Gå til innhold

GTA4 nå ute på nettet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så er det jo heller ikke sånn at 100% av de som nå laster ned GTA ville ha kjøpt det om den piratversjonen ikke var tilgjengelig. Men at Rockstar og Take 2 osv. går glipp av penger er det vel liten tvil om. Spørsmålet er bare hvor mye.

Er vel neppe noen som tjener på dette, bortsett fra de som laster ned..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for min del synest jeg det er idiotisk å legge ut GTA4 på internett til modda 360'er... jeg ville gladelig betalt mer for dette spillet jeg og:D og er enig med, husker ikke helt hvem som sa det, men spillet er ikke noe vært når det ligger i et normalt cd cover...

jeg skal kjøpe meg dette spillet med et stort glis:D gleder meg til å prøve det:)))

Skrevet

Har man ventet år og dag på spillet og så laster ned en version en uke før det kommer i butikken er man bare svak.

Hvorfor ødelegge en opplevelse ved å få en version sikkert full av bugs og problemer, for stort sett er det nok av slike i slike hypete utgivelser som lekkes på nett tidlig.

Nei vent en uke, og gi pengene til Rockstar som de fortjener..

Skrevet

Prøver ikke å si at det å laste ned er den rette tingen, men tror du ikke den versjonen som nå ligger på nettet er en kopi av den endelige versjonen som kommer i hyllene?

Skrevet
Så hvis du ikke liker å vente eller betale for spill kan det lastes ned nå.

MS kommer til å tape enormt mye salg nå siden det ble sluppet så tidlig.

En hel uke før release.

Tipper Sony er fornøyde.

du kan se det på en annen måte? folk kjøper en 360 NÅ og modfiserer den for å spille tidlig :p

Skrevet

*sigh*

Verste er at folk som skaffer pirat-kopierte er de første til å rope: "OMGLOLFORETDRITTSPILL!!!!!111!* også krever de et bedre spill til neste gang, men nekter å betale midler for det.

Utakknemlige barnslige snørrvalper.

Skrevet (endret)

Kom det som noen overaskelse egentlig? Mange av de som laster ned ville ikke kjøpt det uansett, mange av de som laster ned har bestilt på forhånd, og mannen i gata har ikke chip. Dem kommer til å tjene ufattelige summer på det uansett.

Edit: Meningen med innlegget er ikke å forsvare nedlastning, den diskusjonen gidder jeg ikke nå. Men en overdrivelse å hyle om at dem kommer til å tape så altfor mye på det. Isåfall taper dem like mye som alle andre spillselskap, sånn er verden i dag og sånn kommer det til å bli.

Selv vil jeg ha det med cover og hele pakka, men hadde jeg hatt en chippa 360 hadde jeg lett lasta ned.

Hvorfor ødelegge en opplevelse ved å få en version sikkert full av bugs og problemer, for stort sett er det nok av slike i slike hypete utgivelser som lekkes på nett tidlig.
Like mange bugs som den du kjøper i butikken, er ikke sånn at scenen legger inn bugs på pur faen.

*sigh*

Verste er at folk som skaffer pirat-kopierte er de første til å rope: "OMGLOLFORETDRITTSPILL!!!!!111!* også krever de et bedre spill til neste gang, men nekter å betale midler for det.

Utakknemlige barnslige snørrvalper.

Generalisering, finnes faktisk pirater som støtter opp om det de liker. Mange undersøkelser som viser at pirater er de som feks går mest på kino. Endret av Tiidus
Skrevet (endret)
Kom det som noen overaskelse egentlig? Mange av de som laster ned ville ikke kjøpt det uansett, mange av de som laster ned har bestilt på forhånd, og mannen i gata har ikke chip. Dem kommer til å tjene ufattelige summer på det uansett.

Selv vil jeg ha det med cover, men hadde jeg hatt en chippa 360 hadde jeg lett lasta ned.

Like mange bugs som den du kjøper i butikken, er ikke sånn at scenen legger inn bugs på pur faen.

Nei at "scenen" legger inn bugs har jeg aldri trodd, men at det er gjentagene at stor-titler som lekker før tiden gjerne har sine problemer, da spesiellt de første torrentene.

Mitt inntrykk er at gutta ser logoen starte og ser menyen og dermed sier det funker og så deler i hundre, mens gjerne noe ikke funker når det kommer til stykke.

Hvem vet hvilken kode gutta har fått tak i av spillet, kan jo være en tidlig testversion for alt man vet også.

Hadde det vært snakk om en måned før og jeg hadde chip skulle jeg vurdert det, men å bøye under for min egen utålmodighet for en uke klarer jeg heldigvis å stå over.

Datoen for GTA4 er som spikret hos meg, og alle planer er lagt for å få god tid i fred til å spille da, så jeg klarer fint å leve i spenning litt til..

Endret av archongamer
Skrevet
Så kommer spørsmålet, vil de som laster ned GTA 4 og kjøpe det når det foreligger i butikken, for å ta del i f.eks DLC innholdet og online muligheten?

Både online og DLC skal da fungere ypperlig med backup også... Men jeg for min del kommer til å ha nettverkskabelen plugget ut inntil spillet er lansert :whistle:

Skrevet

Selv vil jeg ha det med cover, men hadde jeg hatt en chippa 360 hadde jeg lett lasta ned.

Nei at "scenen" legger inn bugs har jeg aldri trodd, men at det er gjentagene at stor-titler som lekker før tiden gjerne har sine problemer, da spesiellt de første torrentene.

Mitt inntrykk er at gutta ser logoen starte og ser menyen og dermed sier det funker og så deler i hundre, mens gjerne noe ikke funker når det kommer til stykke.

Hvem vet hvilken kode gutta har fått tak i av spillet, kan jo være en tidlig testversion for alt man vet også.

- Det kommer vel helt ann på hvilken tracker du henter i fra.

For å ødelegge et annet godt argument, så kan du faktisk ha en rimelig troverdig samling, fordeom den skulle være "uekte" hvis du er dreven ...

Eksempel ... *knis*

274059_DSC00046.JPG

Skrevet (endret)

Skal vel bare mangle når man laster ned for å eie uten å betale at man tar seg tid til å skrive ut et cover og legge det i hylla da. hehe

Nå sitter det sikkert noen millioner kviser rundt i verden og ser på download statusen sin, så bør vel uansett ikke ta så lang tid før man får mer info om kvaliteten.

At folk skal chippe sin 360 nå kun for GTA4 tror jeg ikke kommer til å skje, da det tross alt ikke er snakk om mange dagene før man får det fullt lovlig i butikk.

Endret av archongamer
Skrevet

Vil tro det er snakk om "gone gold" versjonen som har blitt sendt til butikkene. Men det er av en eller annen grunn stor status å cracke store titler først så det kan godt hende at enkelte spill ikke fungerer slik de skal. Men de blir da også såkalt "nuket" ganske kjapt.

Uten at jeg skal starte en kampanje for piratkopiering :) Det er jeg så klart imot.

Skrevet
Men det er av en eller annen grunn stor status å cracke store titler først så det kan godt hende at enkelte spill ikke fungerer slik de skal.

Det er ingenting med piratkopier av 360 spill som involverer cracking.

Skrevet
Men det er av en eller annen grunn stor status å cracke store titler først så det kan godt hende at enkelte spill ikke fungerer slik de skal.

Nei men noe gjør de vel?

Skrevet

Riktig. Det er faktisk bare snakk om å ha en xbox 360 dvd-rom koblet til pcen eller en dvd-rom med riktig firmware til pcen. Deretter er det bare å rippe spillet og legge det rett ut på nettet. :p Mao, dersom en noen i en spillforetning har fått tak i spillet, så kreves det ikke noe "cracking" eller lignende for å rippe det.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...