Gå til innhold

Age of Conan PvP helg - beta for en helg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signet jeg også!

Hvordan vil dette foregå, må man laste ned x-antall gigabyte for å delta i betaen? Ser for meg krasj og trege linjer, men d er vel d som er litt av pointet å sjekke ut for Funcom også..

Skrevet

Ja det gikk nok unna med søknader. Det er mulig man laster ned en begrenset PvP klient istedet for den fulle beta versjonen, som da tar mindre plass. Tror den fulle klienten vil ta godt over 30GB , med en installer som tar litt mindre plass så er det fremdeles en del å laste ned.

Skrevet (endret)

Kom over dette igår kveld, så fikk signa meg opp. Hadde vært kjekt å få teste spillet før det kom ut.

Endret av Nitrius
Skrevet

Jeg registrerte meg nettopp..ingeting som er stengt !

Leste på forumet at de hadde hatt problemer, men funka fint for meg nå iverfall, så bare til å kjøre på.

Skrevet

Må nevnes at det er bare PvP minigames og ikke særlig representativt for spillet som en helhet. Men man får riktignok testet combat systemet som er en sentral del av AOC.

Skrevet
Må nevnes at det er bare PvP minigames og ikke særlig representativt for spillet som en helhet. Men man får riktignok testet combat systemet som er en sentral del av AOC.

Ja, for min del har combat systemet en god del og si. Er også greit å få en liten pekepinne på hvordan spillet kanskje vil kjøre på maskina her.

Gjest member-97590
Skrevet

Signa nå opp, så får vi se.

Lurer veldig på om eg skal kjøpe AoC, så en pitteliten betatest er ikkje å forakte.

Skrevet

Håper ihvertfall de som blir trekt ut får laste den ned på onsdag, sånn at de faktisk kan spille når helga kommer, for jeg har hørt at den "clienten" er ganske stor. Hadde blitt passe sur hvis jeg hadde blitt trekt ut, og vi ikke hadde fått laste ned før fredag eller no, for da hadde min vært ferdig nedlasta når testen er over :p

Skrevet
Håper ihvertfall de som blir trekt ut får laste den ned på onsdag, sånn at de faktisk kan spille når helga kommer, for jeg har hørt at den "clienten" er ganske stor. Hadde blitt passe sur hvis jeg hadde blitt trekt ut, og vi ikke hadde fått laste ned før fredag eller no, for da hadde min vært ferdig nedlasta når testen er over :p

Kan bekrefte at spillet + patcher osv er rimelig stort ja, så er lurt å starte nedlastningen så fort man får muligheten. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...