Gå til innhold

Nytt album fra Linkin park SNART! YAHOOOOO!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei... reanimation gikk jeg lei.. men det er umulig å gå lei Hybrid Theory..

 

 

HAH, åjoda det gjør det, sier ikke at Linkin Park er dårlig men du går fort lei plata dems.

 

 

Black album, master of puppets og and justice for all er dei beste albuma laga noensinne.

Lenke til kommentar

Vel, jeg er enig med haukeøye, det går godt an å gå lei av linkin park. Det ER et fjortis fenomen, og jeg mener helt oppriktig at 25 åringer som hører på nu metal er det ikke noe vits å høre så altfor mye på, jeg mener, 25 åringer kan ha like crappy musikksmak som fjortisser.

 

Okay, Linkin Park har EN grei sang som jeg har hørt (og jeg har hørt det meste, ja), og det er In the End. Det som er litt trist er at de talentløse gangster wannabe'ene har ikke engang laget musikken sin selv, de bare fronter et selskap for å tjene penger, og ikke er de spesielt gode heller. Men, la meg få si en ting, det finnes band som er MYE værre enn stinkin park! Og her er da POD et glimrende eksempel.

 

Faktisk så finnes det noen et noen nu metal band som er greie. Deftones har noen bra sanger, og Disturbed har også noen greie (selv om de heller mer mot standard metall - forsaken er en bra sang), KoRn har faktisk (tro det eller ei) noen sanger som er greie også, Wayne Static er også greit nok, spesielt sangen Not meant for me.

 

Hvis dere vil høre noe virkelig BRA musikk, så last ned Tool (og kjøp albumene hvis dere liker det - noe dere kommer til å gjøre).

 

HiM, A Perfect Circle og Metallica er også bra, for ikke å nevne Queens of the Stoneage og Stone Temple Pilots, og til og med Pearl Jam.

 

Vel, da var essayet mitt ferdig :p

Cheers,

DW

 

PS: Nei, jeg hater ikke den 25 åringen som hører på linkin park, bare køddet litt der oppe med deg ;)

Lenke til kommentar
Linkin Park = bra vokal og melodi, behagelig og høre på

Jeg synes linkin park er slitsomt. alt for mye samples og stemmeforvrenging for min del.

QOTSA = 3-4 gode sanger, resten får jeg vondt i hodet av :)

QOTSA er ikke min favoritt gruppe, men de er mye bedre enn Linkin Park. Hvis ud får vond i hodet av QOTSA, så bør du høre litt på Canibal Corpse :lol:

litt offopic: Sheryl Crow's siste = vidunderlig (anbefales!)

Nei takke meg til.

Lenke til kommentar

Linkin Park er "nu-metal" sin utgave av Britney Spears! Mer skreddersydd for verdens "suburb" ungdom skal man jaggu leite lenge etter! Finnes ikke integritet i bråket for fem flate øre!! Jeg kan finne meg i å høre på Linking Park for den VG-liste musikken som det faktisk er, men å gå så langt å faktisk kalle det bra musikk ville jeg ikke. Monotone greier det der..

 

Skal man høre på bra musikk som er laget for mer enn den enkle grunnen å tjene penger på det, kan man kjøpe seg en System Of a Down plate.

 

Menmen, smaken er som baken heter det jo. Kommer vel ofte ann på hva man vil ha ut av musikken.

Lenke til kommentar

Skal man høre på bra musikk som er laget for mer enn den enkle grunnen å tjene penger på det, kan man kjøpe seg en System Of a Down plate.  

 

Hmm, jaha. Å kjøpe SOAD i stedet for Linking Park, fordi man mener sistnevnte er for fabrikert, er akkurat like lurt som å kjøpe Avril Lavigne, fordi man mener Christina Aguilera er fabrikert...

Lenke til kommentar

QOTSA = 3-4 gode sanger, resten får jeg vondt i hodet av :)

 

enig der,plata blir jo rost opp i skyene når jeg hørte gjenom den var jo mest dritt sanger bare bråk jo,kun no one knows som er kul,resten som du sier får vondt i huet.

De som sier metalice ruler,er jeg helt uenig,syns metalica suger i det siste,sangene på tidlig 90 tall var råe+ whiskey in the jar de nyeste syns jeg er bare dritt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...