Gå til innhold

Rainbow six: Vegas 2 online problemer!


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har problemer med Rainbow six: Vegas 2 Online!

 

Det står at cd-key'en er feil, men jeg har kjøpt spillet, og har koden!

Koden står foran på instruksjonsheftet, og det står "Online keycode" over koden.

Spillet har begynt med online, ikke sant? Ettersom det ble gitt ut på torsdag..

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Online er oppe og går, ja. Spilte både deathmatch og coop sammen med en bekjent i går. Du bør kanskje ringe 22154340 (teknisk support), men siden de bare har åpent "av og til", bør du kanskje begynne med å sjekke ubi-forumene. Det er sikkert andre som har samme problem som deg. :)

Lenke til kommentar

Jeg fant, jeg fant. Har ikke testet ennå, men i tilfelle andre sliter med det samme, er det følgende porter som må være åpne:

 

Login/Matchmaking services:

Outbound TCP 3074 (generally don't need any configuration for this)

 

Gameplay:

Outbound UDP 3074-3174 (generally don't need any configuration for this)

Inbound UDP 3074-3174 (on a firewall, you must allow inbound traffic on these ports, on a home router with NAT, must forward inbound traffic on these ports to your PC)

 

Custom Head:

Outbound TCP 10130 (generally don't need any configuration for this)

Inbound TCP 10130 (on a firewall, you must allow inbound traffic on this port, on a home router with NAT, must forward inbound traffic on this port to your PC)

 

10130 is the default port used by the Custom Head feature. You can change this port in the Extras\Options\Multiplayer menu.

 

Voice Chat:

Outbound UDP 10140 (generally don't need any configuration for this)

Inbound UDP 10140

 

10140 (on a firewall, you must allow inbound traffic on this port, on a home router with NAT, must forward inbound traffic on this ports to your PC)

10140 is the default port used by the Voice Chat feature. You can change this port in the Extras\Options\Multiplayer menu.

Lenke til kommentar

hadde samme problem, men fant ut att jeg hadde skrevet O istedenfor 0 (null) kan vere det som er problemet ditt?

 

Voice chat funker hos deg? Når jeg og en annen spiller coop, så hører vi aldri hverandre. Vi har selvsagt patcha og begge får "talking" ved testing i oppsettet. Jeg prøvde å åpne "voice chat"-portene i routeren, men det hjalp ikke. Noen tips? :)

 

Du kan jo bruke Ventrilo eller X-Fire??

Har selv problemer med voice chaten:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...