wise™ Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Altså. Disse folka spiller MYE når de sloss om firstkills. Leste et sted at de kan raide fra 18.00 til 05.00 om nødvendig, men dette er altså når det er first kills. Etter de er drept og det blir sett på som "farmcontent" raider de 2-3 dager i uka, med vanlige raids hvor de bare farmer for gear, slik som mange andre guilder.
Skurupu Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Ikke når det er world first kills. Da raider de så mye de kan. Gjelder bare farmraids det der, Skurupu. Selvsagt. 1-2 uker progress raid hver ~6 månede er ikke så veldig mye. Guilds som holder på med SSC/TK og starter i MH/BT spiller mye mer.
Zepticon Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Er ikke Nihilum sponset da? dvs de får lønn for å game?
Skumtroll Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Er ikke Nihilum sponset da? dvs de får lønn for å game? Får nok ikke så mye lønn i form av penger. Vil heller tro de får det i form av reiser (til events, e-games (eller hva det heter) etc.) + efekter, hjemmeside m.m
wise™ Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 De blir sponset med gaming utstyr av SteelGaming og noe mer, er bare å ta en titt innom www.nihilum.eu så ser du sponsorer.
n4w Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Er ikke Nihilum sponset da? dvs de får lønn for å game? De får nok ikke mye lønn i form av penger.. Det kan vel hende de får noe anet ingame evt...
Tåkefyrste Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Tror du bør kikke gjennom tråden en gang til, fortsatt mye tull og tøys.
cs_ Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Må huske at Nihilum består nå av 99% tidligere guildmasters som er veldig dedikerte til spillet. De får nok World First denne gangen også, de har fått det helt siden Ahn'Qiraj.
Lucifer 666 Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Må huske at Nihilum består nå av 99% tidligere guildmasters som er veldig dedikerte til spillet. De får nok World First denne gangen også, de har fått det helt siden Ahn'Qiraj. Ikke på alle bosser.
Christeven Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Må huske at Nihilum består nå av 99% tidligere guildmasters som er veldig dedikerte til spillet. De får nok World First denne gangen også, de har fått det helt siden Ahn'Qiraj. Ikke på alle bosser. vel 90% ..
Overguard Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Må huske at Nihilum består nå av 99% tidligere guildmasters som er veldig dedikerte til spillet. De får nok World First denne gangen også, de har fått det helt siden Ahn'Qiraj. Ikke på alle bosser. På alle bosser som har noe å si uten om Four Horsemen, eventuelt Sapphiron og Twin Empererors? Hvis jeg ikke husker helt feil
cs_ Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Mitt poeng var at de har hatt world first på hver eneste end-boss siden Ahn'Qiraj, herregud.
Overguard Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Mitt poeng var at de har hatt world first på hver eneste end-boss siden Ahn'Qiraj, herregud. Jaja, jeg skjønte det. Men når folk begynte å snakke om alle bossene i spillet så, ingen grunn til å bli enraged
Alastor Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 3 innlegg er fjernet fra diskusjonen da disse gikk på person.
n4w Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Mitt poeng var at de har hatt world first på hver eneste end-boss siden Ahn'Qiraj, herregud. Jaja, jeg skjønte det. Men når folk begynte å snakke om alle bossene i spillet så, ingen grunn til å bli enraged Han ble ikke enraged enda... du må bare sørge for å holde agrooen. Men serisøst: Sikker på at de har hatt det på alle end boss?
Lightningwolf Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 (endret) Mitt poeng var at de har hatt world first på hver eneste end-boss siden Ahn'Qiraj, herregud. Jaja, jeg skjønte det. Men når folk begynte å snakke om alle bossene i spillet så, ingen grunn til å bli enraged Han ble ikke enraged enda... du må bare sørge for å holde agrooen. Men serisøst: Sikker på at de har hatt det på alle end boss? Method hadde Vashj ettersom jeg husker. Endret 13. april 2008 av Lightningwolf
n4w Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Ja trodde nok ikke nihilum kunne hatt alt. Men sånn generelt: Er det så fordømt spenndene? De er en gjeng med geeks som har gjort det litt bra og kasta fra seg sitt liv IRL?
Anbefalte innlegg