Gå til innhold

Hvem er din favorittspiller/ditt forbilde?


DMATHISEN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Liker offensive, litt utradisjonelle, tekniske spillertyper: Cristiano Ronaldo, Ronaldinho (utrolig spilleglede), Kaka, Lionel Messi, Zlatan Ibrahimovic, Fernando Torres (lenge før han kom til Liverpool), Bastian Schweinsteiger. Brasilianerne er magikere :)

Utradisjonelle, også klarer du å nevne Schweinsteiger :dontgetit:

Jeg ville nå si at han har en rimelig standard teknikk (absolutt ingen måte dårlig), men ingen magiker eller den man forventer det helt utrolige av.

 

Kaka har vell heller ikke hatt sitt sterkeste år i Milan, og siden han er en såpass stor stjerne og ikke klarer å heve laget mer, så er jeg glad Real M. ikke kjøpte han :)

Lenke til kommentar
Gerrard er en av verdens beste midtbanespillere, Fernando Torres er en av verdens beste spisser. Skal man ikke kunne like begge to fordi de er i samme klubb uten å være en blind fanboy? Spis på noe skarpt, for du er fullstendig blottet for innsikt.

Har jeg en eller annen gang hentydet til at Torres eller Gerrard er dårlig? Nei. ;)

Men det finnes plenty av andre spillere som er vanvittig gode, og det er ikke tilfeldig at han velger ut Torres og Gerrard når de spiller på hans favorittlag (ikke noe galt i det, men det er så standard).

Så her er det nok du som må Vurdere, gutt.

Lenke til kommentar
Tråden handler om favorittspillere, ikke de objektivt beste spillerene i sine respektive roller. Og hva faen vet du om hans motivasjon? Begynner å bli kvalm av hele den jævla fanboyismen og elitismen som hersker inne på dette underforumet.

Hehe, den eneste som er kvalm her er deg. :cool:

Du vender om mine meninger og antyder noe helt annen enn det jeg mener, av en eller annen merkelig grunn.

Jeg mente på ingen måte noe galt med det jeg kommenterte.

Hvis du klarer å se tilbake litt, så kan du se hvem min favorittspiller er og hvor han spiller (så finner du nok den samme oppfatningen der å).

Lenke til kommentar

Roar Strand e supermann :D

 

En fantastisk hardtarbeidene spillere som har holdt et meget høyt nivå i mange år. I tilegg kommer Demidov som har mange av de samme kvalitetetene og en skikkelig "fightervilje"

 

En spillere jeg har fått sansen for i løpet av EM er Marcos Senna. Gjorde/gjør vanvittig mye på Spanias midtbane.

Endret av Stones_
Lenke til kommentar
Gerrard, Ronaldinho for 2 år siden og Torres.

Her hadde vi jaggu enda en med "supporter-instinkt" :D

Tilfeldigvis en Liverpool-supporter som sier det også - Not :ph34r:

 

Så utrolig usaklig og lite gjennomtenkt. Selvfølgelig har det noe å si at de spiller på Liverpool. De er fortsatt utrolige spillere som jeg digger å se spille. Hadde de vert elendige kunne de fortsatt vert mine favorittspillere. Hadde de vert mine favorittspillere på grunn av sveisen hadde det heller ikke hatt noe å si. Tråden handler om hvem dine favorittspillere er og ikke hvorfor. Enig med Loeve; dette tullet har tatt helt av i det siste.

Endret av SuKa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...