Gå til innhold

asdf


Anbefalte innlegg

Irritasjonstråder må besvares.

 

Unggutta som har sett videoene til Coleman, og tror de er tøffe når de skriker unødvendig og kaster vektene etter endt sett. Etterpå masjerer de triumferende ut mens de prøver å se så brede ut som mulig.

 

Det mest irriterende må vel være tullingene som ikke kan et kvekk, og lærer bort feil teknikk til stakkars uvitende nybegynnere som i verste fall blir skadet av å følge nevnte råd.

 

 

Selv har jeg investert i eget utstyr og trener hjemme. Ingen som irriterer meg, og ingen som blir irritert pga meg. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Latspread.

 

Haaaaater, hater, hater folk som går rundt og flexer lats.

 

For ikke å snakke om den 67 år gamle mannen som går i nettingstrømper og lukter dritt, som HVER gang han trener legger på 220-240 kg på stanga og prøver å marke det. Alle står klare til å ringe 113 og melde en mulig ryggprolaps med et smil.

Lenke til kommentar

I trondheim NTNU er det "ingen singlet" regler pga forhindre fokus på kropp, og for å forhindre "bolere" folk som roper og løfter tungt er vektene redusert. Teit opplegg.

Om folk er så ustablie i huet at dem begynner med dop pga en de så på gymmet hadde store armer og det synntes pga han/hun hadde på singlett

så burde man kanskje trene hjemme.

Lenke til kommentar

Jeg trener der selv.

 

Maksvekter:

Hantler: 40 kg

Rett kort stang med fastmonterte vekter: 45 kg

 

Olympiastang: så mye man får hengt på, men sidne vektskivene er ganske tykke, så tviler jeg på at man kommer veldig langt over 250 kg.

 

Div magasin går til ca 100 kg på aparater for store muskler, feks nedrtrekk og leg extension.

 

EZ-stang: får vel hengt på litt over 100kg om man vil

 

Medisinball: maks 5kg :p

 

Ser mange som trener med 40kg hantlene, feks i bryst eller enhånds roing, så det er litt dårlig med hantler. Ser ikke mange som er mye over 200kg på knebøy eller mark, men så er ikke akkurat NTNUI et sted der de støreste styrkeløftkarene trener heller.

 

 

Så, ja det er vel litt lite vekter der, om man vil at det skal være et studio for alle, til og med de største.

Lenke til kommentar

det jeg blir mest frustrert over på treningsenteret der jeg trener er vel de utenlandske(ikke for å være rasistisk) folka som alltid står og ser på hva du trener, for så å prøve det etterpå og gjøre det på helt feil måte..

 

Vi har en som kjører nedtrekk, han er alltid en vi må le av, når han trekker ned, så legger han seg med hele kroppen vannrett ut. Vi har også en som ikke skjønte hvordan man skulle bruke det ene "gå apparatet", så han gikk bakover en ganske lang stund.

 

Dette er vel det eneste jeg kommer på i farta..

Lenke til kommentar
det jeg blir mest frustrert over på treningsenteret der jeg trener er vel de utenlandske(ikke for å være rasistisk) folka som alltid står og ser på hva du trener, for så å prøve det etterpå og gjøre det på helt feil måte..

 

Vi har en som kjører nedtrekk, han er alltid en vi må le av, når han trekker ned, så legger han seg med hele kroppen vannrett ut. Vi har også en som ikke skjønte hvordan man skulle bruke det ene "gå apparatet", så han gikk bakover en ganske lang stund.

 

Dette er vel det eneste jeg kommer på i farta..

 

kanskje prøve å si ifra da isteden for å stå å le... :roll:

Lenke til kommentar

Ouch. Nå har de teipa over kontakten til alle høytalerne på bygget med duct-tape, samt skrevet over med store bokster og unødvendig mange utropstegn "IKKE RØR HØYTALERNE!!!!!". Dette er nok egentlig min skyld, fordi jeg alltid drar ut kontakten hver gang jeg er der (kun når jeg er alene, selvsagt, og jeg setter alltid på plass igjen når jeg går, eller noen andre kommer, men allikevel har hun ene hora i resepsjonen kjeftet på med hundre ganger), fordi DUNKDUNKDUNKDUNDUNK musikken overdøver headsetet mitt. Men men, får leve med det nå da.

 

Og igjen... det med at folk ALDRI rydder etter seg. To idioter i går som skal kjøre mark for første gang, og lesser på alle 5kg skivene vi har, slik at det blir en shitload av de på hver eneste side. Når det er ferdige legger de stanga på skrått langt ut fra stativet slik at alle som skal passere må hoppe over den. Og når noen faktisk trenger de vektene, må de begynne å lempe av en, etter en, etter en, etter en av alle de jævla 5kgs skivene. Vis hensyn!

Endret av Stian89
Lenke til kommentar

Har ikke peiling. De(edit=det) var tydelig at de aldri hadde kjørt mark før, så de ville vel begynne veldig rolig, og jobbe seg oppover. Et problem med 5kgs skivene er jo at stange blir liggende mye lavere enn den burde gjøre på gulvet, så det skapte jo litt problemer.

 

Gadd ikke forholde meg noe særlig til det, så don't ask. :)

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
I trondheim NTNU er det "ingen singlet" regler pga forhindre fokus på kropp, og for å forhindre "bolere" folk som roper og løfter tungt er vektene redusert. Teit opplegg.

Om folk er så ustablie i huet at dem begynner med dop pga en de så på gymmet hadde store armer og det synntes pga han/hun hadde på singlett

så burde man kanskje trene hjemme.

 

Regelen er der hovedsaklig pga. hygiene. Vektene er ikke tyngre pga. plassrestriksjoner, det er rett og slett ikke plass til flere vekter, som du sikkert har sett.

Lenke til kommentar
Vektene er ikke tyngre pga. plassrestriksjoner, det er rett og slett ikke plass til flere vekter, som du sikkert har sett.
Det er ikke det instruktøren sa når jeg spurte. Man kan uansett kaste ut gynekolog-stolene/voldtektsmaskinene og erstatte de med litt tyngre vekter.
Lenke til kommentar
Vektene er ikke tyngre pga. plassrestriksjoner, det er rett og slett ikke plass til flere vekter, som du sikkert har sett.
Det er ikke det instruktøren sa når jeg spurte. Man kan uansett kaste ut gynekolog-stolene/voldtektsmaskinene og erstatte de med litt tyngre vekter.

 

Hmm, da har vi isåfall to uenige instruktører. Jeg har sansen for gynekolog-stolene jeg, de tiltrekker seg endel bra klientell.

Lenke til kommentar
Jeg har sansen for gynekolog-stolene jeg, de tiltrekker seg endel bra klientell.
Et par halvfeite menn som øver seg på diverse bein-sprednings-aktiviteter, og noen dusin heite jenter?

 

Mennene er bare ekle, og jeg er ikke på trening for å se på jentekropper.

Lenke til kommentar
Jeg har sansen for gynekolog-stolene jeg, de tiltrekker seg endel bra klientell.
Et par halvfeite menn som øver seg på diverse bein-sprednings-aktiviteter, og noen dusin heite jenter?

 

Mennene er bare ekle, og jeg er ikke på trening for å se på jentekropper.

 

Poeng, selvom jeg omtrent ikke kan huske å se noen menn i de. Uansett, stolene kommer ikke til å bli fjernet, så det er nok bare å leve med.

Lenke til kommentar
Jeg har sansen for gynekolog-stolene jeg, de tiltrekker seg endel bra klientell.
Et par halvfeite menn som øver seg på diverse bein-sprednings-aktiviteter, og noen dusin heite jenter?

 

Mennene er bare ekle, og jeg er ikke på trening for å se på jentekropper.

 

 

fine jenter på trening er fin motivasjon da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...