Gå til innhold

C&C Generals Singelplayer er helt fu%¤a!


Anbefalte innlegg

Hei folkens, jeg har vært fan av C&C / Red Alert siden jeg spillte Red Alert 1 for første gang, jeg har eid alle spillene og har elsket singelplayeren fordi det har en historier med spennende filmer etter hver mission og at det har forskjellige oppdrag. Jeg har gledet meg til Generals veldig lenge fordi det så veldig bra ut, men når jeg endelig fikk det tok det ikke lang tid før jeg var MEGET skuffet.

 

Alle grafikk folk synes spillet er tøft fordi det har bra grafikk osv, men dette spillet har ikke historie i det hele tatt! Hva er dette for noe tull? Jeg runda "China" og jeg forsto ikke hva som foregikk i det hele tatt. Da spillet starta gikk dem i tog og dem ble angripet? Hvorfor? Så fortsetter spillet akkuratt som man spiller på Skirmish. Det samme på hvert oppdrag, Ødelegg basen , Ødelegg en bru osv.... BORING... og Herregud A.I til folka er jo bare latterlig! Jeg har sånne flamme tankser og har firewall rundt hele basen og alle sammen løper på og blir brent. Og da tar det ikke lang tid før jeg klarer oppdraget. Jeg brukte IKKE cheat eller noe, jeg hadde på normal. EA Games har virkelig ødelagt C&C serien... Få tilbake Westwood for helvete EA kan kysse ræva mi!

 

Jeg veit jeg får masse dritt slengt opp i tryne pga dette, men dette er min mening, er du en fan av Red Alert/C&C så er du enig med meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke spilt Generals, men jeg ble veldig skeptisk da jeg hørte at vi ikke fikk noen mellomsekvenser med ekte skuespillere. I spill som Half-Life er det riktig å bruke grafikkmotoren til å drive historien, men ikke i strategispill. Jeg har spilt Red Alert og Red Alert 2, og jeg likte mellomsekvensene. De var liksom det som satte stemningen! :yes:

Lenke til kommentar

Må si meg enig der.

Det er tilsynelatende null story :grumpy: , bortsett fra at kinesere og amrikanere sloss mot en gruppe terrorister GLA, men dette er da ingen story etter min menig.

Slik jeg har forstått det er det fortsatt Westwood som ligger bak utvikligen av spillet, men det er EA som utgir det. (På samme måte er det Dice som laget Battlefield 1942, men EA som gir ut det.) Si i fra om jeg skyter helbom her...

Lenke til kommentar

Er helt enig! Det er ikke litt C&C sjarm igjen! Har spilt det til og med lenge før du begynte! Det tøffeste av spillene til nå var det første! Det som kun het Command and Conquer!

 

Jeg liker spillet Generals, men solo play er helt talentløst! Ingen historie, ingen bra filmer! For dumt rett og slett. Westwood var bedre uten EA. Grafikken er bra, lydeffekter, våpen, units!

 

Jeg gjør det samme hver skirmish mot PC'en! Brutal Army er jo latterlig enkel de også! Godt baseforsvar, få mekket nok hackere til å ha inntekt, så er det bare å leke seg med et par nuker, og en drøss med MIGs, gjerne ta over hele basen med Black Lotus! Overlord er heller ikke så dårlig til anngrep! De til forsvar av et par Nuke canon, så er det ikke mye baseforsvar igjen! Kan jo bygge så mangen supervåpen man bare vil! Da er det jo ingen sak å ta FI!

 

Blir for kjedelig i lengden!

 

-Chief- :woot:

Lenke til kommentar

jepp, litt kjipt egentli... mye gøyere når kommunistene prøvde å ta over verden mens frøken Tanya befridde verden fra de rødes grep...

 

en ting jeg synes er litt merkelig er at i singelen så legger de ikke vekt på unique-enhetene i det hele tatt, med et lite unntak av Black Lotus...

 

skirmish i C&C har jo alltid vært simpelt, dah...:D de har noen av de minst avanserte AI'ene som finnes i RTS-verden i dag... skikkeli arti å bare teste seg ut på 7 CPUer...:D

Lenke til kommentar

Jeg er gla over at så mange deler min mening! Det at det ikke er Unique characters som Tanya osv.. gjør også spillet enda mere skuff! Og nei Westwood lagde ikke Generals, tror ikke dem eksisterer enda... Det var noe "Pasific .. noe husker ikke" Men dem gjorde en jævlig dårlig jobb.

Lenke til kommentar
jepp, litt kjipt egentli... mye gøyere når kommunistene prøvde å ta over verden mens frøken Tanya befridde verden fra de rødes grep...

 

Man spiller da som kommunistene? :grumpy: *For mother Russia!*

 

Men jeg er enig men trådstarter, har bare spilt som Kina enda (på singleplayer), og historien var heller tam. Det virker jo som om de angriper uten mening. Det skjer liksom ikke noe, i C&C:RA2 skulle man jo invadere USA, mens her er det akkurat som på multiplayer, oppdragene henger ikke sammen. Men det er ikke Westwood som har laget det, det er kanskje derfor. Ikke har man de gode filmsekvensene heller. :cry:

 

Spillet er genialt (multiplayer), men det er ikke Command & Conquer lengre.

Lenke til kommentar
EA Games har virkelig ødelagt C&C serien... Få tilbake Westwood for helvete EA kan kysse ræva mi!

 

Hehe. Det er jeg enig i. EA skal liksom sponse og styre alt som har med spill å gjøre for tiden. Resultatet ser vi på spillene de "hjelper" til med å produse;SimCity 4 og Generals. Gledet meg til begge, men ble skuffet. SimCity 4 var rett og slett RÆVA. Spiller heller SimCity 3.

 

:lol: Dessuten blir jeg skremt av EA: EA Games Challenge Everything, hviskes det. Like skummelt hver gang... :lol:

Lenke til kommentar

Er riktig at det ikke er westwood som har laget Generals, men det er de samme folkene.

 

Må inrømme at singelplayer var litt kjedelig, men for de som fremdeles holder på med Kina, så er USA og GLA kampanjen mye kjekkere enn kina kampanjen.

 

Men det er i multiplayer spillet skinner, på det området er det mye bedre enn tidligere C&C spill :D

Lenke til kommentar

Dem tror lissom at multiplayer skal selge spillet alene...

 

nei fy...det er så få selskap som legger stor vekt på singleplayer delen at det er synd...

 

for det er mange som liker singleplayer oxo!

 

EA har jo aldri vært gode på cutscenes da...håper bare at Blizzard klarer å holde seg uavheninge ;)

Lenke til kommentar

Uff kjedelig spill ja.. og så kort! spillte ferdig Kina i går, d tok faktisk litt tid fordi det var en del bygg-en-base-og-knus-fiendens-base oppdrag, pluss at jeg ikke har spillt RTS på ei stund, så det var ganske gøy... så var det tid for GLA, hvor de fleste missions gikk unna på 10-15min hver! etter en time eller 2 var jeg ferdig med "alle" 7. Så var d USA da, har komme til 3. oppdraget, er litt kjedelig ja..

Nei må si jeg likte Red Alert bedre! morsommere units, og mer varierte oppdrag! vanskeligere! lengre! Og filmene var fete :) høydepunktet etter hvert mission var å se dem filmene ;) b-film, javel, men morsomt er det :)

Hvertfall null story i generals.. litt prating mellom loadinga, stygg in-game surr og mission objectives.

Lenke til kommentar

er helt enig: C&C generals er ræva i forhold til de andre C&C...

 

favoritten må forsatt være red alert med tanya (shake it baby)

 

vi for bare håpe at EA ikke tar over alle gode spill, men holder seg til fifa (der kan de være)

 

eller så kanskje de blir sprengt av terrorister :D

Lenke til kommentar
Er helt enig! Det er ikke litt C&C sjarm igjen! Har spilt det til og med lenge før du begynte! Det tøffeste av spillene til nå var det første! Det som kun het Command and Conquer!

 

Jeg liker spillet Generals, men solo play er helt talentløst! Ingen historie, ingen bra filmer! For dumt rett og slett. Westwood var bedre uten EA. Grafikken er bra, lydeffekter, våpen, units!

 

Jeg gjør det samme hver skirmish mot PC'en! Brutal Army er jo latterlig enkel de også! Godt baseforsvar, få mekket nok hackere til å ha inntekt, så er det bare å leke seg med et par nuker, og en drøss med MIGs, gjerne ta over hele basen med Black Lotus! Overlord er heller ikke så dårlig til anngrep! De til forsvar av et par Nuke canon, så er det ikke mye baseforsvar igjen! Kan jo bygge så mangen supervåpen man bare vil! Da er det jo ingen sak å ta FI!

 

Blir for kjedelig i lengden!

 

-Chief- :woot:

 

Du kan prøve GLA mot China på det vanskeligste? Er vel ikke så lett det.

Lenke til kommentar
Jeg har sånne flamme tankser og har firewall rundt hele basen og alle sammen løper på og blir brent. Og da tar det ikke lang tid før jeg klarer oppdraget. Jeg brukte IKKE cheat eller noe, jeg hadde på normal.

 

Man spiller ikke på NORMAL. NORMAL er for nybegynnere - da kan man ikke klage over at det er for lett. Spilte gjennom China-campaign på BRUTAL og må innrømme at jeg sleit litt med siste brettet. Driver på med slutten av GLA-campaign nå og sliter litt der også faktisk... :D

 

Når det gjelder multiplayer-delen er jo denne fantastisk. I tillegg anbefaler jeg på det varmeste å sette opp Netmeeting eller bruke Battlecom slik at man kan prate med kompisene mens man spiller. Da er det plutselig også en sosial-greie... Dette gjelder forøvrig for alle MP-spill.

(Man trenger bare headset med mic og bredbånd. Sliter du med å koble deg på, kan du sette maskinen i DMZ eller åpne porter på routeren)

Lenke til kommentar
Jeg har sånne flamme tankser og har firewall rundt hele basen og alle sammen løper på og blir brent. Og da tar det ikke lang tid før jeg klarer oppdraget. Jeg brukte IKKE cheat eller noe, jeg hadde på normal.

 

Man spiller ikke på NORMAL. NORMAL er for nybegynnere - da kan man ikke klage over at det er for lett. Spilte gjennom China-campaign på BRUTAL og må innrømme at jeg sleit litt med siste brettet. Driver på med slutten av GLA-campaign nå og sliter litt der også faktisk... :D

 

Jasså siden jeg spiller på Normal skal alle folka løpe på brannen og dø da? Har lest mange anmeldelser på engelsk og dem sier ikke noe om det, begynner å lure på om det er EA spioner som driver å lager anmeldelsene for å få solgt mer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...