Gå til innhold

Onecall - mister dekning flere ganger per dag


Anbefalte innlegg

Hei,

 

etter at jeg ble overført til network norway har jeg mistet dekningen flere ganger om dagen. Dette er utrolig plagsomt, for ingen får tak i meg og jeg kan ikke alltid se at dekningen er borte på displayet på telefonen min (jeg har HTC Touch og har ikke endret noen instillinger på telefonen etter at jeg byttet simkort). Mistenker at det er kombinasjonen nettverk/type telefon som forårsaker problemet da andre bekjente ikke sliter med det samme problemet. I displayet mitt står det at operatøren min er netcom. Noen som har samme problem eller en eventuell løsning?

 

Mvh.

Anders

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har opplevd noe av det samme.

 

Se denne linken.

 

Løsningen for meg var å bytte til annen operatør da Onecall ikke fant noen løsning på problemet.

 

Jeg har kontaktet Onecall i ettertid og de hevder nå å ha mottatt nye sim-kort som skal ha løst problemet med HTC og Samsung-telefoner.

 

Så løsningen, slik Onecall forklarer, er nå å be dem sende deg et nytt sim-kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...