Gå til innhold

Vil NP stjele velgere fra Frp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

De som velger NP er mindre smarte i mine øyne. Det er min mening om saken!

 

Enten det eller så mener de andre ting enn deg.

 

Hva stemmer du? For jeg synes du er blottet for alt intelligens ettersom du stemmer det partiet du gjør. De har jo ikke like meninger som meg.

Endret av GrandMa
Lenke til kommentar
Enten det eller så mener de andre ting enn deg.

 

Hva stemmer du? For jeg synes du er blottet for alt intelligens ettersom du stemmer det partiet du gjør. De har jo ikke like meninger som meg.

 

 

Når de mener at det er best å ta alle over en kam og hate de som er av en annen farge eller rase, så ja da mangler de celler..

 

Men ja, selvom jeg stemmer Frp, så må folk gjerne synes at jeg ikke er særlig smart av den grunn! Det er fritt frem å synes hva man vil og det inkluderer hva de synes om meg også..

Lenke til kommentar

Norgespatriotene er jo ikke noe parti i alminnelig forstand. De har ikke noe program utover å stoppe innvandringen. Dermed er de heller ingen trussel mot FrP, bare mot andre organisasjoner på samme fløy. Ikke en gang Demokratene har mye å frykte der.

 

Dette er bare en av mange resultater av stolleken på ytterste høyre fløy, der gammel- og nyrasister og -nazister starter nye organisasjoner om hverandre av den enkle grunn at er det noe de tåler mindre enn innvandrere så er det hverandre.

 

De snakker om å stille til valg i 2009 ser jeg, men jeg tviler egentlig litt på at de varer så lenge. Og jeg tviler mye på at de klarer å skaffe de nødvendige 500 underskriftene for å stille til valg i særlig mange fylker. Ingen av deres forgjengere har klart det i betydelig grad. De får nok en viss oppslutning, men neppe mange underskrifter, slike folk trives best med skjerf foran ansiktet, og ikke så godt under fullt navn...

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Enten det eller så mener de andre ting enn deg.

 

Hva stemmer du? For jeg synes du er blottet for alt intelligens ettersom du stemmer det partiet du gjør. De har jo ikke like meninger som meg.

 

 

Når de mener at det er best å ta alle over en kam og hate de som er av en annen farge eller rase, så ja da mangler de celler..

 

 

Du tar vel strengt tatt alle medlemmer av NP over en kam her du også, og da vil noen kanskje synes du mangler et par celler selv.

 

Jeg håper du forstår hva jeg mener. Jeg er lynende uenig i omtrent alt NP står for, men jeg er fortsatt fullstendig klar over at de kan være meget intelligente selv om de er med i NP. Jeg synes det er grusomt at man skal hate noen på bakgrunn av rase, men jeg forstår at noen gjør det.

Lenke til kommentar

Når jeg leser gjennom hjemmesidene deres, slår deg meg at "NorgesPatriotene" kanskje for sin egen del burde velge seg å bekjempe den økende tendensen til analfabetisme - særlig blant den folkegruppen de sikkert kaller etnisk norske - som sin fanesak nummer to. Hvis derimot avsløringene av de mange altomfattende kommunistislamfascistneger-konspirasjonene som brer om seg her i landet skulle ta opp for mye av deres tid til at dette er praktisk mulig, har jeg selvsagt forståelse for det.

Lenke til kommentar

Heldigvis er det et fåtall av mennesker i norge som er så ekstremistiske at NP kunne vært et alternativ. Folk flest som stemmer FrP tar like lang avstand fra NP som de gjør med Rødt. Rødt er det eksteme partiet på venstresiden som har mye flere stemmer enn det NP noen gang vil få. Så venstresiden sliter mye mer med ekstreme partier enn det høyresiden gjør.

Lenke til kommentar
Heldigvis er det et fåtall av mennesker i norge som er så ekstremistiske at NP kunne vært et alternativ. Folk flest som stemmer FrP tar like lang avstand fra NP som de gjør med Rødt. Rødt er det eksteme partiet på venstresiden som har mye flere stemmer enn det NP noen gang vil få. Så venstresiden sliter mye mer med ekstreme partier enn det høyresiden gjør.

Pek på det som gjør Rødt til like ekstreme som NP. Eventuelt et punkt i deres partiprogram eller praktiske politikk som gjør at de kan sammenlignes. Vær så vennlig.

 

Nei, tenkte jeg det.

 

(Nei, jeg stemmer ikke på Rødt, men det utsagnet trengte at noen tok til motmæle).

 

EDIT: Dessuten tror jeg flere vil reagere på måten du knytter NP til høyresiden her. Selv om NP kalles høyreekstremister betviler jeg at noen høyrepartier vil gjøre seg bekjent med NP som "en av dem". Det nærmeste man kommer partier ytterst på høyre fløy er vel DLF og Demokratene (og kanskje noen andre dillepartier), på hver sin måte. De er langt mer ekstreme enn Rødt.

Endret av toysegutten
Lenke til kommentar

Jeg har ikke sammenlignet Rødt med NP eller har jeg kalt NP for et parti på høyresiden, jeg er helt enig i at NP ikke har noenting på høyresiden å gjøre. Hvis noen FrPere velger å gå over til NP er det bare bra for partiet at personer med slike holdninger forsvinner, de har ingenting i FrP å gjøre. Hvis du leser hva jeg skrev ser du at jeg nevnte Rødt som det ekstremistiske partiet på venstresiden.

 

Det unskylder uansett ikke rødt som er et ekstremistisk kommunistisk drittparti som må ligge på 1% der den hører hjemme.

 

Kan hende posten min var litt misledende, men jeg skrev det i hast og er sliten.

Lenke til kommentar
...

Det unskylder uansett ikke rødt som er et ekstremistisk kommunistisk drittparti som må ligge på 1% der den hører hjemme.

 

Kan hende posten min var litt misledende, men jeg skrev det i hast og er sliten.

Det kom kanskje ikke klart nok fram i min post, men jeg ville ha argumenter som viser hvorfor Rødt er like venstreekstrimistisk som NP er høyreekstremistisk. Men ved nærmere ettertanke mistenker jeg at jeg neppe kommer til å få noen slike.

 

Edit: Srikelief.

Endret av toysegutten
Lenke til kommentar
Du sier selv at NP ikke er et parti som kan assosieres med høyresiden.

Alt dritt som ikke har sosialistiske eller kommunistiske holdninger blir selvfølgelig stemplet av media som høyreekstremistisk.

Ja, det sier jeg. Ok. Du har forresten fortsatt ikke svart på spørsmålet mitt om hva som gjør Rødt til et ekstremistparti.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...