Gå til innhold

Nytt album fra Linkin park SNART! YAHOOOOO!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nu = new.

 

"The fusion of Rap, Rock, and electronic idioms into a new aggressive sound. There is usually a contrast between two vocal sounds (one aggressive, and one pure in tonality and timbre- the latter often similar to a boy band solo voice). The music is strongly guitar and bass driven, with electronic sounds, loops, and other DJ FX."

 

I gitarspillinga benyttes harmonier og downtuning for å skape en effekt, istedenfor vanlig metall som benytter seg av intrikate soloer og komplekse riff. Bassgangen i nu-metall er derimot i mange tilfeller mer kompleks...

Lenke til kommentar

Hmm, jaha. Å kjøpe SOAD i stedet for Linking Park, fordi man mener sistnevnte er for fabrikert, er akkurat like lurt som å kjøpe Avril Lavigne, fordi man mener Christina Aguilera er fabrikert...

Svjv så er ikke SOAD fabrikert. De har ett budskap i musikken sin og lager musikken selv. Linkin Park derimot er satt sammen kun for å tjene gryn. Jeg har jo såklart ikke noen beviser, men jeg ser sannheten :p

Lenke til kommentar

Skal man høre på bra musikk som er laget for mer enn den enkle grunnen å tjene penger på det, kan man kjøpe seg en System Of a Down plate.

 

Hmm, jaha. Å kjøpe SOAD i stedet for Linking Park, fordi man mener sistnevnte er for fabrikert, er akkurat like lurt som å kjøpe Avril Lavigne, fordi man mener Christina Aguilera er fabrikert...

 

Hvis det hadde vært eneste grunnen min kunne jeg kanskje skjønt du stusset over det, men det var det ikke vel? Og jeg ser heller ingenting galt i å gå for noe ekte enn noe overfladisk pengefabrikk musikk.

Lenke til kommentar

Okay, Linkin Park har EN grei sang som jeg har hørt (og jeg har hørt det meste, ja), og det er In the End. Det som er litt trist er at de talentløse gangster wannabe'ene har ikke engang laget musikken sin selv, de bare fronter et selskap for å tjene penger, og ikke er de spesielt gode heller. Men, la meg få si en ting, det finnes band som er MYE værre enn stinkin park! Og her er da POD et glimrende eksempel.

 

HiM, A Perfect Circle og Metallica er også bra, for ikke å nevne Queens of the Stoneage og Stone Temple Pilots, og til og med Pearl Jam.

Ahem, ja Metallica er jo så absolutt ikke ute etter pengene dine ;) Lurer på hvorfor Metallica-platene er de mest posteted platene på nettet jeg?

 

Smaken er som baken, delt ;)

Lenke til kommentar

Hvis dere ikke liker Linkin Park, hvorfor da klikke inn på denne tråden og klage? Det kommer da tydelig frem av overskriften at dette er ment for oss som liker linkin park.

- Fjortis fenomen var da litt å ta i, greit at du ikke liker LP, men det er iallefall ikke et fjortisfenomen, da må du heller disse Britney Spears.

Lenke til kommentar
Hvis dere ikke liker Linkin Park, hvorfor da klikke inn på denne tråden og klage? Det kommer da tydelig frem av overskriften at dette er ment for oss som liker linkin park.

- Fjortis fenomen var da litt å ta i, greit at du ikke liker LP, men det er iallefall ikke et fjortisfenomen, da må du heller disse Britney Spears.

 

Hehe, vet det er litt latterlig å klage blant fans her, men linkin-park er da for svarte selve prototypen på et fjortissfenomen, greit nok at musikk som fjortisser liker ikke automatisk er dårlig, men åpne øynene dine og se virkeligheten, linkin park=fjortiss.

 

AtW

Lenke til kommentar

Var det ikke metallica som fikk stengt napster og audiogalaxy fordi folk fant musikken på nettet istedenfor å kjøpe plata!

 

btw, Jeg laster ned:

Linkin Park - Hybrid Theory og Reanimation,

System Of A Down - Steal This Album,

X-Ecutioners - Built From Scratch

Infinite Mass - The Face

 

akkurat nå..

Plus at jeg leter etter et Dreamtheater album nå .. noen som vet om et bra et?

Lenke til kommentar

personlig så synes jeg linkin park er(var) dritbra. jeg lasted ned all musikken med en gang jeg hørte om dem(lenge før albumet kom til norge) og jeg og mange av vennene mine hørte dritmye på det i ca 1 år...

Når jeg f.eks. møtte folk fra andre steder spes oslo var det omtrent sånn: "hva faen er det der da, bare no dritt tullingene uti skauen hører på.." (det ble jo ikke spilt til vanlig på mtv :p)

Et par måneder senere kom plutselig de samme folka og spurte om jeg hadde hørt om linkin park! det var visstnok dritrått!! :p (nå hadde de solgt nok til å begynne me reklame og få betalt inn musikken sin på mtv)

plutselig hørte alle rånere, fjortisene og mtv freakene på linkin park.. før hadde de bare ledd av det.

etter det så har jeg ikke akkurat vært så gira på linkin park..men synes fortsatt det er bra. men jeg blir ikke akkurat glad når jeg ser tv-reklame selv før albumet blir gitt ut, skikkelig kommers! faen! men jeg håpet vel egentlig ikke på no annet.

får ihvertfall håpe de laget no bra..

Lenke til kommentar

syns ikke metora var noe bra. likte det forrige albumet (ikke reanimation jeg snakker om da).

men.. var ingenting nytt, og albumet mangla samme type "hit materiale" som den forrige. ikke på langt nær så cleant album. men, er sikker på at de aller fleste av linkin park og nu-metal hardcore fansa kommer til å elske denne også. jeg gjorde det desverre ikke.

Lenke til kommentar

Jeg gjentar meg selv... Linkin Park ER et fjortissfenomen (uten tvil).

 

Og seff er metallica ute etter pengene dine, men de er old school, så de teller ikke... (jaja, min far er sterkere enn din... seff).

 

Jeg mener fortsatt at det beste som kom innen musikk på 90-tallet er Tool og deres psykedeliske hard-rock. Det er ekstremt kult, og veldig originalt.

Lenke til kommentar

Jeg likte ikke dette albumet.. Egentlig er jeg ikke så overbegeistra for Linkin Park i det hele tatt. Greit nok, Hybrid Theory hadde sine sanger men det er ikke det første jeg setter på når jeg vil høre på musikk.

 

Det nye albumet ble for mye "dårlig" rap og kjipe samples :roll: . Jeg liker ikke så godt at man blander rock og rap. Nyt de forskjellige sjangrene hver for seg :D

 

/me liker foo fighters og dr.dre bedre. Hver for seg altså!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...