Gå til innhold

Age of Conan PvP helg - beta for en helg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke røpe noe info, men må bare få det ut: Dette er det meste geniale online spillet jeg noensinne har prøvd. Må såklart teste ut litt mer først, men førsteinntrykket var drit bra. GLED DERE! :)

Skrevet (endret)

Kjør på med torrenten til Gamespot. Tok ca 1 timer å laste den ned for meg derfra i går.

Jeg deler den fortsatt, så om noen andre sitter på Uninett, så skal det vel gå ann å få uthastighet på noen mbit herfra.

Endret av kvitrafn
Skrevet (endret)

Damn! Ingenting på meg :cry: Ingen som tilfeldigvis har en key til overs? :p Selv om det er et par som har spurt før meg.

Endret av Swaxxo
Skrevet
Kjør på med torrenten til Gamespot. Tok ca 1 timer å laste den ned for meg derfra i går.

Jeg deler den fortsatt, så om noen andre sitter på Uninett, så skal det vel gå ann å få uthastighet på noen mbit herfra.

Er på uninett jeg, du har ikke IPen din så jeg manuelt kan adde den da? Har 25kB/s på gamespot torrenten nå.

Gjest Slettet+987123897
Skrevet

http://www.gamespot.com/pages/forums/show_...pic_id=26348228

Prøv dette. Det funker bra for meg.

OBS:

"Also, if your speeds drop low within Free Download Manager (thanks for pointing this out Demoni*Sefirosu).

Right click on the file-> Advanced -> Create one more section.

Highly recommend this if you have the available bandwidth. Increased one of my 50kb/s downloads to 300kb/s."

Skrevet
Noen som vet hvordan jeg får raskere speed på Torrent? Går så sykt treigt her.

Samme her,ligger på 30kb/s.men den farta blir den nok ikke ferdig før pvp betaen er over hehe!

Hadde vært kjekt med en torrent link

Skrevet (endret)
Skal ikke røpe noe info, men må bare få det ut: Dette er det meste geniale online spillet jeg noensinne har prøvd. Må såklart teste ut litt mer først, men førsteinntrykket var drit bra. GLED DERE! :)

Du kan snakke så mye du vil om hva du opplever i den testen.

Det er ingen NDA på den.

EDIT: Nevermind! Tenkte på IGN/fileplanet betaen jeg nå.. ^^

Endret av o(O)phus
Skrevet (endret)

Du kan snakke så mye du vil om hva du opplever i den testen.

Det er ingen NDA på den.

Aha sikker?, for jeg måtte godta sånn NDA greier.. men hadde vært greit nok, siden egentlig alt som vises i den betaen omtrent kan sees i offisielle videoer uannsett.

Endret av MrLG
Skrevet (endret)

Flere påstår at det ikke er noe NDA på PvP Weekend'en, men dette er ikke bekreftet av Funcom.

Så med andre ord er dere under NDA inntil Funcom sier noe annet ;)

EDIT:

Ikke så overraskende at torrent nedlastingen går fryktelig sakte, det er jo drøssevis som laster den ned og knapt noen som deler den.. Så hva hadde dere forventet? :p

Så raskt som den er ferdig nedlastet så deler jo ingen den lengre heller, for det vil begrense ytelsen folk har i spillet :p

Endret av RamGuy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...