dadiadi Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Tastaturet er vel det som har fått mest juling. Husker jeg slo hånda bortover og renska av halvparten av tastene. Har ødelagt ei mus med biting, KASTING I VEGG, og bare klasking i bordet. Bruker ofte og dra til skjermen noen ganger. Når jeg har spilt fifa 06/07/08 har jeg kjent tårene kommet etter at motstanderen scorer på overtid i cl-finale. Jeg og to kompiser hadde fifa-konkurranse hjemme hos meg en gang, jeg lå under 2-0 som var urettferdig. Da jeg på min største sjangse lobbet over alene mot keeper var det slutt på kjære mor. Jeg kastet ps2-kontrolleren med full kraft på et bilde som hang på veggen, den spratt tilbake rett i overleppa mi og lagde et fint dypt kjøttsår. Ene kompisen min skrek: Fy faen! Du blør som faen! Jeg husker at blodet rant over hele senga mi.
SideburnsKongen Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Nei, ikke på grunn av spill. Slår heller et hardt slag i pc pulten. Men når jeg sufrer på nettet, og nettet er så rævpult tregt, så det ikke går å skrolle eller noe, da slår jeg musa nedi musematta.
Veritas_ Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Etter å ha spilt i en cs klan en stund så har jeg fått på følelsen av at det er ganske normalt å banke musa hardt mot bordet. Helst så hardt at den blir ødelagt :o Selv så stramer jeg alle muskelene i kroppen og lager en arrrrrgh lyd når noe går galt.
Habitats Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har aldri egentlig slått musa mi noe særlig, da jeg ødela en første gangen jeg gjorde det. Holder meg til å så livskiten ut av bordplata mi'
Steinarss Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Jeg lar aldri sinne mitt gå ut over musen, men tastatuet derimot. Jeg tar vanligvis og løfter hendene og smeller dem rett ned i boret med stramme never, da går det ofte ut over tastatuet
Bear^ Skrevet 20. mai 2008 Skrevet 20. mai 2008 Nå nettopp gikk datamusa rett i veggen. Batteriene inn igjen, funker fortsat. Den har tatt den turen noen ganger så den er rimelig kjent med prosedyren nå. Never i bordplata er og veldig ofte brukt. Ligger faktisk en fin liten ring med sagmugg under bordet, samlet med litt støv, etter noen knyttneveslag. Konsollmessig, vel, er inne på min 3je X360 kontroller og Nte PS2 kontroller. Wiimoten er rimelig inntakt uten det minste tegn på voldelig oppførsel men det kan vel være takket være strapen som forbinder handleddet med Wiimoten. Etter 3 forsøk på å sende Wiimoten i veggen ebbet sinnet ut og Wiimoten overlevde nok en gang. Den Wii strappen tåler mer enn dere tror. Faktisk er det den originale strapen som fulgte med lanseringsenheten som fremdeles holder standen. Utrolig men sant (OneCall). Sinne har jeg og mer sinne blir det når jeg plages i spill. Skulle egentlig had en liten lett ball jeg kunne kaste i stede men tror jeg kunne klart å gjøre selv den mykeste ball til et prosjektil med dødelige proposjoner.
Jikla Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 sigh..Tapte nettopp i ett mission i gw der jeg hadde brukt 25 min på å komme der jeg var. Fikk lyst til å hive musa i veggen, men jeg holdt ut ;o
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. mai 2008 Skrevet 21. mai 2008 Har slått musa mange ganger i bordet også har jeg hatt noen trådløse muser som har fått seg en flygetur. Men da var det på tide å slå av spillet uansett så. Noen tastatur har også fått seg kraftige slag. Spiller ikke slike spill lengre, nettopp på grunn av temperamentet mitt.
-Goggen- Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Har hendt en gang i blandt, husker en gang jeg spilte wow var i lvl 27 hunter, ble eid av en 24 orc rouge.. Hadde satt bærbarn oppå en plastboks så den sto litt på skrå for ikke og bli for varm. Bare det og bli eid av en low lvl var iriterende nok med tanke på at jeg kunne lett grusa rougen hadde det ikke vært for at bærbaren jeg spilte på sugde så det lagga brukbart han kom ikke i stealth engang. Men da jeg tok turen tilbake til corpsen min ser jeg at rougen står og yeller KEK KEK!! da svartnet det for meg og jeg slo til tastaturet på bærbarn så den gjorde et fint lite hopp på bordet, da sloknet den så jeg måtte sende den på reperasjon. Har ikke slått mer i bærbaren etter det
abandoned Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Har ødelagt en mx518 en gang. spilte pcw i counter-strike og vi ble eid av motspillerne. men det var ikke det som irriterte meg, det var at de satt og var sååå klysete og slang så mye dritt at jeg rett og slett klikka på musa, var dyre sekunder
AK060392 Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Så jeg tenkte... er det vanlig? Bruker du å gjøre? aldri
dahwan Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 (endret) Jeg har et vindu rett ved skuldra hvor jeg setter Xbox360en for ensktra kjøling. Så kom vinterdagen da jeg rev xboxen ut vinduet. Ble så forbanna at jeg lempet halve kontoret mitt ut etter den. Alt landet på varandaen og overlevde pga dyp snø. Så hadde jeg en vane av å slenge den trådløse musa mi veggimellom når PCen stivner. Nå er den øgelagt og jeg har kjøpt meg en Razer Lachesis, så det skjer ikke mer (ledning...) Også har jeg et bitemerke i wacom pennen min PGA diablo 2 krasjing. Endret 26. mai 2008 av dahwan
Brian Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 (endret) Hahah, hysterisk morsom tråd. Jeg er selv ikke så voldsomt snill mot utstyret mitt heller. Jeg er normalt ikke en voldelig person i det hele tatt, og klarer fint å kontrollere temperamanget i dagliglivet. Men når det kommer til spill er det instant ignition. Konkurranseinstinkt som ikke ligner grisen. Men det som virkelig får meg til å klikke, er når PC-en monger seg, da er jeg skyldig lunte. Tastaturene får som regel gjennomgå til de grader, fant også ut at mx518 musa mi flyr mye lengre enn man skulle tro. Likevel fungerer alt utstyr foreløbig, uten space tasten på tastaturet som har blitt herpa av en eller annen grunn. Har også delvis herpa en del tastatur i ren sinne og frustrasjon. Laga også et merke i den gamle LCD skjermen da jeg i vill sinne etter tap på tap i BF, var litt uheldig med koordinasjonen og suste headsettet rett i skjermen. Pulveriserte også en PS2 kontroll for et par år siden, ble så inni hampen sint og peisa kontrollen i veggen så det smalt plastikkbiter over hele rommet. Gikk meg ut en tur og spilte ikke PS2 på over en måned etter den episoden. Men den verste episoden likevel var da jeg knuste bordplata. Satt og spilte BF2 og det gikk på skinner de første livene, men deretter gikk den nedover. Etter en god stund med konstant tap slo konkurranseinstinktet inn og jeg ble forbanna og suste knyttneven ned i bordet så flisene føyk rundt meg. Bordplata deltes selvfølgelig i to, og jeg satt med halve bordplata i fanget. Ble litt målløs akkurat da, visste ikke om jeg skulle le eller ikke. Fikk litt problemer med å forklare meg da foreldrene mine skulle låne PC-en etterpå ja. Endret 26. mai 2008 av Brian_N
Tord93 Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Jeg har vel dunka G5'en min nedi bordet noen ganger, slått i tastaturet, slått i bordet, sagt masse stygge ting.. En gang så var jeg på et LAN med noen kammerater, da hadde jeg en IBM en en drittdårlig strømforsyning på 100W eller noe sånt . Den restarta seg på 1.6 (og alle andre spill jeg har) så ofte at jeg til slutt begynte og hamre løs som bare det på begge sider til den restarta seg igjen, og begynte og lage "harkelyder" og masse piping. Etter den dagen har de kalt meg gorilla XD Nå tør jeg ikke slå til PC-en min hvis jeg dauer (skaffa ny pc i oktober så det er ikke noe restarting lenger, men lydkortet gjør så jeg får en blå skjerm noen ganger :S ), Antec Nine Hundred er ikke akuratt så veldig solid for og si det sånn...
hvo91 Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Har vel mistet rundt 2-3 tastatur ikke fordi jeg blir sint men fordi jeg klarer og tømme cola ut over hele tastaturet
Chris93 Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Jeg bruker mest munnen, men ja, jeg slår musen på pulten. Faktisk oftest på grunn av at PC-en er treig.
Ty4on Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Jeg bruker mest munnen, men ja, jeg slår musen på pulten. Faktiskoftest på grunn av at PC-en er treig. Både Wii-moten og telefonen min har bitemerker
napaIm Skrevet 26. mai 2008 Skrevet 26. mai 2008 Jeg greier stort sett å kontrollere meg, men det hender noen ganger i hektiske FPSer at sinnet tar over. Men jeg ville aldri finne på å la det gå utover gaming utstyret mitt ^^ tar heller bare å kliner neven i bordet så skjermen hopper
RWS Skrevet 27. mai 2008 Skrevet 27. mai 2008 Har aldri falt meg inn å slå noe fordi JEG er dårlig/ike får det til. Etter den fjerde-femte gangen slår jeg som regel spillet av og gjør noe annet mens jeg grunner litt på hva jeg gjør feil for så å prøve det neste gang, noe som ikke har slått feil enda. Å slå mus/tastatur/skjerm eller pc hjelper jo ikke en dritt og viser bare at du ikke er voksen nok for det spillet. Vent et år og prøv igjen er mitt råd.... Det er ikke musas skyld at du er for dårlig i et spill. Det viser kun hvor umoden du er... (Nå er jeg snart femti så det kan ha noe med alder å gjøre..... for råd til ny mus har jeg... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå