Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Normalt å klø seg på pungen?


Lillehagen.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med mindre du er veldig tidlig utviklet.

Jøran er det! Han er litt av en jentefut også :yes:

Hva mener du med Litt av en Jentefut xD?

tror han mener draget, men hva hadde det med saken å gjøre XD?

eller kanskje litt av en jentegutt:?

Tror nok han mente draget på jenter.. ;) Har vært sammen med GANSKE mange.. xD

 

Jeg tror nok det er jentegutt han mener, eller? :p

Jente gutt.. xD Never ever man..

Lenke til kommentar
Hey!

 

Jeg bare lurte på; er det normal å klø seg på pungen mens man sitter og spiller? Gjør det ganske ofte og lurte på om det er mange andre her som gjør det.

 

må vel ærlig innrømme at jeg gjør det ja :p men tror det er litt normalt noen gjør det mye noen gjør det lite og noen gjør det aldri eller bare i veldig privat ^^

Lenke til kommentar
Nei, det plager meg ikke det spor at tråden ikke er låst. Jeg lurte på dette med bakgrunn i at tråden er full av OT.

 

Okay, står OT for Off-Topic eller On-Topic? Dette har jeg lurt på lenge. :dontgetit:

 

Jeg pleier å klø meg på pungen midt i timen jeg. :)

Skulle trodd du klødde deg i ræven da. ;) (Avatar)

Lenke til kommentar

Men hvorfor det? OT kunne jo like gjerne vært on.. Stusset på selv da jeg var ny på forumet.. hvorfor ikke en liten f eller n etter O'en? Og hva heter On-topic i forkortelse egentlig?

 

Men OnT (Eller hva det heter fornoe)

Jeg klør meg litt innimellom.. når jeg føler for det, dersom det passer seg.. Ikke så mye når jeg spiller, da pleier jeg å tenke kun på det som skjer på skjermen.. Selvfølgelig avhenger det av hva jeg spiller.. Rollespill som Final Fantasy fører kanskje til litt pungkløing nå og da.. mens FPS som CS blir det lite, noe mens jeg er død kanskje.. Spiller jeg FPS singleplayer blir det ingenting, for da er jeg opptatt av alt som skjer.. og klarer ikke tenke på pungen samtidig..

 

edit: Tok meg selv i mye pungekløing nå mens jeg spilte nettpoker.. Så jeg gjør det mye mens jeg spiller poker..

Endret av Pebble
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...