Kihysu Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 (endret) Hei folkens. Som mange er dere dritt leie av San Andreas, og dere kan absolutt ikke vente for GTA IV! Det finnes derimot mange superbe mods som venter på å bli oppdaget! Her er noen av de beste modsene(Klikk på dem): Real Speed (For å å alle biler og motorsykler til å kjøre i en realistisk fart, altså fortere) GTA-Worldmods (En god mods side) Hot Coffe Mod (For å krydre opp forholdene til kjærestene dine....) Og noen kart mods: GTA-Berlin ( Meget selv-forklarende?) Drifte bane, jævlig kul Have Fun! Endret 21. april 2008 av Kihysu
dimetho Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Fin post, men denne skulle vel streng tatt ha vært plassert i GTA-forumet?
Kihysu Skrevet 21. april 2008 Forfatter Skrevet 21. april 2008 Ja, Kanskje en administrator burde flytte den en annen plass?
Armageddon Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Nice video! Fikk nestem mer lyst til å spille San Andreas an 4'ern. Nesten.
Skogslik Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 skal låne san andreas av en venn i dag, må spille noe gta mens eg venter på 4 xD men fins det en kode som åpner opp alle byene og alt i mellom? orker ikkje gjøre alle oppdragen og slikt for og åpne opp.
Armageddon Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Ikke noe kode for det nei. Spør om du får låne memorycard av han.
Skogslik Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 er til pc^^ men har funnet mange fete biler og motor sykkler eg vill ha in i spillet her: http://www.gtagaming.com/downloads?p=categ...amp;sortby=date Er det vanskelig og få dem in i spillet? og vor havner bilene og slikt?
Grievdus Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 skal låne san andreas av en venn i dag, må spille noe gta mens eg venter på 4 xDmen fins det en kode som åpner opp alle byene og alt i mellom? orker ikkje gjøre alle oppdragen og slikt for og åpne opp. du kan jo ta koden som gjør slik at du aldri får politiet etter deg, så bare fly over til byene koden på ps er hvertfall Ned,x,høyre.venstre,høyre,R1,høyre,ned,opp,firkant trur jeg hvertfall
Armageddon Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Man kan vel kanskje laste ned en save med alle oppdragene ferdiggjort og. Ikke spør hvordan, men tror det skal funke.
Korka Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Man kan laste ned en 100% game save på piratbukten med torrent..Den torrenten er ikke ulovlig, men det er mye mer på den siden som ikke er helt lovlig...Så derfor linker jeg ikek til den
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Du må ikke bruke torrent for og få gamesave da. Ligger på mange av de gta relaterte siden. En av de mange sidene. Dette skal ikke stride mot lover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå