Gå til innhold

Første GTA4 review, OXM

Anbefalte innlegg

Skrevet

10/10

dfus8.jpg

Amazingly realistic world

Stunning action set pieces

Geniunely engrossing storyline

Hugely entertaining multiplayer

Vast in every respect

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
The Official XBOX Magazine have been the first people to review Grand Theft Auto IV. Overall its a good review and they've also leaked a few pictures of the in-game HUD in action.

Score: 10/10

Selv har jeg bare lest den første siden og ikke noe mer for å unngå spoilere. Hvis det er noen som leser videre og finner spoilere - og som vil fortelle om det, sett det inn i 'spoiler'.

Gjett om jeg gleder meg! :new_woot:

Moderators notis: Dere kan diskutere hva dere har lest i omtalen og referere til omtalen, men å legge ut lenker til scans av omtalen til OXM tillates ikke.

Endret av Skagen
Skrevet

Har lest gjennom det de har skrevet der nå, og jeg må si jeg gleder mye mer enn noengang! Spillet høres fantastisk ut, og ingen spill har noensinne vært i nærheten av å ha så mye innhold før!

Skrevet

Jeg har lest hele artikkelen, og det er ikke noen spoilere der, de bare forteller alt som er i spillet, og hvor sykt bra det er gjennomført! Trodde ikke det var mulig å glede seg så mye til et spill! De neste 2 ukene kommer til å bli helvette :p

Skrevet (endret)

Er det lurt av meg å lese omtalen? Vil jeg finne mye som jeg mest sannsynlig ikke vet?

Jeg ønsker mest å finne ut av ting selv i spillet hvis du skjønner :)

Endret av dannad
Skrevet
Kan tenke meg 10 timer uten bil og 3 timer med bil. Valget er ditt.

Du skriver like over at det er ingen som vet, men mener likevel at folk skal forvente 3-5 timer, samt avkrefter/endrer andre sine spekulasjoner?

istock_000003724632small.jpg

Skrevet

Har lest den selv, ikke noe spoilers. Bare det som Vrengtpolvott sa. Jeg tror 29. April kommer til å være en av de beste dagene i livet mitt. :yes:

Omtalen har også med nye screenshots og bilder av HUD.

Official Xbox Magazine is the first magazine to review Grand Theft Auto IV. Subscribers in the UK began receiving their issues today.

The verdict from OXM is:

* Amazingly realistic world.

* Stunning action set pieces.

* Genuinely engrossing storyline.

* Hugely entertaining multiplayer.

* Vast in every respect.

...and the final score given by OXM is 10 out of 10.

Anbefaler alle fans til å lese.

Skrevet

Takk for linken. Jeg er jævlig hypp på å lese den, men må nesten holde meg unna. Vil heller ha flere "Oh shit, går DET an?" øyeblikk. Men, digg å vite at det fikk 10/10 da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...