Gå til innhold

Første runden på Fotballkortspillet


Anbefalte innlegg

Ja det gjør det, men det står og at ikke fikk poeng forrige runde og jeg vet at Somen A Tchoyi, Alanzinho, Glenn Brevik Andersen og alle de jeg brukte fikk spille, sjekket nemlig på vg live nå

 

Du er sikker på at du ikke la de inn for seint? Fristen for å registrere spillet var på fredag.

Fristen var Lørdag...

Tror jeg la Andersen og Aas inn forseint, tipper jeg gjør det bedre denne runden, Aas er nemlig diamant kort og Andersen Gullkort

Hei jeg samler med robertbu og vi fikk 60,5 poeng denne runda

Det betyr at jeg må få 4poeng mer enn dere denne runden :D

Ja :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ser at jeg har gjort det mye bedre på toppfotballkortspillet en hva jeg hadde trodd, jeg holder jo kun på med det for å teste det ut og se hvordan det fungerer siden jeg jobber med det, både som moderator her og med og reise rundt og selge kort.

 

Ka meina du med at du reiser rundt og selger kort ? Selges ikkje desse i bensinstasjoner og sånn? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Ja det gjør det, men det står og at ikke fikk poeng forrige runde og jeg vet at Somen A Tchoyi, Alanzinho, Glenn Brevik Andersen og alle de jeg brukte fikk spille, sjekket nemlig på vg live nå

 

Du er sikker på at du ikke la de inn for seint? Fristen for å registrere spillet var på fredag.

Fristen var Lørdag...

Tror jeg la Andersen og Aas inn forseint, tipper jeg gjør det bedre denne runden, Aas er nemlig diamant kort og Andersen Gullkort

Hei jeg samler med robertbu og vi fikk 60,5 poeng denne runda

Det betyr at jeg må få 4poeng mer enn dere denne runden :D

 

nesj, spørs hvem karakter spilleren får denne runden, under linken terminliste. gjennomsnitt børsen betyr ingenting

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...