Gå til innhold

Hvem er din favorittspiller/ditt forbilde?


DMATHISEN

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

I nyere tid: Roy Keane, Cantona, Alan Smith, Kevin Davies, Peter den store, Phillips, Andy Cole, Dion Dublin, Les Ferdinand, Shearer, Juninho (Boro), Ravanelli, Di Canio, Laurent Robert, Bardsley og Richardson. For å nevne noen få. Kun Roy og Eric er såkalte favorittspillere.

 

Av gamlinger må Sir Bobby, Best, Martin Buchan, Violett, , Nobby Stiles, Paul Merson, Liam Brady, Stapleton og Dennis Law nevnes.

 

Har ingen forbilder. Sir Matt Busby har vel den karrieren jeg ville kopiert om jeg kunne. Større en Sir Alex, til og med.

Endret av Plagueis
Lenke til kommentar
I nyere tid: Roy Keane, Cantona, Alan Smith, Kevin Davies, Peter den store, Phillips, Andy Cole, Dion Dublin, Les Ferdinand, Shearer, Juninho (Boro), Ravanelli, Di Canio, Laurent Robert, Bardsley og Richardson. For å nevne noen få. Kun Roy og Eric er såkalte favorittspillere.

Hvorfor den store kjærligheten for Bardsley og Richardson?

Lenke til kommentar

Begge er United produkter (PB er født og oppvokst i Salford, KR kjøpte vi som "ung") som jeg har fulgt hele veien og begge er svært likendes personer utenfor banen. Begge er spillere jeg syntes det var leit, men også forståelig at vi slapp. Spesielt Bardsley er en klar favoritt og er en av grunnene til at jeg følger Sunderland litt tettere enn mange andre lag. At Steve Bruce ble manager i Wearside gjorde absolutt ingenting det heller...

 

PB Gir alltid hundre prosent av seg selv, har en elskverdig og oppofrende spillestil, itillegg til ålrighte ferdiheter naturligvis. Elsker spillestilen hans rett å slett. Det er få av hans klasse igjen. Litt som Wes Brown er for oss og Davies er for Bolton. Spillere som ofrer helsa for klubben de spiller for, vinner hjertet mitt. Spesielt i dagens fotball, der det stort sett er pinglete drittunger som faller bare du ser stygt nok på de.

 

Jeg vokse opp med PL på 90-tallet. En helt annen idrett enn dagens fotball. Spillere som Smiffy (Alan Smith) varmer derfor hjerterota på en måte ingen C. Ronaldo kan med sine triks og mål.

 

Hard to explain

Endret av Plagueis
Lenke til kommentar

Nei, for all del. Er ikke uenig om du skulle tro det. Er selv stor skaptilhenger av Sunderland p.g.a. nettopp disse to. Visste ikke at Bardsley var fra Salford, men fulgte dem i United. Fikk ikke alt for store inntrykket av Phil siden han var så mye på lån, men liker han i S'land. Har sansen for aggresjonen og spillerstilen til begge nevnte.

Lenke til kommentar

Artig niko. Er nok ikke så mange av oss PB fans. Får orgamse når han gruser inn i de villeste taklinger og ser ut som et spørsmålstegn når dommeren blåser i fløyta.

 

http://pondus.no/Global/Oktober%2009/Pondu...0910_C1-600.jpg

 

Latias: Misforstår du meg med vilje eller? Jeg mente selvfølgelig spillestilen på 90 -tallet og etter den malen passer Alan Smith perfekt. Og ja, Smith var mye bedre i Leeds dagene enn han var for oss.

Endret av Plagueis
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Min første favoritt var Ryan Giggs, og han er fortsatt en helt, men Rio Ferdinand er nok favorittspilleren og forbildet nå. I tillegg er jeg stor fan av spillere som Wes Brown, Wayne Rooney, Paul Scholes, Darren Fletcher, Nani, Agüero, Pazzini, Sergio Ramos, Alan Smith, Louis Saha osv. Tidligere helter er selvsagt Solskjær, Eric Cantona og Roy Keane. Men når det gjelder hvem jeg mener er best i verden er det enkelt og greit; Cristiano Ronaldo - den mest komplette fotballspiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...