wii-slåssing til sommeren (Wii)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt spillet liggende hjemme to uker. Prøvde det en gang i en halvtime. Ekstremt bra spill som står til forventningene!

Bare synd at min spillinteressere er helt på bunn og at jeg hverken tar meg tid til eller gidder å spille det. :p

Skrevet

Jaaaay siden det er nærmest ett halvt år siden siden dem lanserte det i japan og en gooood måned siden amerika fikk det så må det jo være mye arbeid og finpussing før den kom til Europa så flott:) Bra Nintendo for det er vel derfor dere lansere det så sent sant? Ikke fordi dere hater oss i Europa?....

Free Loader og Us Brawl kom lenge før Nintendo...

Skrevet
Har hatt spillet liggende hjemme to uker. Prøvde det en gang i en halvtime. Ekstremt bra spill som står til forventningene!

Bare synd at min spillinteressere er helt på bunn og at jeg hverken tar meg tid til eller gidder å spille det. :p

Heh, litt ironisk kanskje? Kjempe bra spill som står til forventningene, men spille det? Neida, det gidder du ikke :p

Skrevet

Heh, litt ironisk kanskje? Kjempe bra spill som står til forventningene, men spille det? Neida, det gidder du ikke :p

Jeg skjønner faktisk hva han mener. Orker heller ikke spille noe for tida, selv om jeg har massevis av gromtitler liggende, inkludert denne :ph34r:

Skrevet

Kanskje, men du slipper å putte inn to DVD-er hver gang du skal spille (Ta ut Brawl, Sette i Freeloader, Ta ut freeloader, Sette i Brawl) istedet for å la den stå i hele tiden (eller ha en moddet wii) og freeloaderen kommer nok til å bli blokket av en update i nær fremtid.

Nei, jeg venter på ekte vare.

Skrevet
Kanskje, men du slipper å putte inn to DVD-er hver gang du skal spille (Ta ut Brawl, Sette i Freeloader, Ta ut freeloader, Sette i Brawl) istedet for å la den stå i hele tiden (eller ha en moddet wii) og freeloaderen kommer nok til å bli blokket av en update i nær fremtid.

Nei, jeg venter på ekte vare.

Er vel bare å la vær å oppdatere wiien da.

Skrevet (endret)
Damn, jeg som trodde det skulle komme ut 26 mai, jaja

Hvor fikk du det fra at det skulle komme 26 mai?

Ingen hadde jo bekreftet noe om datoen :p kanskje bare noen butikker som hadde en dato?

Endret av master_al
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...