Gå til innhold

C&C Generals Singelplayer er helt fu%¤a!


Anbefalte innlegg

også hater jeg at det ikke er båter i spillet :evil: Vi får se om the kommer en expansion snart og se om det hjelper noe 8)

HVA?! Ikke båter?! :o

Jeg trodde Tomahawk Missile var et kanonskip (så et glimt av den i en trailer)? Er jeg på blåbærtur nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

C&C G er det beste C&C spillet siden RA. Alt i mellom har vært totalt møkk. Filmlipp med kjente skuespillere kan ikke helt veie opp for gamplay som stinker.

 

C&C G er faktisk et langt steg i riktig retning for C&C serien, men C&C er fortsatt en lilleputt i RTS sjangeren. At EA eier rettighetene er bare et godt bevis på et C&C ikke er noe annet en ei melkeku

Lenke til kommentar
Jasså siden jeg spiller på Normal skal alle folka løpe på brannen og dø da? Har lest mange anmeldelser på engelsk og dem sier ikke noe om det, begynner å lure på om det er EA spioner som driver å lager anmeldelsene for å få solgt mer!

 

I den ideelle verden ville selvfølgelig ikke folka løpe på brannen. Ei heller ville enheter stå i ro og la seg bli beskutt. Da jeg sa at du ikke burde klage når du spilte på NORMAL, var det med hensyn på vanskelighetsgraden, ikke på kvaliteten på AI.

 

Når det er sagt - så er enhetenes AI lik for alle lag. Være seg CPU eller spiller. Dvs at endel av utfordringen blir å detaljstyre enheter i kamp. Dette er paradigmer satt i spill-universet som man kan velge å godta eller ikke - like eller ikke like.

 

Når det gjelder NORMAL kontra BRUTAL, ville du opplevd forskjellen ikke i enhetens AI, men i sammensetning og trøkket fra CPU-spilleren. Han ville da garantert sendt flere langdistansevåpen for å ta ut nærforsvaret ditt. CPU'ens AI har likevel mye igjen å hente rent strategisk, bl.a. man ser få knusende stormangrep og den veksler sjelden taktikk. Styrken ligger naturlig nok mer i simultankapasiteten som er rimelig vanskelig å matche.

 

Derfor blir det for teit å spille på NORMAL og klage at det er for enkelt.

Lenke til kommentar
også hater jeg at det ikke er båter i spillet :evil: Vi får se om the kommer en expansion snart og se om det hjelper noe 8)

HVA?! Ikke båter?! :o

Jeg trodde Tomahawk Missile var et kanonskip (så et glimt av den i en trailer)? Er jeg på blåbærtur nå?

 

er nok på en ufrivillig blåbær tur:(

alle ønsker seg skip så det kommer nok i expansion men tomahawk er fra en tanks... (faktisk)

og ja det stemmer at tomahawk er normalt på skip irl :)

Lenke til kommentar
C&C G er det beste C&C spillet siden RA. Alt i mellom har vært totalt møkk. Filmlipp med kjente skuespillere kan ikke helt veie opp for gamplay som stinker.

 

C&C G er faktisk et langt steg i riktig retning for C&C serien, men C&C er fortsatt en lilleputt i RTS sjangeren.  At EA eier rettighetene er bare et godt bevis på et C&C ikke er noe annet en ei melkeku

 

Er faktisk enig, synes egentlig gameplayen i generals er langt bedre enn hva c&c-serien har prestert på leeeenge. Eneren var litt kul når den kom ut, flashy grafikk, video og gode greier, men når det ikke var så fancy lenger og gamplayen begynte å bli kjedelig så var det ikke mye igjen å skryte av.

 

AtW

Lenke til kommentar
Jasså siden jeg spiller på Normal skal alle folka løpe på brannen og dø da? Har lest mange anmeldelser på engelsk og dem sier ikke noe om det, begynner å lure på om det er EA spioner som driver å lager anmeldelsene for å få solgt mer!

 

Tyder igrunn på at AI er dårlig.

Lenke til kommentar

synes det er litt teit med alle som tror at westwood er borte og at det er EA som har laga det, ja... det begynner å bli noen år sida jeg lærte forskjell på produsent og utgiver og sånn som verden fortoner seg i dag så gir vel EA ut ca 50%, Sierra 25%, Lillemyke 15% og resta (inkludert Blizzard) er selveiere... man ser jo hvilke 10% som blir best...

 

joda, Generals er et flott spill, men bare som multiplayer, og det hoder ikke når det kommer i en pakke med maskinkrav fra 7. plan av helvete og null sjarm...

Lenke til kommentar
Hei folkens, jeg har vært fan av C&C / Red Alert siden jeg spillte Red Alert 1 for første gang, jeg har eid alle spillene og har elsket singelplayeren fordi det har en historier med spennende filmer etter hver mission og at det har forskjellige oppdrag. Jeg har gledet meg til Generals veldig lenge fordi det så veldig bra ut, men når jeg endelig fikk det tok det ikke lang tid før jeg var MEGET skuffet.

 

Alle grafikk folk synes spillet er tøft fordi det har bra grafikk osv, men dette spillet har ikke historie i det hele tatt! Hva er dette for noe tull? Jeg runda "China" og jeg forsto ikke hva som foregikk i det hele tatt. Da spillet starta gikk dem i tog og dem ble angripet? Hvorfor? Så fortsetter spillet akkuratt som man spiller på Skirmish. Det samme på hvert oppdrag, Ødelegg basen , Ødelegg en bru osv.... BORING... og Herregud A.I til folka er jo bare latterlig! Jeg har sånne flamme tankser og har firewall rundt hele basen og alle sammen  løper på og blir brent. Og da tar det ikke lang tid før jeg klarer oppdraget. Jeg brukte IKKE cheat eller noe, jeg hadde på normal. EA Games har virkelig ødelagt C&C serien... Få tilbake Westwood for helvete EA kan kysse ræva mi!

 

Jeg veit jeg får masse dritt slengt opp i tryne pga dette, men dette er min mening, er du en fan av Red Alert/C&C så er du enig med meg.

 

Helt ening...når jeg så at Westwood var kjøpt opp...tenkte jeg...OH NOOOOO!!!! Uff...det kunne ikke gå bra, og med årene, har ting bare blitt verre!

Dropp 3D...gå tilbake til orginalen!

Få flere grupper...mer startegi...og for guds skyld...noe HELVETES bedre AI!! :)

Lenke til kommentar
Helt ening...når jeg så at Westwood var kjøpt opp...tenkte jeg...OH NOOOOO!!!! Uff...det kunne ikke gå bra, og med årene, har ting bare blitt verre!

Dropp 3D...gå tilbake til orginalen!

Det er lenge siden EA kjøpte Westwood. De har gitt ut både Tiberian Sun og Red Alert 2.

 

Og du kan vel ikke mene seriøst at Generals skulle vært i 2D? Det er jo teknologi-sjending! :evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...