Gå til innhold

Når sender butikkene ut GTAIV?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen andre som har bestilt fra vgp her?

Noen mulighet for at jeg får det i morgen når det ble sendt på tirsdag?

Fikk forsåvidt tak i spillet på tirsdag fra Elkjøp, men tok ingen sjanser så avbestilte ikke eksemplaret fra vgp :whistle:

Så tenker jeg får ta å selge det for en hyggelig pris :p

Skrevet

Noen andre som har bestilt fra vgp her?

Noen mulighet for at jeg får det i morgen når det ble sendt på tirsdag?

Fikk forsåvidt tak i spillet på tirsdag fra Elkjøp, men tok ingen sjanser så avbestilte ikke eksemplaret fra vgp :whistle:

Så tenker jeg får ta å selge det for en hyggelig pris :p

bare bruk angrerettsloven da :) så får du full pris tilbake

Skrevet

Er allerede en som betaler 600 kroner for det her i nabolaget, så tjener meg faktisk 250 kroner :p Og siden spillet kun kostet 380,- på elkjøp, så koster gta iv meg kun 130,- :!:

Skrevet

ENDELIG fikk jeg min special edition også. Det verste er at det nesten ble til at jeg måtte klare meg uten GTA IV hele helgen, faktisk på ubestemt tid, rett og slett fordi postkontoret (post i butikk) hadde glemt å registrere at pakken min hadde ankommet. :ohmy:

Ringte Elkjøp ca klokken halv to i dag siden jeg fortsatt ikke hadde hørt noe, og denne gangen hadde de plutselig et sporingsnummer de kunne gi meg (merkelig at de ikke hadde dette forrige gang jeg ringte?). Etter å ha kontaktet posten og sjekket litt fant jeg ut at pakken faktisk var på det lokale postkontoret, og fikk endelig hentet den.

Så da er det vel bare å installere og hive seg i gang med spillingen for min del. :yes:

Skrevet
Tror dere de får inn flere spill på mandag da?

Noen som vet? Til xbox. Eller er det slik at det faktisk ikke er produsert nok spill og jeg må vente et par uker? Takker for svar.

Skrevet

Snakket akkurat med Elkjøp kundeservice, de sa midten av mai fikk de inn ny forsyning til xbox 360.

Hvor kan man kjøpe dette spillet i butikk i oslo i dag? :)

Skrevet

Jeg har gavekortet på Spaceworld klart, men har ringt de 6 nærmeste butikkene og ingen har det. Hvorfor leveres ikke nye varer på mandager? Helt tullete at jeg skal sitte her med en tom ps3 i mange dager.

Skrevet

Argh...dette begynner å bli mildt sagt utrolig frustrerende! Glemte seff å forhåndsbestille da jeg ikke trodde det skulle bli SÅ vanskelig å få tak i.

Sjekket med samtlige butikker i Oslo området på onsdag..totalt utsolgt, men det gikk rykter om at de skulle få inn noen partier her og der på mandag. Sjekket opp på nytt idag og klabert så eksisterer det ikke en eneste kopi å oppdrive til ps3:(

Nå har jeg hørt at det muligens kommer noe på onsdag, og du kan også "forhåndsbestille" kopier som kommer inn i neste uke! Horribelt /sob

jeg mener, det er snakk om å brenne en dvd her, ikke noe handmade special edition....

Skrevet
Argh...dette begynner å bli mildt sagt utrolig frustrerende! Glemte seff å forhåndsbestille da jeg ikke trodde det skulle bli SÅ vanskelig å få tak i.

Sjekket med samtlige butikker i Oslo området på onsdag..totalt utsolgt, men det gikk rykter om at de skulle få inn noen partier her og der på mandag. Sjekket opp på nytt idag og klabert så eksisterer det ikke en eneste kopi å oppdrive til ps3:(

Nå har jeg hørt at det muligens kommer noe på onsdag, og du kan også "forhåndsbestille" kopier som kommer inn i neste uke! Horribelt /sob

jeg mener, det er snakk om å brenne en dvd her, ikke noe handmade special edition....

Det er nok ikke bare oss nordmenn som skal ha en kopi, det er nok resten av verden også. Og jeg er ikke overrasket om Norge er nedprioritert når det kommer til deling av dvd-platene.

Skrevet (endret)

Ok, har et spørsmål.. har fått holdt av siste GTA 4 kopien på den lokale spillsjappa til klokka 5, men den koster 600 kr der.. er det verdt det?

Endret av Quitter
Skrevet
Ok, har et spørsmål.. har fått holdt av siste GTA 4 kopien på den lokale spillsjappa til klokka 5, men den koster 600 kr der.. er det verdt det?

JA! ingen tvil! hadde kjøpt det selv om prisen var 1000 kroner jeg!

Men du kan vente en uke ellerno til alle butikkene får nye forsyninger. Så får du det til rundt 400 kr ;)

Skrevet

Joda. Jeg kjøpte akkurat på GameStop på Tveita. Det betyr vel at de har fått det inn på de andre EB Games/GameStore-butikkene også.

De forsvinner nok fort. Da jeg hadde kjøpt var det to igjen, av de ti de fikk inn i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...