Gå til innhold

Assassin's Creed - kommer ikke inn i jerusalem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer meg ikke inn i jerusalem i Assassin's creed. Kommer ikke forbi loading verdenen(tåkeverdenen). Vet noen hva dette skyldes eller hvordan jeg fikser det??

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Enten har du lastet ned spillet og det ikke fungerer ordentlig,

eller så må du vente på en patch.

Skrevet (endret)

Såvidt jeg vet finnes det ikke noen patch, og såvidt jeg vet skjer dette kun med "pirat" versjonen som er beta, den ferdige versjonen har jeg ikke hørt at noen har hatt problemer med dette :) Så jeg tror nok ikke du var på platekompaniet i går :p

Endret av MrLG
Skrevet

Jeg har faktisk kjøpt spillet (kan til og med ta bilde av esken og dens innhold, hvis noen mener det er påkrevd). Jeg finner dog ingenting om noen offisiell PC-patch noe sted - men det kan jo være jeg er lite flink til å lete. Likevel drister jeg meg til å tro at Ubisoft hadde nevnt på den offisielle AC-siden dersom det faktisk var noen patch å finne.

Så om dette stemmer eller ikke, finner jeg jo ut av nokså snart, når jeg forlater Acre og trasker til Jerusalem for første gang. Jeg må bare få tid til å spille. Høysesong for omfattende universitetsoppgaver nå. :|

Skrevet

Eventuelt kan du jo reinstalere spillet og ta vare på savegamen? er ikke sikkert det hjelper, men har funka for meg på noen andre spill :)

Skrevet

Hvis du bruker no cd patch eller no slikt, så har jeg hørt at det er flere av disse som forårsaker denne krasjen, skal visst finne noen som fungere greit!!

Skrevet

På pirat/beta-versjonen, kommer man seg vel gjennom loadingen og noen skritt inn i jerusalem? Mener å ha lest det, men har ikke prøvd selv.

Ergo er det vel noe annet som feiler spillet?

Skrevet

No cd crack kan forårsake dette, idiotisk nok :/

Titan Quest utviklerane gjor det same og fekk mykje negativ omtale grunnet dette, dei må jo skjønne at ærlige folk ønsker å slippe å bruke den cd'en heile tida.

Skrevet

Kan dere ikke si noe fornuftig?!? Det irriterer meg som fan at dere angriper andre folk og sier at de laster. Kan dere ikke holde munn om det og prøve heller å hjelpe trådstarteren?

Skrevet (endret)

Hvis vi hjelper trådstarter, og det viser seg at han har lastet ned... så bryter vel vi alle reglene?

men ja... Prøv å reinstallere spillet, ta vare på savegames og prøv på nytt. Hvis ikke det hjelper, ta kontakt med ubisoft.

Endret av Bjohansen
Skrevet (endret)
Kan dere ikke si noe fornuftig?!? Det irriterer meg som fan at dere angriper andre folk og sier at de laster. Kan dere ikke holde munn om det og prøve heller å hjelpe trådstarteren?

Hjelpe kriminelle? Joa, høres fornuftig ut å hjelpe en til å bli en bedre pirat :nei:

Det som irriterer meg er pirater som faktisk prøver å få oss til å hjelpe med et piratkopiert spill som han faktisk påstår han har kjøpt, som det er 99 % sikkert at han ikke har kjøpt. Eneste mulige utveien for han til å få hjelp er å laste opp et bilde/bevis, noe jeg tviler på at han gjør siden problemet han har, har kun oppstått i piratversjoner.

Endret av MrLG
Skrevet

De eneste rapporterte tilfellene av dette har vært på pre-release-betaen som ble lagt ut i mars på diverse nettsteder. Inntil du kan bevise at spillet er kjøpt, blir tråden stengt for å forhindre informasjon om piratkopierer.

Reaksjoner på moderering tas på PM.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...