Gå til innhold

Hvem er din favorittspiller/ditt forbilde?


DMATHISEN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
England: Jeg liker hele man utd, men er selvfølgelig noen som skiller seg ut:Ferdinand, Evra, Anderson, Ronaldo, Rooney og Tevez

Spania: Messi

Italia: Pato

Brasil: Arouca

Norge: Tarik og Moa

Tyskland: Toni

Frankrike Nasri

Portugal: Veloso

Her har vi en som baserer sine på FM ihvertfall :D

 

 

jeg har sett alle spille bortsett fra arouca.. han er den eneste som har noe med fm og gjøre

Lenke til kommentar

Så du følger med på Premier League, Tippeligaen, Serie A, La liga, Bundesliga, Portugisisk Liga og Ligue 1? Vil si at Lucho Gonzalez er hakket bedre en Miguel Veloso, men han har posentiale til å bli mye bedre. Tror neppe du ser på så mye fotball.

 

Vedder på at ikke vet hva Portugals sin Liga oppriktig heter, uten å google.

Hint: Et av topplagene i Serie As draktsponsor.

Endret av Chauz
Lenke til kommentar
Så du følger med på Premier League, Tippeligaen, Serie A, La liga, Bundesliga, Portugisisk Liga og Ligue 1? Vil si at Lucho Gonzalez er hakket bedre en Miguel Veloso, men han har posentiale til å bli mye bedre. Tror neppe du ser på så mye fotball.

 

Vedder på at ikke vet hva Portugals sin Liga oppriktig heter, uten å google.

Hint: Et av topplagene i Serie As draktsponsor.

 

 

selv om jeg har sett alle lagene betyr det ikke at jeg følger med på alle ligaen.. portugals sin liga heter bwin drakt sponsoren til milan som er på 5 plass i serie a. 3 poeng bak fiorentina og like mange poeng som sampdoria. og de sender portugisisk fotball på canal+ noen ganger.. bundesliga og ligue 1 viser de på SportN og viasat platformen.. veloso har jeg sett i CL når de har spilt mot manu

 

du kan gå å legge deg!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Min favorittspiller er Cristiano Ronaldo også ;)

han er best ;)

:sick:

Hver sin smak ;)

 

Jeg personlig liker best Ronaldinho (når han er i form) og Ricardo Quaresma. Akkurat nå liker jeg Quaresma best fordi han er i så god form.

 

Kan vel gjøre litt som noen andre her: :p

 

Norge: Andresen

Frankrike: Samir Nasri

Spania: Ronaldinho evt. Puyol

Portugal: Quaresma

Italia: Seedorf

Tyskland: Van Bommel

Nederland: Huntelaar

Brasil: Kerlon.

Lenke til kommentar
Her kan folk skrive hvem de har som favorittspiller.

 

 

 

 

Min favorittspiller er Cristiano Ronaldo :thumbup:

 

Norsk fotball:Norkvelle

Engelsk fotball:Torres

Italiensk fotball:Kaka

 

Skal på Milan fotball skole om noen dager så da må jeg nesten ha en fra milan som yndling!

Lenke til kommentar
Hehe, så du dømmer folk etter en kamp?

 

 

en kamp?

 

hvis du tenker på veloso så har manu møtt sporting flere enn en gang...

Hehe, lol. Det er ikke akkurat en hel sesong du har fulgt han viss du bare har fulgt han i de kampene Sporting har møtt Man Utd.

Uansett, En favorittspiller vil jeg kunne si skal være et forbilde og som har bevist det gjennom en hel del år. Og siden jeg er Italia fan og Roma fan kommer jeg virkelig ikke på noen som kan nå opp mot Francesco Totti (Dessverre ble den siste sesongen skuffende grunnet de evindlige skadene).

Lenke til kommentar
Akkurat nå: Arsjavin!! For en syyk spiller. Ikke hørt om han i det heletatt før Sverige-kampen.

 

Men min egentlige favorittspiller? Utenom Liverpool sine, blir det vel Pirlo og Del Piero. :)

Andrei Arshavin har vell vært en spiller med klasse siden 04-sesongen i Zenit. Husker fortsatt han rulet venste kanten (faktisk) mot CSKA Moskva. "Dessverre" har han ikke blomstret før nå.

Tippet Russland kom til Semifinalen før EM hadde startet (og det var ikke veldig mange som hadde tippet det). Men med Guus bak roret, og et par teknikkere på kanten (og noen beist på midten) bli det ba ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...