Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

I dag fikk jeg nok!


Anbefalte innlegg

I dag fikk jeg nok!.

Var nede på sjukehuset i fredrikstad og besøkte min søster som ligger der an en personlig grunn.

På veien ut fra sykehuset sitter det to sotskaller/svartinger/pakkier, kall de hva du vill!.

 

Tror du faen ikke de peker på meg å ler a?

mens de ler og peker på meg snakker de på sitt språk å. Da fikk jeg nok.

(ja, greit. jeg er nok ikke den peneste her i verden, jeg er kraftig men kan jeg noe for det? )

 

Så Broren min og jeg gikk bort til dem prøver å spørre om hva i helvette de ville? Men var det noe svar å få da tro?

Neppe. Der satt de fortsatt å snakka på sitt jalla språk og de pratet tydligvis om oss. de ignorerte oss helt.

Så spør jeg en gang til. Ikke noe svar å få!.

Da sier jeg til dem: Hvis dere er så jævli tøffe så får dere for faen komme utafor NÅ.

De kom dem seffølgelig og jeg tar knyttneven og slår til han som peka på meg. Eneste jeg hører fra han andre er : onskykd onskyld onskyld!, SE TIL HELVETTE Å LÆR DEG NORSK SIER JEG. SNAKK FAEN IKKE DET JÆVLA MONKEY SPRÅKET I DETTE LANDET IGJEN!!! så slår faenma broren min han i bakken å.

Svartingene tørte ikke si noe, de bare sa onskyld onskyld og løp.

 

Jeg er så drittlei av å bli tråkka på av slike personer. Har bare hatt problemer med de jeg. men aldri hatt problemer med en eneste norsk person. syns detta er utroli jeg.

Tror de fikk med den lille fighten på kameraene så er vell ikke lenge før onkel politi står på døra :dontgetit:

 

Nå er det sikkert mange personer som mener at dette var IKKE riktig håndtering av situvasjonen, og jeg kunne ikke blitt mer enig. jeg er ellers ikke voldlig av meg. men i dette tilfellet svartnet det for meg og det sa klikk. Har gått med frustrasjon om dette i evigheter og nå klarte jeg bare ikke å motstå siden han sto å lo meg midt opp i tryne.

NOK ER NOK!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde du gjort det samme om disse personene var hvite? Jeg tviler.

 

Faktisk vil jeg gå så langt som å si at dette er rasisme, når du har så sterke forutinntatte meninger om svarte mennesker, at du kan bruke vold på grunn av en slik liten filleting.

 

Problemet ligger i hovedsak oppe i hodet ditt. Og når de lo av deg var det sannsynligvis ikke noe personlig.

Lenke til kommentar
Når du skryter av ulovlige handlinger så burde du ikke bruke den vanlige brukeren din. :)

 

Men on-topic: Godt du fikk utløsing for aggresjonen din på slikt i stedet for å la det gå utover noe viktig. :p

Jeg lo!

 

Men seriøst, man slår ikke folk fordi de ikke snakker språket ditt. For alt du vet kom de til Norge i går lissom. At noen ler av deg er ikke noen grunn til å slå ned folk, uansett!

Lenke til kommentar
Hadde du gjort det samme om disse personene var hvite? Jeg tviler.

 

Faktisk vil jeg gå så langt som å si at dette er rasisme, når du har så sterke forutinntatte meninger om svarte mennesker, at du kan bruke vold på grunn av en slik liten filleting.

Problemet ligger i hovedsak oppe i hodet ditt. Og når de lo av deg var det sannsynligvis ikke noe personlig.

 

Så om det hadde vert nordmenn som hadde sittet der og slengt dritt og det samme hadde skjedd så hadde det på en måte vært greit,men ikke nå når det var negere/pakkiser eller hva det nå var?

 

Og neida,når noen ler av deg så er det sikkert ikke noe personlig? ehm hallo,hører du hvor idiotisk det hørtes ut?

Endret av Diesel_
Lenke til kommentar

Det virker som om trådstarter allerede var opprørt pga søsteren som ligger på sykehuset? Da er det fort gjort at det koker over...

Men vet ikke hvor mange ganger det skal sies: Det finnes råtne epler blant alle "raser", hudfarger, etc. Ja, jeg har også fordommer mot innvandrere fra Afrika/Midtøsten, men dette er noe jeg jobber med :)

 

Synes ikke man burde dømme trådstarter, da han helt klart hadde litt lettere for å bli provosert enn vanlig grunnet situasjonens natur. Men synes at å bruke uttrykk som "jævla monkey språk" og "svartinger" blir litt i overkant...

Lenke til kommentar
Så om det hadde vert nordmenn som hadde sittet der og slengt dritt og det samme hadde skjedd så hadde det på en måte vært greit,men ikke nå når det var negere/pakkiser eller hva det nå var?

 

Og neida,når noen ler av deg så er det sikkert ikke noe personlig? ehm hallo,hører du hvor idiotisk det hørtes ut?

Slenge dritt? Le av noen som du ikke kjenner, er det å sende dritt?

 

Det kan godt være en intern spøk de har. De sitter der og tuller, så passer det å peke på noen og le - kunne like godt vært en annen person som stod der.

 

Han aner ikke historien bak det som skjedde. Sannsynligvis lo de ikke av ham.

 

Det jeg mener med at det hadde vært annerledes om det var noen hvite, er at da hadde han ikke hatt sterke forutinntatte negative meninger som hadde ført til vold.

Lenke til kommentar

Jeg ville også kalt det rasisme, siden du ser ut til å rakke ned på at de snakker "jalla" språk og du skriker til de at de bør lære seg norsk. Hele førsteinnlegget ditt virker rasistisk. Det er ingen forskjell på utlendinger og nordmenn når det gjelder slik erting vil jeg tro, allikevel skriver du at du er lei av å bli tråkket på av "slike personer" (hva er slike personer?) og at du aldri har opplevd det med norske personer. Betyr det at du tror at norske personer ikke gjør slik? Tror du virkelig det er noen forskjell på hudfargen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...