Gå til innhold

Greie fra Japan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Så ekte som du vil ha det. Den kan du kjøpe i Japan sammen med mye annet kos som du kan koble til USB(USB tannbørste,USB Lampe,USB Vifter,USB VarmeTeppe, USB Termostat etc etc)

 

Vann og data? Aldri noe annet enn vannkjøing :grumpy:

Lenke til kommentar

USB gir bare 2,5W så det er jo ikke all verden. Dessuten er vel den koppen laget av isopor eller tilsvarende, og sammenlignet med en vanlig uisolert kopp. Jeg tipper at det er liten forskjell på om man har koblet i USB-kontakten eller ikke. Kaffen vil uansett holde seg varm mye lenge i et isopor-krus enn i et uisolert krus.

 

Da jeg så dette for noen dager siden satt jeg på jobb. Jeg satt på kaffen og forventer at kaffen er lunken etter 15 minutter i koppen min. Denne gangen tapet jeg fast en bunke servietter som isolasjon. Kaffen holdt seg varm ca 3 ganger så lenge som normalt. Et varmeelement på 2,5W er veldig lite og ville neppe gjort særlig merkbart utslag.

Lenke til kommentar
Kaffeduppeditt

Men den mest populære duppeditten for deg som vil ha data som livsstil blir kanskje USB-termokoppen til selskapet "Dreams come true". USB-porten klarer riktignok ikke å holde koken helt oppe, men produsenten lover at kaffen vil holde minst 45 grader selv etter en time. Koppen tar 3,5 dl - men det er ikke kjent hvor mye strøm som går med i prosessen.

resten av artiklen er her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...